WAT EEN HEERLIJKE TRAVO-DAG !,

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Gebruikersavatar
Sandra Travo 020
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 jan 2019 09:40
Geslacht: Transseksueel
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Transgender
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

WAT EEN HEERLIJKE TRAVO-DAG !,

Bericht door Sandra Travo 020 »

Gistermiddag ging ik, eindelijk, weer eens naar de Travo dag, yessss.
Gelukkig kon ik lekker dichtbij parkeren, want dat is nog wel een dingetje, :o
Snel naar binnen, omkleden en Sandra was er weer, klaar in haar zwarte, transparante body, korte rokje, netkousen en hoge laaarzen met 17 cm naaldhak, ohhhhhh wat voelde dat weer sexy, hihi.
Tas in de lokker, er waren al wat mannen en ook een heel mooi zusje, lang blond, hmmmm.
Eerst even wat rondgelopen en dan maar even “warmdraaien” in de gloryholes, nou dat heb ik geweten, hihi.
Eerst bod 1 piemel zich aan en al snel een tweede, vond het vooral opwindend om een nog half slappe piemel heel hard te krijgen met mijn mondje, bloos. Nummer 1 ging weer weg en nummer drie stond al te wachten, ohhhhhh wat een heerlijke opwarm ronde, vooral omdat nummer 3, het boefje, gewoon al in mijn mond klaar kwam, ben je net 20 minuten binnen, Haha, maar wel een compliment, denk ik voor mijn zuigwerk, :D
Even rustig bijkomen, alle kleding weer op z’n plek en nog een rondje lopen. In 1 van de biosen zie ik een ander zusje, met een moooi buitenland uiterlijk, druk op haar knietje een man verwennen.
Het blonde zusje zit ook in een bios, ook mooi gekleed, kort rokje, netpanty, wit hempje en pumps, ik ga naast haar zitten en eindelijk wil ik heel graag mat haar spelen, hihi, maar nog voor we iets zouden kunnen ondernemen, ligt er een piemel op m’n schouder, dus ik draai er beleeft naar toe en neem hem in m’n mond, het zusje staat dan op en loopt naar een andere man die ook in de bios zit en gaat met hem spelen, al kan ik m’n ogen niet van haar afhouden als ze haar dingen doet. Het spel duurt zeker 20 minuten, handen gaan overal, maar de man met wie ik aan het spelen ben, komt gewoon nog niet klaar en stelt even een pauze voor, maar ik wilde zaaaaad, hihi.
Weer even bijkomen en toch weer naar de gloryhole, en wat een feest werd het daar weer.
Denk, was gewoon de tel kwijt, dat er 4 á 5 mannen om de beurt zich aanboden, totdat er iemand het gordijn aan de kant deed en zich zo maar aanbood. Al snel kwam er een tweede man bij en had ik tweed piemels recht voor m’n neus en die gingen eerst 1 voor 1 in m’n mondje en toen, yessssss samen in m’n mond, ohhhhhh en dat ging best goed Haha, wat een heerlijk genot.
1 van de mannen ging weer weg en een andere man, nog in onderbroek, kwam zich aanbieden. Piemel uit het broekje gehaald, was nog beetje slap, maar veel liefde geven en boem, hij werd steeds harder en groter, hij was echt geil, want na een kleien 10 minuten spoot hij zijn zaad in m’n mondje, hmmmmmm. Hij zei nog wel dank je wel en ging toen weer weg.
Weer even bijkomen, wouw.
Ik ben er al een tijdje en denk eraan om weer naar huis te gaan, heb de sleutel van het kluisje al in m’n hand als ik nog even op de bank zit, even een filmpje met Nathalie Mars kijken, als de man uit de bios, die even rust wilde, weer naast me komt zitten…… al snel ligt mijn hond op z’n schoot en heb ik z’n lul weer in m’n mondje, ik voel meerdere mannen naar ons kijken en handen gaan over m’n kousen en klitje. Ik kijk even op en er zijn zeker 4 mannen aan het kijken, ohhh wat voelt dat geil. Ik ga verder met pijpen en da man houdt zich nog steeds in, maar na 15 minuten, yesyes, komt hij klaar, weer in m’n mondje, ohhhhhh, thank U, hihi.
De andere mannen zijn ook met elkaar aan het spelen, ik doe m’n kleding weer een beetje recht en zie 1 man zichzelf aftrekken, terwijl hij naar me kijkt. Dus ik kijk hem ook aaneen speel een beetje met mezelf, dat word hem teveel veel en hij komt heerlijk klaar, hmmmm geil gezicht was dat.
Maar aan alles komt een einde, met sperma in m’n haar en over m’n kleding, word het tijd me weer om te kleden en terug naar de gewone wereld, maar als het aan mij lag kwam ik vandaag al weer terug voor een nieuwe ronde.

Dank voor de fijne, geile middag allemaal.
XXXXXXX SANDRA
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 332
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: WAT EEN HEERLIJKE TRAVO-DAG !,

Bericht door Mike1966 »

Hoi Sandra, wat een heerlijke geile dag heb jij gehad! En dat ook nog eens zo heerlijk met ons allemaal gedeeld. Zalig om te lezen dat jij zo heerlijk aan je trekken bent gekomen.
Wie weet gaan wij elkaar ook eens ontmoeten.

Gg
Mike
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Sandra Travo 020
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 jan 2019 09:40
Geslacht: Transseksueel
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Transgender
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: WAT EEN HEERLIJKE TRAVO-DAG !,

Bericht door Sandra Travo 020 »

Ahh dat vind ik lief Mike XXX
Wie weet………..
Rikkie13
Berichten: 45
Lid geworden op: 01 feb 2023 12:39
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Kousen - panty’s - voeten
Contacteer:

Re: WAT EEN HEERLIJKE TRAVO-DAG !,

Bericht door Rikkie13 »

Kom volgende keer ook langs net allemaal kleding aangeschaft.
Gaat me eerste keer worden
Gebruikersavatar
Bee
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 jul 2021 09:47
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: WAT EEN HEERLIJKE TRAVO-DAG !,

Bericht door Bee »

Uitstekend verslag, Sandra!
Was niet aanwezig, maar werd heel geil van het lezen.
Dank voor het schrijven.
Gebruikersavatar
tvpijper
Berichten: 183
Lid geworden op: 01 sep 2018 12:30
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Non-binair
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: WAT EEN HEERLIJKE TRAVO-DAG !,

Bericht door tvpijper »

klinkt zo geil ! ik moet ook maar eens naar travo dag komen! ik ben supergeil en onderdanig zusje en speel graag mee. maar wel safe ....
ik ben een onderdanige tv pijpslet. ik hou van actieve en dominante mannen en vrouwen. ik ben travo en ben graag een hoer voor dominante mensen - ik pijp natuurlijk alleen met condoom.
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 332
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: WAT EEN HEERLIJKE TRAVO-DAG !,

Bericht door Mike1966 »

Sandra Travo 020 schreef: 22 feb 2023 10:27 Ahh dat vind ik lief Mike XXX
Wie weet………..
Kom gerust naast mij zitten on de bios. Dan kunnen we elkaar heerlijk aftasten, waarna je op je onietjes tussen mijn benen mag gaan zitten en mijn geringde paal met je mondje bewerken. Kijk ik genietend om mij heen om een potente kandidaat te vinden die jouw tegelijkertijd in je kutje kan neuken. Mmmmm daarna neem ik je mee naar de gloryholes om je nog meer aan je “trekken” te laten komen……..
Tot snel
Mike
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Sandra Travo 020
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 jan 2019 09:40
Geslacht: Transseksueel
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Transgender
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: WAT EEN HEERLIJKE TRAVO-DAG !,

Bericht door Sandra Travo 020 »

Ohhhhhh, Mike boefje XXX
IK HOOP SNEL…….
Gebruikersavatar
Sandra Travo 020
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 jan 2019 09:40
Geslacht: Transseksueel
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Transgender
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: WAT EEN HEERLIJKE TRAVO-DAG !,

Bericht door Sandra Travo 020 »

tvpijper schreef: 22 feb 2023 12:43 klinkt zo geil ! ik moet ook maar eens naar travo dag komen! ik ben supergeil en onderdanig zusje en speel graag mee. maar wel safe ....
Ja ik kan het je echt aanraden, hihi.
Vond het de eerste X echt super spannend, alles gaat door je hoofd, maar als je eenmaal in de winkel staat, bij de kassa aangeeft dat je voor de bios komt , zelf dan al valt alles van je af, echt heel gek maar bij mij voelde het als, het is oké, ik ga dit meemaken, dit is wat ik wil, hihi.
En in de bios ben jij de baas over alles wat je wel of niet wilt doen.
Tuurlijk voel je af en toe een hand langs je billen of benen, maar nee is echt nee, jij geeft de grens aan.
Ik hou, dacht ik, meer van zusje, maar mannen kunnen zooooooo opgewonden raken van travo’s, dat me dat ook een onwijze kik geeft, je voelt je echt een meisje/dame.
En als je er 1 X bent geweest…………..
Gebruikersavatar
Sandra Travo 020
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 jan 2019 09:40
Geslacht: Transseksueel
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Transgender
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: WAT EEN HEERLIJKE TRAVO-DAG !,

Bericht door Sandra Travo 020 »

Rikkie13 schreef: 22 feb 2023 11:00 Kom volgende keer ook langs net allemaal kleding aangeschaft.
Gaat me eerste keer worden
Yeahhhhhhh, Rikkie13
Het is zoooooooo fijn dat je helemaal jezelf kan zijn daar.
Wat voor kleding heb je gekocht, hihi ?
Welke maat schoenen heb je ?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten