Vannacht natte droom met Tv-dame, volgende week in het echt?

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
youngdick23
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Vannacht natte droom met Tv-dame, volgende week in het echt?

Bericht door youngdick23 »

Wat is het toch geil zomers weer.. Ik ben al een tijdje van plan om een keer langs te komen. Toch vind ik het behoorlijk spannend zo als 23-jarige knul.

Het lijkt me zo heerlijk om me te laten pijpen/aftrekken door bij voorkeur een Tv-dame. Als ik er aan denk krijg ik alweer een bobbeltje in me broekje. Lijkt me ook geil om zelf een man of tv-dame de pijpen en aftetrekken.

Vorige week was ik al een week niet klaargekomen door alle drukte met school. In mijn slaap droomde ik dat ik werd gepijpt door een Tv-dame terwijl ik haar heerlijke slipje in mijn mond had. Ze wilde mijn sperma in haar warme mondje hebben. Ooowww wat werd ik geil. Toen droomde ik dat ik haar mondje helemaal volspoot. Op dat moment werd ik wakker en voelde me helemaal ontladen. Langszaam streelde ik met mijn hand in mijn boxertje. Ik schrok, want het voelde helemaal nat. Ik had zojuist een natte droom gehad.

Nu weet ik het zeker, dit wil ik in het echt meemaken. Ben daarom van plan om volgende week (langs) te komen. Zijn er toevallig al tv-dames die volgende week gaan en mij kunnen helpen bij de eerste keer en met mijn dromen...

Laat even weten wanneer je komt, dan kom ik ook:P
Uschi
Geaardheid: bi
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Vannacht natte droom met Tv-dame, volgende week in het e

Bericht door Uschi »

Ik kom jou ook overal tegen :-).

Ik vermoed dat ik wel eens de dame uit je dromen zou kunnen zijn want zowel in mijn aankondigingen als bij elk dreigend orgasme tijdens een van mijn pijpbeurten "op zaal" laat ik weten dat ik sperma het liefst vol in mijn mondje gespoten krijg. Mijn eerstvolgende bezoekje zal EC Amersfoort betreffen waar ik op 26 juni als TV sletje Uschi zal aanschuiven bij de gangbang van Wendy en Tiffany. Deelname aan de gangbang is overigens niet gratis maar in de pauze en na afloop (na 16:00) sta ik ook ter beschikking van de "gewone" bioscoop bezoekers en zou dan even tijd voor je kunnen maken.

Overigens organiseren alle EC vestigingen ook travestie parties waar je eens per maand terecht kunt. Die van Hilversum loopt erg goed heb ik begrepen (kom er zelf maar zelden) . Hoeveel van de tv dames daar net als ik dol zijn op sperma slikken weet ik niet, ik kan er in ieder geval niet genoeg van krijgen :-).

Als je de aankondigingen rond de gangbang van 26/6 in de gaten houdt zie ja daar binnenkort mijn aankondiging met foto verschijnen.
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
Chanty
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Chanty »

Hey Youngdick,

Kom dinsdag 11 juli naar de tv dag in Arnhem, je droom zal daar zeker werkelijkheid worden....

Grtz. Chanty xx
Bink
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN

Bericht door Bink »

Youngdick,

Er is ook al eerder een transdag, namelijk 4 juli in Hilversum. ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten