Travestiedag 19 maart

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pijpsletje
Berichten: 58
Lid geworden op: 15 dec 2014 11:33
Geaardheid: bi
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Travestiedag 19 maart

Bericht door pijpsletje »

Een lange weg gehad maar eindelijk was het dan zover: de travestiedag waar ik volledig "vrouw" ging. Jurkje, pantykousen, string en laarsjes, een pruik met lang bruin haar en wat makeup. Oh, en een armbandje en clutch om het af te maken. Ik was er klaar voor! Nu uitpluizen of de EC klaar voor mij was...

Na even een minuutje rondgelopen te hebben (het was nog rustig) in de lounge ruimte gaan zitten en na een tijdje vrouwelijke poses geoefend te hebben (de manspread light is erg moeilijk af te leren) ging het al snel los: een naakte man ging naast mij zitten en na wat gespeel met z'n pik en aanmoedigende glimlach van mij begon hij m'n benen en kruis te strelen. Na een tijdje volgde een andere man die al snel mijn clitje in z'n mond nam en me heerlijk verwende. Een verwennerij die ik uiteraard terug gaf door hem te pijpen wat getuige de hardheid van z'n pik en de geluidjes in dank afgenomen werd.

Na wat bijstiften van de lippen in de ruimte tussen de beide filmzalen gelegen waar dezelfde naakte man in de gynaecoloogstoel lag. Heerlijk gebruik van gemaakt om z'n pik lekker te verwennen! Terwijl ik voorovergebogen stond voelde ik iemand over m'n billen strelen. Heerlijk! Ik bewoog m'n achterwerk geil mee en al snel werd m'n jurkje omhoog getild en voelde ik een harde pik tussen m'n billen. Ik schrok even (geen geneuk zonder condoom!) maar de beste man was alleen geïnteresseerd in droogneuken en z'n pik produceerde genoeg voorvocht om lekker tussen m'n billen en benen te glijden. Hij pakte me stevig beet en begon intens te stoten en al snel was ik helemaal in trance. Voorover gebogen met m'n hoofd op de buik van de naakte man (wiens pik tegen m'n borst klopte), onbekende man die met zijn grote harde pik tussen m'n billen stootte en toen nog een derde man die me begon te strelen. Ik werd gek.

Ik heb de droogneuker nog lekker gepijpt en werd beloond met een flinke hoeveelheid zaad terwijl man nummer 3 al klaar stond om het stokje over te nemen. Op handen en knieën op de grond voelde ik zijn vingers en pik over m'n billen gaan en toen z'n pik tegen m'n kontgaatje drukken. Ahum. Niet zonder condoom, schat. Ik gaf hem een condoom en ging weer voorover. Helaas lukte het hem niet om me te penetreren, dus ik ging in de gynaecoloogstoel liggen en ben heerlijk door hem verwend: gepijpt, gevingerd, maar helaas; penetratie ging niet. Komt voor. Ik ben dan ook bijzonder nauw. ;)

Terug in de loungeruimte nog lekker een man gepijpt en afgetrokken tot hij een flinke lading zaad produceerde en nog lekker gespeeld met een donkere man (heerlijk kroesborsthaar!) toen GeileDame23 en Rick binnen kwamen. Verassing! Na gekeken te hebben hoe zij elkaar op het grote bed verwenden ben ik er bij gaan staan en haar lekker verwend door haar te strelen. Na een pauze heb ik haar lekker gemasseerd samen met kroesborsthaar (mooie forumnaam!) en Rick en al snel werd het een pijp-, aftrek- en vingerfestijn van jewelste. We hebben geen score bijgehouden, maar 20+ orgasmes is voor GeileDame23 geen overdreven getal...

Naderhand nog even lekker gedoucht (wat is die grote doucheruimte toch handig; met z'n allen) en nog even met Barry gepraat voor we weer richting huis gingen. Een heerlijke dag!

Mannen die zich herkennen: bedankt!
Geile bi-man die, soms in een jurkje, graag anderen verwent.
ChanelTV
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mar 2019 11:10
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Travestiedag 19 maart

Bericht door ChanelTV »

Bedankt voor dit heerlijke verslag!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten