Checklist eerste sissie evenement? Vragen voor zusjes + aanvullingen?

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
sissyslut22jr
Geaardheid: bi
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een Transgender en zoek een Transgender
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Checklist eerste sissie evenement? Vragen voor zusjes + aanvullingen?

Bericht door sissyslut22jr »

Hey zusjes en geile mannen,

Zoals ik in eerdere post al had aangegeven wordt het Trans evenement voor mij het eerste evenement waarin ik 'openbaar' gedresst ga. Voor alles moet een eerste keer zijn en zo is dat bij dit evenement ook. Nou vroeg ik me af: Voordat jullie (zusjes) naa zo'n themadag gaan wat zijn de voorbereidingen die jullie treffen?
Ik dacht sowieso aan:

- Kleding, hakken, wig, underwear, collar, makeup, nail polish remover, make-up remover meenemen/inpakken. (Ik ben me van plan daar om te kleden/op te maken i.v.m. discretie en het feit dat ik naHar Amersfoort moet vanuit Amsterdam.
- Grondige lichaamsontharing (inclusief benen)
- Grondig anaal spoelen (spreekt voor zich)
-Handdoek meenemen
- Extra finishing touch (plaktattoos, hoola hoop oorringen)
- Voldoende condooms en glijmiddel meenemen
-POPPERS (hoewel drugs niet zijn toegestaan geldt dit niet voor poppers toch?
-Alvast nadenken over kleuren bandjes die ik ga dragen
- ALS IK IETS BELANGRIJKS MIS HELP ME AUB HERINNEREN :)
Verder had ik nog een aantal vragen:
- Ik ben echt een noob in op hakken lopen. Is dit raar of maakt dit niet uit - tips voor hakken die makkelijk(er) lopen>
- Wat is op zo'n trans-special evenement de verhouding tussen trans/cd dames en heren ongeveer?
-Zijn jullie zusjes voornamelijk bezig met mannen afwerken of ook wel eens bezig met elkaar? (Dit is namelijk wel helemaal nieuw voor mij om in een omgeving te zijn met sissies en lekker te geilen samen (Leeftijd maakt niks uit al ben je 50+ maar wel oke gedresst
Ik leef voor het zuigen van pik en ontvangen van zaad
EpicDanny99
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Checklist eerste sissie evenement? Vragen voor zusjes + aanvullingen?

Bericht door EpicDanny99 »

Hallo Sissy,

Als het goed is zijn poppers toegestaan in de cinema, ze worden immers ook aan de balie verkocht.

En als antwoord op je vragen:
- Wat ik zo hoor van de dames, zijn plattere modellen makkelijker om op te lopen
- verscheelt echt per dag, de ene dag zijn er meer dames aanwezig dan heren, maar meestal zijn er meer heren dan dames aanwezig
- de zusjes zijn af en toe ook met elkaar bezig, wat een mooi is om te zien
Uschi
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Uschi »

Sperma slikken mag niet (want onveilig geacht) en het veel linker snuiven van poppers wel? ... schiet mij maar lek.
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
Sissy21
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Sissy21 »

Hey,

Ik weet niet of je er nu nog wat aan hebt maar bij hakken helpt het heel erg als ze goed passen! Als ze te klein zijn doet het zeer, maar als e te groot zijn is het nog erger want dan ga je wiebelen. Als ze goed passen is het verder gewoon oefenen en sterke enkels hebben/trainen.
tvpijper
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Non-binair
Contacteer:

Bericht door tvpijper »

Uschi schreef: 07 dec 2025 01:31 Sperma slikken mag niet (want onveilig geacht) en het veel linker snuiven van poppers wel? ... schiet mij maar lek.
hoewel ik nooit poppers gebruik snap ik het wel hoor: sperma slikken is risicovol voor beiden, poppers snuiven is een risico voor jezelf. ofwel: poppers gebruik heeft niets te maken met veilig of onveilige sex. sperma slikken is onveilige sex.
ik ben een onderdanige tv (pijp)slet. ik hou van actieve en dominante mannen en vrouwen. ik ben travo en ben graag een hoer voor dominante mensen - ik speel natuurlijk alleen safe! dus alleen met condoom.
Meryl
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een Transgender en zoek een Transgender
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door Meryl »

Als je poppers niet als drug ziet en onveilig sperma slikken best oké vindt moet je wellicht even langs de GGZ en je bovenkamer even laten controleren. Persoonlijk ben ik al een tijdje aan het nadenken over het voor het eerst langs komen als sissy sletje, maar oproepen als deze maken voor mij dat ik steeds lekker thuis blijf. Het gaat eerst over het oplopen van een SOA en nu weer over het openlijk gebruik van drugs...

Tenzij ik een doodswens heb... blijf ik voor nu dus lekker achter de webcam!
Yo Ho Yo Ho, it is a pirate's life for me, matey!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten