Bij de test die ik regelmatig laat doen is gebleken dat ik gonorroe had.
Dus was je op 25-11 aanwezig dan is het verstandig dat je je laat testen.
Gonorroe 25 november
- Thekinkyguy
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Re: Gonorroe 25 november
Goedemorgen,
Heel goed dat je dit deelt! Wij laten ons ook regelmatig testen. Het is absoluut een aanrader om je periodiek te laten testen. Gelukkig biedt de EC de mogelijkheid maar via de GGD of condoomanoniem.nl zijn er genoeg mogelijkheden.
Succes met de behandeling.
Heel goed dat je dit deelt! Wij laten ons ook regelmatig testen. Het is absoluut een aanrader om je periodiek te laten testen. Gelukkig biedt de EC de mogelijkheid maar via de GGD of condoomanoniem.nl zijn er genoeg mogelijkheden.
Succes met de behandeling.
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 
- Meryl
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een Transgender en zoek een Transgender
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Dit kinkt echt heel smerig!!!
Yo Ho Yo Ho, it is a pirate's life for me, matey!
-
Tjawatnu
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Huh? Iemand constateert dat hij een SOA heeft en laat ons (gasten van het cinema) dat weten. Heel respectvol denk ik.
Wat is daar smerig aan?
Wat is daar smerig aan?
- Meryl
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een Transgender en zoek een Transgender
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Ik vind dit een vies en naar berichtje omdat er aan wordt gegeven dat er dus onveilige seks plaats heeft gevonden.
Zojuist heb ik gereageerd onder een bericht waarin stond te lezen dat er condooms aanwezig zijn. Ik lees heel veel berichtjes van leuke, stoute en lieve sissy zusjes die onder- of vol gespoten willen worden. Lieverds, denk aan je eigen gezondheid. Een bek vol zaad ziet er geil uit, ik deel de fantasie, maar ik ben wel heel zuinig op mijn gezondheid hoor.
Mannen over mijn gezicht klaar laten komen klinkt als een natte droom, maar er hoeft er maar eentje tussen te zitten die... hem gisteren in de verkeerde heeft gehangen en... ja, dan heb ik het ook. Dus trek dan maar een regenjasje aan voor mijn veiligheid. Dat is toch niet teveel gevraagd?
Zojuist heb ik gereageerd onder een bericht waarin stond te lezen dat er condooms aanwezig zijn. Ik lees heel veel berichtjes van leuke, stoute en lieve sissy zusjes die onder- of vol gespoten willen worden. Lieverds, denk aan je eigen gezondheid. Een bek vol zaad ziet er geil uit, ik deel de fantasie, maar ik ben wel heel zuinig op mijn gezondheid hoor.
Mannen over mijn gezicht klaar laten komen klinkt als een natte droom, maar er hoeft er maar eentje tussen te zitten die... hem gisteren in de verkeerde heeft gehangen en... ja, dan heb ik het ook. Dus trek dan maar een regenjasje aan voor mijn veiligheid. Dat is toch niet teveel gevraagd?
Yo Ho Yo Ho, it is a pirate's life for me, matey!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten