Andere dag ook toegelaten?

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Sissymaxime
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 jan 2019 10:58
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Andere dag ook toegelaten?

Bericht door Sissymaxime »

Zoals de titel al doet vermoeden is mijn vraag of het op een andere gewone (geen themadag) ook toegelaten is als gzil zusje rond te lopen? En wordt dit eventueel al gedaan? Ik kan vaak niet op dinsdagen of vrijdagen of ik moet vakantiedagen nemen. 28juni zou ik wel kunnen in de namiddag en 2 Juli vermoedelijk ook tijdens de themadag.

Xx
Gebruikersavatar
Pantyslaafje
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 jan 2017 09:45
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Andere dag ook toegelaten?

Bericht door Pantyslaafje »

Hoi Sissymaxime, dat kan zeker ook op andere dagen. Sterker nog, ik ben tot dusver alleen op andere dagen geweest. Eigenlijk vind ik dat spannender omdat het merendeel van de bezoekers dan niet in lingerie, rokje, hakjes, etc rondloopt. Dan val je meer op en eigenlijk vind ik het juist wel lekker om me als een van de weinigen in lingerie, rokje en op hakjes tussen die andere bezoekers te bewegen. Krijg vaak genoeg aandacht van geile mannen en dan voel ik me nog meer het meisje tussen al die hitsige mannen. Maar dat kan natuurlijk voor ieder verschillend zijn.
Verklaring:
Als ik een panty of kousen aan heb, ben ik onderdanig en heb beloofd niemand mijn lichaam te ontzeggen en iedere seksuele opdracht gehoorzamen.
Sissymaxime
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 jan 2019 10:58
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Andere dag ook toegelaten?

Bericht door Sissymaxime »

Hey Pantyslaafje,

Goed om te lezen dat het andere dagen ook geen probleem is, dan kan ik hier in de toekomst rekening meehouden. Want ja, als sissy wil je toch de meeste geile heren verwennen natuurlijk. Fijn te weten dat ik niet gebonden ben aan die weekdagen alleen. Enne leuke geile verklaring heb je!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten