Maandag 15 februari - extra trans en travestiedag
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: Maandag 15 februari - extra trans en travestiedag
Dank je voor je bericht! Tot vanmiddag!
-
- Leeftijd: 44
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Goedemiddag liefhebbers,
Als ik vanmiddag als heteroseksuele man poedelnaakt lekker met mezelf ga spelen, word ik dan niet de tent uitgekeken? Ik voel me niet zo prettig in een jurk
.
Groetjes, Kees.
Als ik vanmiddag als heteroseksuele man poedelnaakt lekker met mezelf ga spelen, word ik dan niet de tent uitgekeken? Ik voel me niet zo prettig in een jurk

Groetjes, Kees.
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 22
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een Transseksueel
- Contacteer:
Nee hoor kees, je bent gewoon welkom!caddykees schreef:Goedemiddag liefhebbers,
Als ik vanmiddag als heteroseksuele man poedelnaakt lekker met mezelf ga spelen, word ik dan niet de tent uitgekeken? Ik voel me niet zo prettig in een jurk.
Groetjes, Kees.
-
- Leeftijd: 44
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Hoi lekker sletje (nooit gedacht dat ik dat ooit nog eens tegen een vrouw zou zeggen),
Bedankt voor je aardige reactie, die ik nu pas lees. Ik ben inderdaad gegaan en "gekomen", als je begrijpt wat ik bedoel, ook al was ik dan niet zo kapot van de film met meisjes met piemels.....maar goed, daar was het een themadag voor en bovendien was er gelukkig nog de filmzaal. Ik vind het wel jammer dat ik jou niet heb gezien, maar wellicht komen we elkaar in de toekomst nog eens tegen. Als je me een PB'tje stuurt, krijg je van mij een paar foto's terug, zodat je in ieder geval weet wie Kees is.
Groetjes, Kees.
Bedankt voor je aardige reactie, die ik nu pas lees. Ik ben inderdaad gegaan en "gekomen", als je begrijpt wat ik bedoel, ook al was ik dan niet zo kapot van de film met meisjes met piemels.....maar goed, daar was het een themadag voor en bovendien was er gelukkig nog de filmzaal. Ik vind het wel jammer dat ik jou niet heb gezien, maar wellicht komen we elkaar in de toekomst nog eens tegen. Als je me een PB'tje stuurt, krijg je van mij een paar foto's terug, zodat je in ieder geval weet wie Kees is.
Groetjes, Kees.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten