Travodag 16-08-2019

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sandra Travo 020
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 jan 2019 09:40
Geslacht: Transseksueel
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Transgender
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Travodag 16-08-2019

Bericht door Sandra Travo 020 »

Het is tegen 15:00 als ik de winkel binnenstap, betaal en me omkleed in 1 van de cabins.
Sandra gaat de trap af naar de cinema. Als ik het forum mag geloven zal ik niet het enige “meisje” zijn, maar de realiteit is anders, snik.
Tuurlijk het is vakantietijd, maar ik had hoop.
Voordeel van het enige “meisje” zijn op een travodag, is natuurlijk wel dat IK alle aandacht krijg, hihi.
Ff overal kijken, er zijn een aantal heren en 1 dame.
Eerst ff opwarmen, dat doe ik graag in de glory-hole, gelijk komt er iemand achter me aan en vraagt of we samen in het hokje kunnen, hmmmm, oké, dus het word 1 op 1 in een kleine ruimte.....
Mijn opwarmronde bestond uit deze lieverd verwennen met m’n mondje, we zijn zeker 10/15 minuten bezich als zich via het gat in de muur een piemel zich aanbied voor behandeling, WOUW wat was dit een dik een groot exemplaar :o , dus voor overgave ga ik met beide piemels aan de slag, zelf alle twee tegelijk in m’n mondje, ohhhh, daar werd ik behoorlijk nat van, hihi.
Zonder vocht te verspillen, eindigt de warming-up.
Nog steeds geen zusjes.. dan maar ff liggen op het grote matras, en al snel voel ik meerdere ogen naar me kijken, ik draag een zwarte, doorzichtige body met daaronder een zwarte bh, kort rokje met daaronder m’n nieuwe jarretel, yeahhhhh, en zwarte netkousen en om het af te maken m’n killer heels, 17 cm. Handen beginnen me te betasten, piemels bieden zich aan bij m’n mondje en bij m’n handen, Sandra geniet en de 2 heren laten zich door mij naar een hoogte punt brengen, wouw, 1 over m’n hand en de ander, en dat was echt een grote lading, over m’n gezichtje.
Alles weer schoon, ff een kopje thee.
Ik trek me ff terug in de hetero bios, het duurt niet lang of er komt iemand naast me zitten, rustig en langzaam komt hij dichterbij; mooie kousen schat, mag ik ze ff strelen ? Verder zie je er ook heel erg mooie en sexy uit schat, hmmmmmm, die woorden zijn altijd heel fijn om te horen. Hij begint m’n benen te strelen, soms langs m’n klitje. De stoel in de cinema word verruilt voor de sling, wouw, dat was voor mij de eerste X daar in te mogen liggen en ik kan je zeggen, dat is echt super opwindend :P
Daar heerlijk hangend komen er meerdere mensen ff gebruik maken van de situatie, hihi. Word gestreeld, word afgetrokken, kortom HEERLIJK.
Nog steeds geen zusjes, snik.
Ik doe nog een rondje, trek de man die ik eerder in de bios ontmoete nog ff af, spuit gewoon nog ff over m’n kousen, haha, kleed me om en ga met een zeer Happy gevoel weer op huis aan.
Bdw, de man van de winkel is ook een lieve grappenmaker :P :lol:

Tot een volgende X.
Sandra
Gebruikersavatar
biker123
Berichten: 39
Lid geworden op: 15 mei 2013 20:24
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Travodag 16-08-2019

Bericht door biker123 »

wat een heerlijk verhaal, volgende keer ben ik er graag bij!

Biker
geile groet,

Biker
Gebruikersavatar
driekeerpotent
Berichten: 615
Lid geworden op: 14 aug 2010 21:57
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: uithoorn
Contacteer:

Re: Travodag 16-08-2019

Bericht door driekeerpotent »

Zou graag horen als je weer in die outfit komt. Dan kom ok ook
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten