De eerste keer, ontmaagding van een jonge sissy

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
pantarhei
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

De eerste keer, ontmaagding van een jonge sissy

Bericht door pantarhei »

Hier het verslag van een sissy / twink waarmee ik al een tijde contact heb: Het verslag is dus vanuit haar perspectief en de man waarover ze spreekt ben ik.

De eerste keer, de ontmaagding van een jonge sissy.

Ik was best wel zenuwachtig toen hij me ophaalde bij de trein, naast hem in de auto dacht ik nog, wat doe ik hier? Die man had mijn vader kunnen zijn. Maar goed, hier zat ik nu en ik zou wel zien…
Toch wist ik al dat in deze man een veel jongere, maar vooral ruimdenkender geest huisde dan ik gewend was bij andere mensen. Ik voelde de ruimte om te zijn wie en wat ik ben.

Hij me vroeg hoe ik me het meest op m’n gemak zou voelen, naakt om te worden gemasseerd of toch liever in mijn favoriete kleding? Ik kon maar moeilijk kiezen, maar hij voelde me goed aan en zei me mijn lingerie aan te doen, zonder bovenkleding. Een hele opluchting, deze man neemt de leiding. Al mijn onzekerheid viel van me af.

Toen ik me had getransformeerd, moest ik mij showen, dat vond ik heerlijk. Ook genoot ik van zijn resolute kleine commando’s. Keer je om, doe dit en doe dat. Ik had verwacht dat ik op m’n knieën moest en weldra het bekende werk zou beginnen: pijpen, ik ken dat wel.

Maar nee, ik mocht op de bank over hem komen liggen en hij streelde eindeloos mijn benen, billen en gaf me complimenten. Dit is wat ik wilde: het genot voelen van een man die in mij zag wat ik zo graag zelf wilde voelen. Zachtheid, maar ook kwetsbaarheid en tegelijkertijd een diep verlangen te worden genomen als een beest.
Na een tijdje deed hij mijn string omlaag en begon mij te strelen rond mijn sterretje, eindeloos leek het. En hoewel ik nog zo jong en strak me niet kon voorstellen dat ik spontaan open zou gaan gebeurde dat toch.

Ik voelde het onderdanige teefje in me opwellen, niet alleen verlangend, maar bijna eisend. Maar hij bleef kalm. Ik mocht op de bank gaan liggen en me ontspannen. Hij liep even, waarna hij terugkwam met scheerspullen. Zo sprak hij, eerst maar even een echt glad meisje van je maken.
Zonder te vragen schoor hij mijn schaamstreek en billen volkomen glad, kennelijk had ik hier geen inspraak. Toen ik een babyhuid had begon hij me te masseren, heerlijk!

Hij deed mijn korset los en hij masseerde mijn rug en billen. Kousen bleven aan. Ik was nog nooit geneukt door een man en verwachtte dat hij dat ging doen, maar nee. Ik moest me omdraaien. Hij masserde mijn borst, mijn armen en deed me een blinddoek om. Gelukkig, nog veiliger. Nu hoefde ik geen verantwoordelijkheid te nemen door wat ik zag ook toe te laten. Ik was passief en dat mocht helemaal.

Terwijl hij op me zat voelde ik dat hij zelf nu ook naakt was, er vloeide olie en mijn harde kloppende penis werd door zijn billen lichtjes gemasseerd. Ineens voelde ik een intense warmte rond mijn eikel tot ik me realiseerde dat ik in hem zat. Toch werd het geen neuken, het was eerder het masseren van mijn penis met zijn kontje.
Na een tijdje mocht ik me weer draaien en begon hij mijn sterretje te verweken. Niet naar binnen, maar er heel subtiel omheen. Net zolang tot ik niet meer kon en mijn kontje mals was. De spanning was weg, ik voelde hoe ik instinctief steeds weer mijn kontje tot hem richtte.

Op goed moment kon ik alleen maar verlangen naar die penis in me, hoewel ik geen idee had hoe dat dan zou voelen. Wat een verlangen, maar wat een pijn als dat niet volbracht wordt…

En dan was het zo ver, ik voelde hoe hij lichtjes tegen mijn aandrukte. Hij luisterde naar de spanning en het loslaten van mijn kringspier. Wat een precisie, wat een aandacht. Rustig verkende zijn staaf mijn ingewanden om er rustig een ook weer uit te gaan. En dan nog een keer en nog eens en nog eens, net zolang totdat mijn kontje was veranderd in neukvlees. Lief glad en soepel, uitdagend naar deze man, zijn mooie rechte pik die er mocht zijn.

Tot het ritme kwam, rustig en opbouwend, dan weer terugnemen, dan weer vooruit. Van klaarkomen geen sprake. Op de bank lag een plas voorvocht van mij… Het was heerlijk. Ik was me op dat moment niet bewust van wat er nog komen ging. Ik kende de verhalen wel. Meestal is het snel over als er eenmaal geneukt wordt. Maar hier niet. Het penetreren kwam gedurende de middag steeds weer terug.

Ik voelde een diepe onderdanigheid opkomen die hij goed aanvoelde, hij reageerde daar goed op. Een halsband deed me bevestigen wat ik al die tijd wilde zijn: zijn teef. Ik leerde er van te genieten om op handen en knieën te zijn, te gehoorzamen.
Op de momenten dat we wat gingen drinken en ik even uit het spel was werd ik geconfronteerd met wat ik werkelijk was: een slet. Hier zat ik nu, met een drankje, een natte pik, een natte kont die maar een ding wilde: Meer!

Op die momenten kon ik me niet meer verschuilen. Het drong langzaam tot me door dat die confrontatie juist de momenten waren die mij deden beseffen wat ik als mens wilde. Geil of niet, dit wil ik zijn: een geile hoerige slet.

Er zou nog veel meer volgen, maar niet die dag. Deze dag was bedoeld om van mijn kontje eens en voor altijd een neukgrotje te maken. Hierna zou niets meer het zelfde zijn. Hij bereikte dit door mij gedurende de middag en avond vele keren te nemen. Soms terloops als ik iets moest doen in een andere ruimte. Hij stond dat bij me en begroef zijn koninklijke pik in mij. Niet eens meteen neuken, nee gewoon er even in omdat het kan en vooral om te laten zien dat dat is waarvoor ik hier ben. Hier of waartoe ik überhaupt op deze aardkloot rondhuppel.

Ik had steeds meer het gevoel dat deze man, deze meester mij tot zijn slaaf zou maken. Ik wilde niets liever. Maar het was eigenlijk nog erger dan dat. Hij wilde geen bezit, geen dwang, hij liet mij vrij om te komen. Dit bevestigde alleen maar dat ik het wilde. En ja, wat wilde ik dat graag.

In een volgend verslag vertel ik over onze andere ontmoetingen die mij uiteindelijk seksueel gevormd hebben tot wat ik echt wil. Het gaat dan over Tantra en SM, over Sounding en over spelen met E-stim.
Slank, ruimdenkend, kinky, bdsm, versa.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten