Wat een fijne en respectvolle wereld is de EC in Hilversum. Voor mij de eerste keer als TV binnen deze muren en een heerlijke avond gehad met de aanwezigheid van een acht tal mannen en 1 dame.
Even op de bank acclimatiseren met een bakkie thee een babbel en even een sigaret buiten werd het na een half uur wel tijd om de mannen verder te verleiden. De darkroom is enig ingericht met een gynaecologie stoel en sling en nog meer. Zo een ruimte laat je bij voorbaat al prettig rillen.
Handdoekje in de sling, voorzichtig zitten en doorliggen en terwijl ik met mijn benen mijn weg probeerde te vinden naar een lekkere houding kwamen de mannen 1 voor 1 binnen en hielpen mij mijn benen te positioneren. Ik was geheel gekleed maar had een rokje aan en de mannen keken hun ogen uit terwijl ik daar wijdbeens lag.Heerlijk die handen die mijn benen en geslipte pik beroeren. Dit alles overtrof mijn verwachtingen en eerlijk ik genoot met volle teugen en dat gaf weer aanleiding om mij verder open te stellen. Al die heerlijke stijve pikken maar 1 condoom bij me maar de heren hadden zelf ook mee en dus kon ik ze naar hartelust pijpen en dat terwijl ik zelf ook gepijpt werd. Ook de enige dame had zich aangesloten bij de groep en zo werd het super gezellig rondom mij. Ik vond het fijn dat zij zich tussen de heren begaf anders zou ik oververhit zijn geraakt van al die aandacht. Na een half uur kwam de orgasme door een lieve jongeman die ik wel de meeste aandacht gaf. Gelukkig had ik mijn rokje losgegespt. Heel gentle werd ik door hem verzorgd cq schoongemaakt. Pauze maar niet het einde van deze avond waarop ik toch ook graag geneukt wilde worden en dat is ook gebeurd maar helaas kwam de mooie jonge man al zeer snel klaar. Smachtend ben ik naar huis gegaan. Dank jullie wel voor deze fijne avond en tot ziens. Mirella
dromen zijn niet altijd bedrog
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Transseksueel
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Non-binair
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten