Praktische vraag aan sissy zusjes

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Biboy22
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 feb 2020 13:10
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Praktische vraag aan sissy zusjes

Bericht door Biboy22 »

Hey allemaal, nou ik hoop dat dit niet een heel rare vraag is maar ik vroeg me af hoe preppen jullie voor je naar de cinema gaat. Ik wil namelijk graag morgen langs komen maar heb niet echt de mogelijkheid te douche vooraf. Ik weet dat het daar ook kan maar dan kan je natuurlijk niet spoelen enzo dus ik vroeg me qf hoe doen jullie het? Is het uberhoupt nodig enz.

Owja en rond welke tijd is het eigenlijk leuk om te komen morgen? 😬
rianne 39
Berichten: 104
Lid geworden op: 28 okt 2015 09:23
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Praktische vraag aan sissy zusjes

Bericht door rianne 39 »

Ben van plan op tijd te gaan omkleden enz , je ziet er goed uit op foto trouwens. Word daar ook mijn eerste keer even kijken hoe en wat daarom op tijd heen en ander kleed je om in auto toch kan ook .
tvcorrie
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 okt 2022 15:03
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Praktische vraag aan sissy zusjes

Bericht door tvcorrie »

Hi...je kunt je in Amersfoort omkleden in het pashokje van de winkel of boven in een van de privé film cabines. Dat lukt goed. Je kunt ook wel douchen in de cinema dacht ik maar echt spoelen is lastig..ik clean nog weleens met vochtige doekjes. Ik ben liefst top dus voor mij mi der relevant. En een beste tijd? Verschilt per keer. Ik ben er meestal tussen 1200 en 1500 en vermaak me over het algemeen prima. ...tot morgen?
Gebruikersavatar
tvpijper
Berichten: 182
Lid geworden op: 01 sep 2018 12:30
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Non-binair
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Praktische vraag aan sissy zusjes

Bericht door tvpijper »

ik kleed me altijd even om in het toilet, voor mij is dat niet zo ingewikkeld. nagellak doe ik thuis, in de ec doe ik mijn lingerie aan en mijn pruik en klaar :-) spoelen doe ik niet, want ik doe geen anaal in de ec.
ik ben een onderdanige tv pijpslet. ik hou van actieve en dominante mannen en vrouwen. ik ben travo en ben graag een hoer voor dominante mensen - ik pijp natuurlijk alleen met condoom.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten