Zoals ik in eerdere post al had aangegeven wordt het Trans evenement voor mij het eerste evenement waarin ik 'openbaar' gedresst ga. Voor alles moet een eerste keer zijn en zo is dat bij dit evenement ook. Nou vroeg ik me af: Voordat jullie (zusjes) naa zo'n themadag gaan wat zijn de voorbereidingen die jullie treffen?
Ik dacht sowieso aan:
- Kleding, hakken, wig, underwear, collar, makeup, nail polish remover, make-up remover meenemen/inpakken. (Ik ben me van plan daar om te kleden/op te maken i.v.m. discretie en het feit dat ik naHar Amersfoort moet vanuit Amsterdam.
- Grondige lichaamsontharing (inclusief benen)
- Grondig anaal spoelen (spreekt voor zich)
-Handdoek meenemen
- Extra finishing touch (plaktattoos, hoola hoop oorringen)
- Voldoende condooms en glijmiddel meenemen
-POPPERS (hoewel drugs niet zijn toegestaan geldt dit niet voor poppers toch?
-Alvast nadenken over kleuren bandjes die ik ga dragen
- ALS IK IETS BELANGRIJKS MIS HELP ME AUB HERINNEREN
Verder had ik nog een aantal vragen:
- Ik ben echt een noob in op hakken lopen. Is dit raar of maakt dit niet uit - tips voor hakken die makkelijk(er) lopen>
- Wat is op zo'n trans-special evenement de verhouding tussen trans/cd dames en heren ongeveer?
-Zijn jullie zusjes voornamelijk bezig met mannen afwerken of ook wel eens bezig met elkaar? (Dit is namelijk wel helemaal nieuw voor mij om in een omgeving te zijn met sissies en lekker te geilen samen (Leeftijd maakt niks uit al ben je 50+ maar wel oke gedresst