Wat een heerlijk travestie dag was dit 😊

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Wat een heerlijk travestie dag was dit 😊

Bericht door Mike1966 »

Afgelopen dinsdag was het zo ver. Thema dag Travestie in Hilversum waar ik mij voorgenomen had heen te gaan. Eerder was ik bij hetzelfde thema in Amersfoort geweest wat qua actie wat tegen viel, hoewel ik mij ook toen prima heb vermaakt 😁.

Gisteren dus Hilversum in de agenda gezet en al middels PB’s wat afgetast , verleid 😉 en gewoon gevraagd. De dag ervoor en de dag zelf was er op het forum wat discussie of er wel voldoende belangstelling zou zijn……. Tsja lang niet iedereen kondigt zijn of haar bezoek aan, andere lezen alleen maar op het forum en weer andere gaan gewoon en zien wel of er iets van hun gading is of komt. Persoonlijk ben ik altijd weer met een glimlach op mijn gezicht naar buiten gelopen 😊

De dag zelf natuurlijk al meteen in de ochtend die geile spanning. Lekker uitgebreid douchen, alles daar beneden lekker glad , uiteraard ook even intern een deep clean ( je weet tenslotte nooit wat er tijdens een EC bezoek allemaal gaat gebeuren, als je er open voor staat kun je er ook maar beter klaar voor zijn 😉 )De middag zelf was ik direct bij opening van de EC aanwezig. Uitkleden, cockring plaatsen, rondje lopen en beetje opwarmen. In de cinema ruimtes nog aardig fris terwijl de cruising ruimte iets warmer was. Daar dus plaats genomen op 1 van de banken. Goede positie om te zien wie er binnekomen 😚 Al snel een aantal medegenieters als ook de eerste “dame” haar opwachting maakt. Zodra zij begint rond te kijken lopen de heren achter haar aan. Ondertussen dienen ook andere zusjes zich aan. De eerste dame gaat de hetero cinema in waar ik haar achter in het zaaltje zie staan. Ik verplaats mij naar het gloryhole hokje achter deze zaal en bied door het gat mijn pik aan. Direct voel ik een hand mijn pik strelen en door het glas zie ik haar door de knietjes gaan. Het laat niets te raden over want al snel voel ik een tong, een mond en een zalig gevoel maakt mijn pik echt rockhard.

Uiteraard wil niet direct mijn eerste kruit verschieten…. Ik verlaat het hokje en loop een rondje om eens rond te kijken welke dames er inmiddels zijn en of het ergens anders ook al gezellig word. Al snel tel ik sowieso 4 heerlijke travo’s waar ik , als het zo uitkomt, wel mee wil “spelen”.
Ik neem plaats in de hetero cinema en al snel neemt een blonde schone naast mij plaats. Ze kijkt naar mijn pik en vraagt of ze mij mag pijpen. Uiteraard stem mag zij dat. En wat kan zij dat vreselijk lekker. Heerlijk sloppy met veel speeksel mmmmm zalig. Tussen de geiligheid door stellen we elkaar nog even voor 😊 het blijkt Goldielocks te zijn. Daar had ik via pb al vaker contact mee gehad 😉 . Ze blijkt mijn pik wel te kunnen waarderen en na een poosje heerlijk gepijpt te zijn ga ik langzaam over op het neuken van haar mondje/ keeltje. Zij op haar hurken zittend tussen mijn benen en ik op de bioscoop stoel, niet de handigste plek maar wel vreselijk geil!!!!
Haar zo facefuckend doet het zaad opborrelen en ik maak haar duidelijk dat ik het niet langer ga volhouden en mijn zaad zich aankondigt. Dit schrikt haar niet af en ik mag mijn eerste lading van de dag heerlijk in haar mondje deponeren,mmmmmm zo zalig en zo geil kwam ik klaar. Plagend gaat ze nog even door met mijn pik te bespelen alvorens op te staan. Beide gaan we ons hierna even opfrissen en ik moet even bijladen 😚

Bijladend en cruisend door de EC zie ik behoorlijk wat actie in de dark room. Er wordt een heer geneukt. Er worden heren gepijpt, er worden dames geneukt op het grote bed aldaar, her en der worden pikken betast en verkennen gasten elkaar. Inmiddels een mooi aantal “dames” met een mooi aantal geïnteresseerde heren. In mijn ogen niet te druk en niet te rustig en voldoende actie op allerlei plaatsen in de EC.

Ook voor mijnweer tijd om in actie te komen. In de darkroom was en is de meeste actie gaande geweest dus ook ik ga daar weer heen. Ik zie dat er actie is achter het schavot. Al leunden op het schavot kijk ik naar de actie. De gelukkige heer die verwend werd stapt op en de Goldielocks ziet mijn pik en duikt er weer bovenop met haar zalige pijp mondje. Al snel betrekt zij haar “zusje” erbij en zitten de beide dames mijn pik heerlijk te duo-pijpen met nog wel drie andere pikken om hen heen gaat alle aandacht naar mijn pik toe!!! Mmmm zo zalig dit. Misschien niet de ideale plek, ik zo lazzy leunend op het schavot en de dames die echt vresleijk hun best doen op mijn pik en met resultaat 😁

Weer wat verder in de middag sta ik weer in de darkroom, waar op dat moment weinig volk en dus ook weinig actie is. Dn komt Goldie ook!weer de ruimte in en neemt naast mij en voor het grote matras in de darkroom plaats op haar knietjes. De hint is duidelijk en ik wilg die wens graag in. Wederom bied ik haar mijn harde dikke lul aan en gretig neemt ze die in haar zalige pijpmondje. Wederom komt er een “zusje “ bij. Wie wie is /was ben ik nog niet helemaal achter maar misschien komt dat na dit schrijven nog wel…….
De beide dames maken er bijna een strijd van wie mij het langst het diepst het geilst kan pijpen. Ook mag ik beide, ze lijken er echt van te genieten, hun in hun mondje neuken. Diep en hard gaat mijn pik van het ene zaad vragende mondje naar het andere en het mag duidelijk zijn dat ik dit niet meer heel lang ga volhouden!!! En ook ju kondig in aan dat het zover is! Gas wordt er niet terug genomen, sterker nog beide willen graag mijn mannenpap ontvangen. Ik heb geleerd dat je dames niet mag weigeren dus met veel genot deponeer ik nogmaals mijn zaad in twee mondjes.

Nu ben ik echt leeg! Ik heb genoten van de dames! Volgens mij in elk geval van Goldielocks, Rachel-CD, Anouktv en Liza-TVgirl. Ook al heb ik niet met elk van deze meiden dit keer iets gedaan (wie weet volgende keer) jullie aanwezigheid maakte het sowieso al een top middag.
Toen ik na drie uur weg ging kwam er nog een dame binnen dus ik denk dat er ondanks de discussie voldoende belangstelling was voor deze thema dag.

GG
Mike
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
AnneK
Berichten: 69
Lid geworden op: 26 mar 2023 16:38
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Wat een heerlijk travestie dag was dit 😊

Bericht door AnneK »

Heerlijk dat je zo genoten hebt! 🥰
Klein vol geil meisje. Ik houd van zaad over m'n tieten 😏
Oja, PB's lees ik braaf maar beantwoord ik zelden.
Gebruikersavatar
dirty_harry
Berichten: 54
Lid geworden op: 05 feb 2009 17:51
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Best
Contacteer:

Re: Wat een heerlijk travestie dag was dit 😊

Bericht door dirty_harry »

Prachtig beschreven Mike. Lekker dat je zo genoten hebt!
anouktv
Berichten: 13
Lid geworden op: 01 jun 2021 14:09
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Wat een heerlijk travestie dag was dit 😊

Bericht door anouktv »

Hi Mike,

Mooi verhaal en nu weet ik wie je bent. Ik deed mee met het duopijpen. Wat heb jij een heerlijke lul zeg. Wat fijn dat je zo lekker klaar kwam. Ik moest nog lang denken aan die geile scène en je lekkere pik. Hopelijk tot snel. Het was inderdaad een topdag en lekker veel zusjes en mannen met geile zaadpikken. Mmm

Xxx Anouk
Gebruikersavatar
goldielocks
Berichten: 32
Lid geworden op: 31 dec 2022 12:05
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Wat een heerlijk travestie dag was dit 😊

Bericht door goldielocks »

Genoten!!! Leuk verslag!!! Ik zal ook een verslagje schrijven vanuit mijn beleving… vandaag in de middag zal ik schrijven en hopelijk winnen met verslag van de maand 😘
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Wat een heerlijk travestie dag was dit 😊

Bericht door Mike1966 »

goldielocks schreef: 06 apr 2023 07:14 Genoten!!! Leuk verslag!!! Ik zal ook een verslagje schrijven vanuit mijn beleving… vandaag in de middag zal ik schrijven en hopelijk winnen met verslag van de maand 😘
Ik ben heel erg benieuwd naar hoe jij deze middag beleefd hebt. Niet alleen het deel waar ik deel van heb uitgemaakt maar hopelijk ook de delen waar ik niet bij betrokken was 😊
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: corner en 8 gasten