Travo dag 16 oktober

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Nylongeiler
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 sep 2018 12:29
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Travo dag 16 oktober

Bericht door Nylongeiler »

Wie komen er op dinsdagmiddag 16 oktober in Amersfoort vanaf 1230 uur heerlijk geilen met nylons, panty's?
valerieTV
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 dec 2010 22:25
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Travo dag 16 oktober

Bericht door valerieTV »

Ik ben ook van plan om te komen. Voor mij de eerste keer als travo. Ben al wel eens binnen geweest, was heel spannend. Ik ga lekker vroeg, dan kan ik rustig wennen aan de sfeer. Komen er op deze dag vooral zusjes of ook mannen die wat actie zoeken?
valerieTV
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 dec 2010 22:25
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Travo dag 16 oktober

Bericht door valerieTV »

Hier alvast een voorproefje.....
Bijlagen
cdcm001.JPG
Nylongeiler
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 sep 2018 12:29
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: Travo dag 16 oktober

Bericht door Nylongeiler »

Dat ziet er heerlijk uit, wordt er nat van, hoe laat ben je er? Condooms aanwezig haha lekker geilen hmm
Gebruikersavatar
Slover
Berichten: 243
Lid geworden op: 10 jun 2016 15:12
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Travo dag 16 oktober

Bericht door Slover »

Dat ziet er inderdaad geil uit.
Zeker de moeite waard om te komen. Letterlijk en figuurlijk.

Slover
LB123
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 feb 2010 19:35
Contacteer:

Re: Travo dag 16 oktober

Bericht door LB123 »

Ik kom er graag op die dagen, ik ben geen sissy. Maar zulke meisjes pijpen is gewoonweg zalig!
MarcCuri123
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 okt 2018 14:40
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Travo dag 16 oktober

Bericht door MarcCuri123 »

Hoi hoi, ik ben er rond 13:00. Ben sportief gebouwd (35) en heb een zwak om te pijpen en gepijpt te worden. Zal eerst even filmpje gaan kijken maar daarna zeker ook de darkroom verkennen. Of misschien wel de Gloryhols. Drempel heb ik wel nog een beetje. Maar zal zeker wel vragen om mee te mogen doen als ik aktie zie.
MarcCuri123
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 okt 2018 14:40
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Travo dag 16 oktober

Bericht door MarcCuri123 »

Vanmiddag in de cinema geweest. Ben heerlijk gepijpt door een T bij de gliryhols aan de gay kant. Eerste keer stond ze ook al naast me in het hokje. Toen ik mijn lul door het gat deed speelde ze er mee. Ik deed toen een condoom om zodat ze me kon pijpen, maar toen was ze plotseling weg. Ik ben haar toen weer tegen gekomen in de darkroom. Daar had ze van mij best wel even op de knieën gemogen om me te pijpen. Maar,...... de darkroom liep vol en toen had ze het geloof ik wel gezien. Tweede keer haar tegen gekomen in de tussenruimte. Weer het hokje in aan de gay kant. Zij aan de andere kant. Ik mijn harde lul weer door het gloryhol gestopt . Toen speelde ze er weer even heerlijk mee. Ik wilde toch wel even heerlijk gepijpt worden door haar. Dus weer condoom erom. En ja hoor. Zo begon me heerlijk te pijpen. Goddelijk. Natuurlijk kwam ik te snel klaar. Condoom vol gespoten met warm zaad. Zij merkte het ook. Toen ik mijn lul naar achteren trok hield ze mijn condoom vast. Ze rolde hem af en hield hem aan haar kant. Als ik geweten had dat ze mijn zaad graag op haar tongetje had willen proeven. Dan had ik dat zeker gedaan. Next time. In ieder geval genoten. Herken jij (T) je erin. Ik lees graag een reply.
horny_darktop
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 jun 2012 19:28
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Travo dag 16 oktober

Bericht door horny_darktop »

Ik werd vanmiddag laat ook heerlijk verwend door deze sexy classy tvdame, die af en toe dansend op de muziek van ABBA door de gang huppelde, heerlijk aanzicht :roll: Ik mocht van haar zelfs op de eerste rij in de heterozaal gaan zitten, waar ik en mijn grote dikke vette leuter een VIP-behandeling kregen:roll: . Heerlijk gezoend ook, zachte lekkere lippen met een tropisch fruit smaak hmmm. Dank je wel schat! Als je ook privé kunt daten dan hoor ik het graag via een PB, want het smaakt naar meer. Kiss x
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten