4 Juni Trans/Travestie met 9 zusjes

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eroticcinema H'sum
Berichten: 1556
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

4 Juni Trans/Travestie met 9 zusjes

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Trans en Travestie dag bij EroticCinema Hilversum

Deze spannende en goedbezochte Trans en Travestie themadag is

iedere 1e dinsdag van de maand bij EroticCinema Hilversum!!

Lekker op je High Heels of in een spannend kort rokje, heerlijk je mooie kousen aan of helemaal getransformeerd!

Deze dag is er om je zonder schaamte helemaal uit te leven en te genieten

Deze DINSDAG is iedereen weer welkom op deze bijzondere, spannende, uitdagende dag inclusief de stille genieters.

Entree: € 14,-

(Er is gelegenheid tot om-, ver-, uitkleden, gebruik van de lockers is Gratis)

Aanmelden is niet nodig, iedereen is welkom om er een gezellige spannende dag van te maken.

Iedere 3e dinsdag van de maand bij EroticCinema Amersfoort.

Iedere 2e dinsdag van de maand bij EroticCinema Arnhem.

Zoals jullie weten, kiezen wij elke maand, in iedere cinema, een foto van de mooist geklede 'dame' na afloop van de trans/travestie dag.

De winnares ontvangt dan een waardebon ter waarde van € 50,00.

Nu hebben wij een beetje drempelvrees ontdekt bij de 'nieuwe' dames die een eerste bezoek brengen aan één van onze cinema's. Zij denken niet in aanmerking te komen voor het winnen van de
prijs omdat de ervaren 'dames' al precies weten hoe zij zich kunnen kleden enz.

(Dat krijg je natuurlijk met al die 'dames' die elke maand steeds mooier worden).

Daarom hebben wij besloten om de cadeaubon voorlopig alleen nog maar uit te reiken aan de nieuwe 'dames'.

(Die dan uiteraard wel op de foto moeten). cheeky

De winnaar wordt bepaald door een medewerker van EroticCinema

(en de foto wordt bij de volgende aankondiging herkenbaar/onherkenbaar geplaatst)

Natuurlijk blijven wij van iedereen die dit leuk vindt,

foto's maken die dan doorgestuurd kunnen worden naar jullie eigen email adres.



Als tegemoetkoming aan de “zusjes”, geven wij op deze themadag 10% korting op aankopen in de winkel.



NATUURLIJK IS IEDEREEN WELKOM OP DEZE GEZELLIGE DAG !

Plaats een oproep en/of deel je ervaring via ons forum!
Gebruikersavatar
Eroticcinema H'sum
Berichten: 1556
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Dinsdag 4 Juni of Vrijdag 21 Juni Trans/Travestie

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Beste zusjes,

Ik wil jullie bedanken voor de gezellige sfeer, daar gaat het tenslotte ook om. Na wat navraag hoorde ik eigenlijk iedereen zeggen, dat het een super middag/ avond was. Wij van Erotica mochten 9 sexy geklede meisjes tellen, die zich op hun eigen manier heel mooi getransformeerd hadden. Pluim voor degene die de hele dag op hakjes rond liepen
De volgende Trans dag zal vrijdag 21 juni zijn, de koffie is warm en de ruimte is gekoeld
Dus voor degeen die dinsdag niet konden, hopen we dat je deze vrijdag misschien wel een "gaatje" kan vinden.

Tot snel, Team Erotic Cinema.
Gebruikersavatar
nylon
Berichten: 31
Lid geworden op: 25 sep 2017 11:47
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: Dinsdag 4 Juni of Vrijdag 21 Juni Trans/Travestie

Bericht door nylon »

:P Misschien leuk idee:
Aangezien het moeilijk is de keuze te maken van de winnares zouden ze allemaal getoond
kunnen worden op het forum :D
Ikzelf heb ze geloof ik allemaal gezien en zou niet kunnen kiezen :lol: :lol: :lol:
Wel maar 1 prijs! :oops:
Eroticcinema H'sum schreef:Beste zusjes,

Ik wil jullie bedanken voor de gezellige sfeer, daar gaat het tenslotte ook om. Na wat navraag hoorde ik eigenlijk iedereen zeggen, dat het een super middag/ avond was. Wij van Erotica mochten 9 sexy geklede meisjes tellen, die zich op hun eigen manier heel mooi getransformeerd hadden. Pluim voor degene die de hele dag op hakjes rond liepen
De volgende Trans dag zal vrijdag 21 juni zijn, de koffie is warm en de ruimte is gekoeld
Dus voor degeen die dinsdag niet konden, hopen we dat je deze vrijdag misschien wel een "gaatje" kan vinden.

Tot snel, Team Erotic Cinema.
Gebruikersavatar
bjorn035
Berichten: 81
Lid geworden op: 22 mar 2009 15:11
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Dinsdag 4 Juni of Vrijdag 21 Juni Trans/Travestie

Bericht door bjorn035 »

nylon schreef::P Misschien leuk idee:
Aangezien het moeilijk is de keuze te maken van de winnares zouden ze allemaal getoond
kunnen worden op het forum :D
Ikzelf heb ze geloof ik allemaal gezien en zou niet kunnen kiezen :lol: :lol: :lol:
Wel maar 1 prijs! :oops:
Eroticcinema H'sum schreef:Beste zusjes,

Ik wil jullie bedanken voor de gezellige sfeer, daar gaat het tenslotte ook om. Na wat navraag hoorde ik eigenlijk iedereen zeggen, dat het een super middag/ avond was. Wij van Erotica mochten 9 sexy geklede meisjes tellen, die zich op hun eigen manier heel mooi getransformeerd hadden. Pluim voor degene die de hele dag op hakjes rond liepen
De volgende Trans dag zal vrijdag 21 juni zijn, de koffie is warm en de ruimte is gekoeld
Dus voor degeen die dinsdag niet konden, hopen we dat je deze vrijdag misschien wel een "gaatje" kan vinden.

Tot snel, Team Erotic Cinema.


misschien leuk en beter idee:
aangezien het moeilijk is keuze te maken van de winnares zouden ze allemaal getoond kunnen worden
op het forum.
en dan de bezoekers op forum laten stemmen, wie de winnares word van die maand.
stats,

180lang -- slank--paal 19 / 5cm.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten