1e keer

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Samantha
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2018 15:51
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

1e keer

Bericht door Samantha »

Hoi allemaal,

ik ben Sam, 26 jaar en nu 2 jaartjes aan het crossdressen(is dat de juiste term?) ik vind het heerlijk om lekker vrouwelijk te worden als Samantha, en dan lekker van elkaar te genieten.
dit heb ik tot nu toe alleen nog maar thuis gedaan en ben nieuwsgierig naar een andere lokatie. Ik ben alleen nog niet zo ervaren en zeker van mezelf om meteen voor iedereen op de knieen te gaan. wat wordt er eigenlijk van je verwacht? zijn crossdressers altijd welkom of alleen op de themadagen?

Ik zou ook heel graag een keer een gloryhole willen proberen, maar aangezien ik nog niet veel gewend ben en kan hebben weet ik niet of ik dan iedereen kan plezieren..

groetjes,

Sam(antha)
Gebruikersavatar
Nijmegen31
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 dec 2018 23:17
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: 1e keer

Bericht door Nijmegen31 »

Hey meid, je bent in principe altijd welkom bij de Cinema, maar tijdens de tv/trans thema dag zal je wel mee zusjes ontmoeten en zullen er ook mensen speciaal voor tv's komen. Ik ben al wel een paar keer geweest en hou zelf enorm van tgirls. Als je eens wilt babbelen of samen wilt gaan kan je een PBtje sturen!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten