Kans is groot dat ik morgen lekker kom geilen! Zou graag keer met andere lekker tv -zusje de mannen is lekker ophitsen

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
danielletv
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 mei 2015 07:40
Geaardheid: bi
Geslacht: Transseksueel
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een Transseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Kans is groot dat ik morgen lekker kom geilen! Zou graag keer met andere lekker tv -zusje de mannen is lekker ophitsen

Bericht door danielletv »

Afbeelding[/img]:)
Helaas, red Hilversum niet vandaag, donderdag wel mystique.
Ook tv dag ec Arnhem gaat lukken.
Bijlagen
It's me
It's me
Laatst gewijzigd door danielletv op 07 sep 2021 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
:idea:
Joost04
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 aug 2020 23:28
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: Amersfoort/ Hilversum
Contacteer:

Re: Kans is groot dat ik morgen lekker kom geilen! Zou graag keer met andere lekker tv -zusje de mannen is lekker ophi

Bericht door Joost04 »

Potver... ben ik net 1 dag te vroeg naar H'sum gegaan... Het was er best rustig vandaag, en de meeste mannen kwamen er niet echt voor andere mannen: behalve die ene dan: wat jammer dat ie weg moest... Jouw plannetje had me best leuk geleken... Ik zie t al voor me: een stuk of wat mannen die net nog iets te schuchter zijn om zich echt over te geven aan andere mannen, maar die toch wel verlekkerd kijken naar hoe een paar zusjes lekker helemaal los gaan, totdat de een na de ander z'n weerstand opgeeft en besluit om ook mee te gaan doen. En er n ongebreidelde orgie ontstaat.
t Lijkt me zo heerlijk als er es 10-15 man/zusjes tegelijk taboe-loos met elkaar bezig zijn, iedereen door elkaar heen krioelt en alles kan, niks te gek is. En natuurlijk dat ik dan in t midden lig, hahaha, van alle kanten genomen wordt met tongen, vingers, lekkere pikken. Mmmmm...

Jammer genoeg kan ik niet morgen. Wat een mooie foto: je haar, je glimlach, je prachtig witte tanden: je bent HEERLIJK om te zien.

Stuur me es n PM als je gaat: ik laat me graag door je opgeilen.
Gebruikersavatar
danielletv
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 mei 2015 07:40
Geaardheid: bi
Geslacht: Transseksueel
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een Transseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Kans is groot dat ik morgen lekker kom geilen! Zou graag keer met andere lekker tv -zusje de mannen is lekker ophi

Bericht door danielletv »

danielletv schreef: 06 sep 2021 13:43 Afbeelding[/img]:)
Helaas, red vandaag hilversum niet, wel donderdag bij mystique.
:idea:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten