Voorstellen; ik ben Nikky

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Nikkytv
Geaardheid: bi
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Non-binair
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Voorstellen; ik ben Nikky

Bericht door Nikkytv »

Hoi ik ben nikky,

Ik ben een man die zich al enige jaren verkleed als t-girl en ben alleen nog maar in huis bezig geweest en op wat dating sites een profiel aangemaakt. Ik heb ondertussen al een aardige kleding kast! enige tijd geleden ben ik bij de cinema in hilversum geweest op de trans middag (als man) en heb daar genoten van al de mooie trans dames (allen gekeken) ik vond het heerlijk en ben aan het overwegen om als t-girl de volgende keer te gaan komen. Allen waar ik mee worstel is dat ik helemaal niet op mannen val alleen op mooie trans dames en op vrouwen, maar wordt gewoon niet opgewonden om een niet verkleden man (of man in alleen een slipje), hoe ervaren jullie dat? En waar ik bang voor ben dat als ik kom als t-girl dat ik gelijk besprongen wordt. Mag ik jullie ervaring weten?

kus Nikky.

PS ik krijg geen foto geüpload in mijn profiel doe ik iets verkeerd?
Uschi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Voorstellen; ik ben Nikky

Bericht door Uschi »

Gewoon doen, er zullen wellicht mannen zijn die zich tot je aangetrokken voelen maar je bepaald zelf of je daar al dan niet voor open staat en in jou geval wijs je eventuele toenaderingspogingen gewoon vriendelijk af.
Foto's plaatsen gaat via

Bijlage toevoegen>bestand kiezen> in het op popende venster je foto kiezen/openen>bestand toevoegen.

lukt het niet dan is het bestand waarschijnlijk te groot.
Bijlagen
Uschi 3.png
Uschi 3.png (54.42 KiB) 2429 keer bekeken
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
dutchnylon
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: Voorstellen; ik ben Nikky

Bericht door dutchnylon »

Hoi lieve Nikky,

Dat klinkt herkenbaar. Ik val ook niet zomaar op mannen; helemaal niet als ze gekleed zijn.

Je hoeft echt niet bang te zijn dat je "besprongen" wordt. Misschien dat je hier en daar een verdwaalde hand voelt. Als je daar geen belangstelling voor hebt, dan beweeg je gewoon op zij, of je pakt de hand rustig vast en duwt die ook heel rustig van je af. Die signalen komen over als een hamer op degene die het initiatief durfde te nemen, dus wees er voorzichtig mee.

Maar besprongen worden... ik zou bijna zeggen.. kansloos, zelfs als je dat zou willen gebeurd dat niet. Ik heb het zelfs andersom meegemaakt; een girl die zelf belangstelling op moet zoeken. Maar het hangt helemaal af van de situatie, en wie er binnen zijn.

Ik ben een crossdresser die gek is op nylon en lycra. Ik zie heel graag anderen ook in kousen en liefst ook een badpak of turnpakje. Ik kan wel opgewonden raken van een harde lul tegen mijn nylon kniekousje of glanslegging, maar dan moet ik zelf ook wel eerst opgewonden zijn. Anders weer niet. Dus als de ander ook kousen draagt, of iets dergelijks, en liefst ook een beetje kwaliteit :-) dan gaat het wel gemakkelijker.

Nou, misschien treffen we elkaar eens in de EroticCinema; jij als een leuke girl gekleed in mooie lingerie? En ik als x-dresser in nylon en lycra.

Heel veel plezier gewenst!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten