Ervaring EC nieuweling

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Darynn
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 sep 2023 18:56
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transgender
Contacteer:

Ervaring EC nieuweling

Bericht door Darynn »

Op 10 okober was het zover. Ik had me voorgenomen om voor het eerst naar een EC te gaan.
Ik had besloten om naar de trans/travo dag in arnhem te gaan en te kijken of dit wel iets voor mij was.
Eerst maakte ik een rondje door de winkel zelf en besloot daarna naar boven te gaan.
Ik liep naar de kluisjes en heb me daar omgekleed.

Meteen viel me op dat er heel veel mannen buiten bij de hetero zaal stonden te kijken.
Maar binnen in de zaal zelf zat niemand of maar een iemand.
Tevens viel me op dat niemand echt met elkaar deed praten en alleen op en neer tussen de verschillende zalen liepen.
Ik sprak een van de " dames" aan en vroeg hoe het allemaal in beetje in zijn werk gaat.
Ze legde me uit wat een beetje de opgesproken regels zijn (Mocht je dit lezen nog bedankt daarvoor :)).

Ik ben vervolgens overal een beetje gaan rondkijken wat er gebeurde en wie er allemaal aanwezig was.
Opeens zag ik dat een van de "vrouwen" heerlijk door twee mannen in de gang verwent werd.
Het zag er heerlijk uit en stiekem wilde ik wel meedoen.
Ik was best zenuwachtig en vond het toch wel lastig om de eerste stap te zetten.
Zo heb ik die middag nog meer leuke dingen gezien maar heb ik zelf uiteindelijk niks gedaan.
Wel vroeg een man me een aantal keer of hij me mocht pijpen ondanks dat ik had gezegd dat ik geen interesse in mannen had.
Deels vond ik het vervelend maar goed hij was verder vriendelijk en hield zijn hadden netjes thuis.
Maar ondanks dat ik niks actiefs heb gedaan vond ik het een leuke middag en was het zeker voor herhaling vatbaar.

Op 8 November besloot ik om weer naar de EC te gaan op een reguliere dag.
Maar dit keer ben ik naar Amersfoort gegaan inplaats van Arnhem.
Ik was bang dat er niet veel te doen zou zijn aangezien het geen thema dag was maar ik had het helemaal fout.

Ik kwam rond 12:30 aan en keek rond waar ik moest zijn.
Meteen ging ik naar links naar de " gluur ruimte" (geen idee hoe die kamer met de glory holes echt heet).
Toen ik daar naar binnen liep kwam er een super leuke vrouw uit.
Haar wilde ik wel beter leren kennen :).
Maar goed daar waren de kluisjes niet dus ik liep de andere kant op langs de hetero zaal.
Ik kwam bij de kluisjes aan en heb me omgekleed.

Meteen ging ik weer rondkijken wat er allemaal te doen was.
In de hetero zaal waren twee stellen aanwezig en dit keer stond wel bijna iedere man in de zaal.
De dames waren heel mooi en ik snap dat de mannen gingen kijken.
Maar goed ik was eigenlijk op zoek naar de vrouw die ik bij de ingang tegen kwam.

Ik liep veel op en neer en keek wat er allemaal te doen was.
De dame die ik zocht kwam ik geregeld tegen maar ik durfde haar nog niet aan te spreken.
Zo zag ik weer meerdere leuke dingen zoals een stel die in de gay zaal samen waren gaan vrijen en een dame die met zichzelf speelde in de hetero zaal.
Toen liep ik weer richting de gluur kamer en daar zag ik dat de dame die ik zocht weer staan.
Na een tijdje ging ze een kamertje in van de gloryholes en had ik eindelijk het lef om haar aan te spreken.
Ze heette Aresty en zei dat ze dacht dat ik haar niet leuk vond omdat ik haar maar niet aansprak.
Ik zei dat het door mijn zenuwen kwam en haar net wel heel leuk vond.

Ik begon haar in haar nek te zoenen en pakte haar lekker beet.
Ze was echt knap en ik wilde haar heel graag.
We gingen uitgebreid zoenen en ik wist niet meer wat me overkwam.
Mijn zenuwen waren op dat moment echt even helemaal weg.
De tijd vloog voorbij terwijl we aan het zoenen waren en elkaar streelde.
Na een tijdje ging ze op haar knieën heeft ze me heerlijk gepijpt.
Ik zag dat er mensen door het raampje naar binnen keken en bij de gordijnen zaten te kijken.
Ook voelde ik af en toe een verdwaalde hand door de glory holes.
Aangezien het vrij krap was vroeg ik of we het straks buiten verder zouden afmaken.
Dat vond ze goed en we gingen weer naar buiten.

Toen we klaar waren en eruit kwamen werden we meteen door de andere aangesproken.
Ik heb even staan praten met iemand die me blijkbaar in Arnhem had gezien.
Daarna ben ik even iets gaan drinken bij de kluisjes.
Toen ik weer richting de hetero zaal liep kwam ik Aresty weer tegen.
Ik vroeg of ze het fijn vond en we praatte nog even.

Daarna vroeg ik of ze met me naar de hetero zaal wilde gaan.
Dat wilde ze en we liepen naar binnen.
Vervolgens gingen we weer heerlijk zoenen en deden alles nog eens over.
Ik zat heerlijk met haar borstjes te spelen en heb haar gevingerd.
Het duurde niet lang voor er allemaal mannen om ons heen stonden te kijken.
Opeens voelde ik weer wat verdwaalde handen die ik wegduwde.
De man zei sorry en ik ging nog even verder waar ik mee bezig was.
Maar echt geil was ik helaas niet meer en de zenuwen waren weer terug.
Ik weet niet meer precies hoe het eindigde maar we zijn toen na een tijdje ieder onze weg gegaan

De man die eerder aan me zat kwam sorry zeggen en we hebben een tijdje gepraat.
Ik vertelde hem dat ik niet op mannen val en echt alleen voor de vrouwen en de "vrouwen" kwam.
Zo hebben we een tijdje gepraat en toen ben ik weer naar de zaal met de kluisjes gegaan.
Daar was een stel samen aan het spelen met nog een andere jongen.
Ik heb rustig zitten kijken en genoot van het uitzicht.

Daarna ben ik weer naar de hetero zaal gegaan en ben daar even op een van de stoelen gaan zitten.
Na een tijdje kwam Aresty ook naar de hetero zaal en vroeg ik of ze naast me kwam zitten.
Daar gingen we weer heerlijk samen zoenen en spelen.
Ze ging ook op me zitten en ik kon heerlijk met haar borsten spelen.
Ze is echt heerlijk en weet hoe ze iemand blij kan maken ;).
Na een tijdje gingen we weer ieder onze weg.

Ik ben een op de bankjes gaan zitten in de ruimte met de kluisjes en heb daar een tijdje naar de film zitten kijken.
Even later kwam weer iemand naar me toe en zei van je vind Aresty wel leuk volgens mij.
Ik zei dat het klopte en ik dacht da ze al naar huis was.
Hij vertelde me dat er achter de toiletten nog een ruimte was en dat ze daar op dat moment was.
Ik stond op en ging naar de ruimte om haar te zoeken.

Daar was ze inderdaad met een paar andere mannen aan het praten en spelen.
Ik ging rustig bij de muur staan en al snel kwam ze weer naar me toe.
Ze begon me meteen weer heerlijk te pijpen.
Tijdens het pijpen werd ik weer aangeraakt door andere mannen.
Ik liet het maar even toe omdat ik me op Aresty wilde focussen en het strelen me verder niet veel boeide. zolang het niet meer werd dan dat.

Helaas was het toen weer bijna tijd om te gaan.
Ik ging naar de kluisjes om me weer aan te kleden.
Aresty kwam naar me toe en vroeg of ik er vandoor ging.
Ze kwam teleurgesteld over maar ik wist toen niet zeker of het ook zo was.
Ik praatte nog even met iemand die erbij stond en vroeg of hij het naar zijn zin had gehad die dag.
Hij zei niet echt omdat er zoveel mensen waren die hun handen niet thuis hielden.
Ik zei van ja ik denk dat het er een beetje bij hoort hier maar hij vond van niet.
Eigenlijk ben ik het ook met hem eens en heb me voorgenomen voortaan duidelijker nee te gaan zeggen en blijven zeggen.

Daarna ben ik naar naar de uitgang gelopen waar ik Aresty nog even zag staan
We hebben nog even gepraat met die man van vlak ervoor erbij.
Ze vroeg of ik haar nog een berichtje zou sturen en toen ben ik gegaan.
Dat berichtje heb ik inmiddels gestuurd maar dat blijft verder tussen ons :).
luud66
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 okt 2023 11:16
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 66
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Ervaring EC nieuweling

Bericht door luud66 »

mooi verhaal ik denk dat je wel hebt genoten wil ik ook weleens meemaken wat actie in de ec heb ik nog niet meegemaakt :lol:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten