4 juni

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Gebruikersavatar
zoekende
Berichten: 24
Lid geworden op: 30 jan 2016 19:47
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Pegging
Locatie: Utrecht en omgeving
Contacteer:

Re: 4 juni

Bericht door zoekende »

Gisteren voor het eerst sinds heel lang geweest. Ben nog steeds onervaren wilde graag afgetrokken worden en-of een pik voelen. Na ander half uur ben ik rond 16.30 heerlijk afgetrokken. Er stond een donkere man bij. Maar zo fijn en werd zo lief benaderd. En toen ik me aan klede kwam kreeg ik nog een tikje van.....afscheid. voelde zo goed. Ik weet niet wie het was maar hoop diegene nog een keer te ontmoeten.
Gebruikersavatar
bjorn035
Berichten: 81
Lid geworden op: 22 mar 2009 15:11
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: 4 juni

Bericht door bjorn035 »

Liza.TVgirl schreef:was er laat in de middag en de avond . niet zo druk meer. maar toch nog wel leuke boy ontmoet .
en die vroeg aan mij, doe nog( veel) meer rode lipstick op, dat vind zo geil lekker ding. jammer dat je niet wel tijd had , die parkeermeter. pb je.
liefs, Liza
sexy girl liza en wat deed je toen? nog meer er op, ik weet dat je altijd mooi gelipstickt bent. :)
stats,

180lang -- slank--paal 19 / 5cm.
Gebruikersavatar
Eroticcinema H'sum
Berichten: 1561
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: 4 juni transdag was zeer geslaagd

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Beste zusjes, ik wil jullie bedanken voor de gezellige sfeer, daar gaat het tenslotte ook om. Na wat navraag hoorde ik eigenlijk iedereen zeggen, dat het een super middag/ avond was. Wij van Erotica mochten 9 sexy geklede meisjes tellen, die zich op hun eigen manier heel mooi getransformeerd hadden. Pluim voor degene die de hele dag op hakjes rond liepen :P :P
De volgende Trans dag zal vrijdag 21 juni zijn, de koffie is warm en de ruimte is gekoeld :lol:
Dus voor degeen die dinsdag niet konden , hopen we dat je deze vrijdag misschien wel een "gaatje" kan vinden.

Tot snel, Team Erotic Cinema.
jongeboy21
Berichten: 106
Lid geworden op: 12 apr 2014 16:38
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: 4 juni

Bericht door jongeboy21 »

Liza.TVgirl schreef:was er laat in de middag en de avond . niet zo druk meer. maar toch nog wel leuke boy ontmoet .
en die vroeg aan mij, doe nog( veel) meer rode lipstick op, dat vind zo geil lekker ding. jammer dat je niet wel tijd had , die parkeermeter. pb je.
liefs, Liza
Tof red lipstick fetish
Good-looks
slank postuur
flinke (verwen) staaf.
Gebruikersavatar
Liza.TVgirl
Berichten: 246
Lid geworden op: 10 feb 2013 17:38
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Locatie: 't gooi
Contacteer:

Re: 4 juni

Bericht door Liza.TVgirl »

bjorn035 schreef:
Liza.TVgirl schreef:was er laat in de middag en de avond . niet zo druk meer. maar toch nog wel leuke boy ontmoet .
en die vroeg aan mij, doe nog( veel) meer rode lipstick op, dat vind zo geil lekker ding. jammer dat je niet wel tijd had , die parkeermeter. pb je.
liefs, Liza
sexy girl liza en wat deed je toen? nog meer er op, ik weet dat je altijd mooi gelipstickt bent. :)
dank voor compliment bjorn. dacht nog meer, ja wat doe je dan ging naar toilet en wat lip stiften erbij.
wilde die goser toch wel plezier doen. heb nog nooit z'n rode glanzende eikel (gevoelt) en gezien.

liefs,
Liza
Laatst gewijzigd door Liza.TVgirl op 15 jun 2019 13:51, 2 keer totaal gewijzigd.
spontane,sexy TVgirl, strak, slank figuurtje,... op hoge stiletto naaldhakken.

*** Lach naar de wereld en de wereld lacht terug ***
Gebruikersavatar
Liza.TVgirl
Berichten: 246
Lid geworden op: 10 feb 2013 17:38
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Locatie: 't gooi
Contacteer:

Re: 4 juni

Bericht door Liza.TVgirl »

zoekende schreef:Gisteren voor het eerst sinds heel lang geweest. Ben nog steeds onervaren wilde graag afgetrokken worden en-of een pik voelen. Na ander half uur ben ik rond 16.30 heerlijk afgetrokken. Er stond een donkere man bij. Maar zo fijn en werd zo lief benaderd. En toen ik me aan klede kwam kreeg ik nog een tikje van.....afscheid. voelde zo goed. Ik weet niet wie het was maar hoop diegene nog een keer te ontmoeten.
heb die donkere man al paar keer ontmoet. wat ik weet is dat hij vaak vroeg in avond komt.
suc6
Liza
spontane,sexy TVgirl, strak, slank figuurtje,... op hoge stiletto naaldhakken.

*** Lach naar de wereld en de wereld lacht terug ***
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten