hello horny people,
Who will join mw in a fun filled aftwernoon? I'd love to see the same people I saw at Hilversum last week.
until then keep your cocks hard and your pussy wet.
Justin
Trans/Travestie (Amersfoort) 20th dec
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
- lekkereman
- Leeftijd: 44
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: Trans/Travestie (Amersfoort) 20th dec
Ik kom morgen!. Vanaf een uur of half 2.
Voor je persoonlijke wensenlijstje, stuur me een PB.
Liefs, Ellen
Voor je persoonlijke wensenlijstje, stuur me een PB.
Liefs, Ellen
- gelaarsdekater
- Geaardheid: homo
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Lesbisch
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Hoi Justin! I am the 20ste om 12.00 hour in Erotica Amersfoort. Wil jou fuck me with your big dick?
I have high boots, short jeans an long hear.
I have high boots, short jeans an long hear.
Laatst gewijzigd door gelaarsdekater op 21 dec 2016 09:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- lekkereman
- Leeftijd: 44
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Het ziet er naar uit dat het me vanmiddag niet gaat lukken. Helaas 

-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 65
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
Wat is er met Cinema Amersfoort aan de hand. Was ik er dinsdagmiddag geen Trans/Travestie te zien. Een paar mannen die maar wat rond liepen. Wel was ik al lekker geil geworden van een man die met laarzen in de slinger lag en daar lekker geneukt werd. Ja, dat had ik ook wel gewild, maar ik was te laat. Tot er een stel binnen kwam. Jammer voor mij want ik moest eindelijk al weg. Maar laat ik nog even blijven, kijk wat ze gaan doen. Ze gingen samen de hetero zaal in en op de voorste rij plaats nemen. Iedereen kwam natuurlijk kijken. Ik natuurlijk ook ik was al zo geil. Het stel ging even lekker knuffelen met elkaar. maar de dame was meer van plan. Ze liet de man zitten en ging zelf voor het bed staan, vol naar de zaal en met haar handen de kutje open doen, zo van kom maar met ik pikken. Niemand sprong als een gek op haar, maar duidelijk was te zien dat deze geile dame wat wilde. Ze dacht laat ik mij maar omdraaien. En ja, hoor daar kwamen de mannen. Ik moest al weg zijn, ik was al te laat. Maar de drang naar een heerlijk kutje was groter. Dus maar even in dat kutje voelen, super nat kutje heerlijk. Ze pakte mij lul. Toen dacht ik o je, ik was al super geil ik stond al op springen. En ja hoor mij bijna nooit gebeurt ik kwam klaar, toch blijf ze mij lul lekker vast houden, ze wilde die pikken hebben niet meer loslaten. Ik proberen los te komen, het lukte. Snel mij lul schoon maken en wat was ik boos op mijzelf. Ik heb niet meer gekeken wat er verder gebeurde. Want ik was al super te laten en ik was al heel boos op mijzelf dat alles uit de hand was gelopen. Toch heb ik genoten toen ik later in de auto zat na te denken. Het te laat komen had toch niet al te beste gevolgen, dus had ik beter wat langer kunnen blijven. Maar ja is achteraf. Wie de dame was weet ik niet maar ik wil haar toch bedanken, want met een lul in haar hand kwam er al gelijk sperma uit. KLASSE! 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten