Waardeloos

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
horny_darktop
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 jun 2012 19:28
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Waardeloos

Bericht door horny_darktop »

En weer en waardeloze tvdag! Vandaag twee uur lang geweest maar geen enkel tvsletje gezien, alleen hongerige homo's, pfff. Waar zijn de leuke geile tv's gebleven die vroeger wel kwamen? Lili, Marissa, Wendy, Sophie? Wij missen jullie allemaal, kom snel terug! Anders graag pb om prive te daten :-)
stout-tvmeisje
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 dec 2013 18:02
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Locatie: Pikkenstreek in Zaadland
Contacteer:

Re: Waardeloos

Bericht door stout-tvmeisje »

Jammer dat jij je op de vorige tvdag niet hebt kunnen vermaken, horny darktop Robert. Ik heb fijne herinneringen aan de leuke tvdagen van een paar jaar geleden, met o.a. jou en andere geile kerels :o Maar ik kom al een tijdje niet meer op de tvdag. De laatste vier of vijf keer dat ik daar was, was het aanbod aan lekkere beschikbare mannen minimaal. Een aangezien vrouwen tegenwoordig bijna dagelijks bij de EC te vinden zijn (zelfs op de tvdag!), moet een tvsletje nu de tweede viool gaan spelen, want de kerels tonen geen interesse meer en blijven gewoon wachten tot een vrouwtje al dan niet met een partner binnen wipt, lol. Leuk voor de hetero mannen uiteraard, maar ik heb daar geen zin meer in. Ik date tegenwoordig via de sex chatbox en dat overtreft gelukkig mijn stoutste verwachtingen :P En zo is iedereen binnen en buiten de EC blij en gelukkig :roll: Geile likjes van Lily Cumlut X
Uschi
Berichten: 191
Lid geworden op: 24 mei 2015 22:00
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Waardeloos

Bericht door Uschi »

Ben zelf nog maar 1 keer op een tv dag geweest (in Hilversum ik vermoed in oktober) en dat was best druk en actief zowel qua vraag als qua aanbod. Als er echte dames bij zijn mag ik graag naar hun sexuele escapades kijken maar kom daar lang niet altijd aan toe omdat de mannen regelmatig met meerdere tegelijk aanspraak op me maken of in de wachtrij staan. Mijn eerste kennismaking met Hilversum was op de fetish/gloryhole party (april vorig jaar) en hoewel daar meerdere echte dames actief waren had ik vanaf de 1-ste minuut liefhebbers om me heen, had na 5 minuten al een blowbang met 4 man en heb ik uiteindelijk 15 man op rij klaar gepijpt terwijl er naast mij een geboren dame zat die ook lekker bezig was. Dat noem ik geen 2de viool spelen. In Amersfoort kwam ik 2 weken later ook op 15 man (ook op de fetish/gloryhole party). 't blijft een kwestie van geluk hebben natuurlijk al had ik mijn komst wel ruim van te voren op diverse fora aangekondigd.
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten