Date gezocht met trans.
-
Bi40
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Date gezocht met trans.
Hey, ik ben een lekkere en leuke geile bi van 40 lentes, goed verzorgd en geniet van seks. Ik hou ervan als ik kan seksen met een geile trans, tgirl of crossdresser. Wil mij heel graag laten zuigen door je of lekker met je spelen. Trio? Nog lekkerder! Wie wil met mij?
- Meryl
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een Transgender en zoek een Transgender
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Re: Date gezocht met trans.
En wat heb je zelf te bieden?
Ik, als travo/trans kick echt enorm af op advertenties die alleen maar bestaan uit "ik wil..." of "ik geil heel erg op" zonder aan te geven wat de ander terug krijgt. En dan graag iets meer als "je kan mijn harde pik in je kontje krijgen", want dat geloof ik wel.
Ik bedoel... stel jezelf even netjes voor, vertel me iets over jezelf, waarom zou ik met je afspreken?
Maak het aantrekkelijk voor me.
Ik, als travo/trans kick echt enorm af op advertenties die alleen maar bestaan uit "ik wil..." of "ik geil heel erg op" zonder aan te geven wat de ander terug krijgt. En dan graag iets meer als "je kan mijn harde pik in je kontje krijgen", want dat geloof ik wel.
Ik bedoel... stel jezelf even netjes voor, vertel me iets over jezelf, waarom zou ik met je afspreken?
Maak het aantrekkelijk voor me.
Een brave en volgzame sissy meid met stoute fantasieën en veel ervaring in de BDSM.
Echter wel heel erg oplettend op mijn veiligheid en gezondheid.
NIET op zoek naar mannen alleen!! Wel naar zusjes en vrouwen en stellen.
Echter wel heel erg oplettend op mijn veiligheid en gezondheid.
NIET op zoek naar mannen alleen!! Wel naar zusjes en vrouwen en stellen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten