Trans/travestie Zutphen

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
mark1970
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 jan 2018 16:30
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Trans/travestie Zutphen

Bericht door mark1970 »

Hoi allemaal,

Ik ben eigenlijk vrij nieuw in de ec. Eind vorig jaar (november volgens mij) ben ik voor de eerste keer naar de trans/travestiedag in Zutphen geweest. Leuke belevenis. Daarna ben ik nooit meer geweest, temeer omdat Zutphen helaas dicht is. Maar ik heb daar iemand ontmoet. Ze was met een andere man in de bioscoop aan het praten en toen die man weg ging nodigde ze mij uit om naast haar te komen zitten. Slank persoon met een hele mooie lange lul. Als ik wat van haar wilde, hoefde ik het haar maar te vragen. En zo begon ze me lekker af te trekken. Ze had een lange jurk aan (die ze lekker omhoog had gestroopt) en droeg sieraden. Ben jij deze mooie persoon met mooie lange lul? Reageer dan, misschien kunnen we nog een keer afspreken. Ik heb je toen veel te kort gesproken.

Groet,
Mark
Gebruikersavatar
Isabelle
Berichten: 23
Lid geworden op: 25 nov 2014 17:55
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Trans/travestie Zutphen

Bericht door Isabelle »

Hoi mark,

Het kan zijn dat ik dat was, ik heb toen meerdere mannen ontmoet.
xxx isabelle.
mark1970
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 jan 2018 16:30
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Trans/travestie Zutphen

Bericht door mark1970 »

Hoi Isabelle,

De mooie vrouw die ik bedoel zat aan het gangpad in de bioscoop met een oudere man. Die ging weg en zij nodigde me uit om naast haar te komen zitten. Ik had mijn kleren nog aan. Zij speelde met mijn lul, vond mijn lul mooi. Zij gaf aan dat ze pijpt met condoom en dat ze altijd eerst overlegd. Ze trok me lekker af en het leek alsof ik al snel ging komen. Ik vond haar zó geil. Om niet al mijn zaad direct te verschieten ging ik even verder kijken. Ik zag haar later weer en toen pakte ze de hand van die oudere man en bewoog die naar haar lul om het hem te laten voelen en hem haar lul vast te laten houden. Herken je je er in Isabelle?

Zou je graag nog een keer willen zien....
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten