Spannende dinsdag in Hilversum

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Jerryonline
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 jul 2021 07:38
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Spannende dinsdag in Hilversum

Bericht door Jerryonline »

Dinsdag had ik na veel drukte op mijn werk weer eens tijd om de cinema in Hilversum te bezoeken. Ik kom niet zo vaak in de cinema dus het is nog best wel een beetje spannend!

Het was vandaag travestiedag. Nadat ik afgerekend had liep ik naar de trap waar links een pas/omkleedhokje is. Ik zag onder het gordijn al een paar benen gehuld in zwarte kousen of panty. Ik wist alleen niet of deze “dame” juist wegging of aangekomen was.

Ik liep verder de trap af en opende de deur. Ik moet even wennen aan het donker maar kan wel zien dat er een flink aantal heren aanwezig is en er een “dame” op de bank zat.
Dat betekende ook dat er even geen kluisje vrij was. Even wachten dus.

Nog aangekleed liep ik alvast even een rondje om te kijken wie er achter in de zaal aanwezig was. Ik voelde meteen al een paar handen op mijn pik. Zo die heeft er zin in!! Ik stak mijn hand even kort uit naar zijn lichaam om te laten weten dat ik het kon waarderen :-)
Op mijn weg terug zag ik dat er een heer was die net wegging en dat betekende dat er ook een kluisje vrij was. Snel uitkleden en deze keer naakt weer een rondje lopen.

Eerst maar eens naar binnen in een gloryhole hokje. Condoom omgedaan (ik ben van de safeseks, zelfs met pijpen) en mijn jongeheer door het gat naar buiten. Een man (degene die zijn had op mijn pik legde bij binnenkomst) liep al op mij af. Hij had nog steeds zin ;-)!! Hij zei dat hij wel even om zou lopen en stapte bij mij het hokje binnen waarna wat pijpwerk volgde. “Heb je zin in mijn kontje ?” Vroeg hij. Nou dat had ik wel en hij stelde voor om in de sling te gaan liggen. Toen hij klaar lag schoof ik mijn pik langzaam naar binnen. Hmmm lekker vond ik het ! Waarschijnlijk omdat ik dit nog niet zo vaak gedaan heb. Terwijl ik hem neukte had hij ondertussen al een pik van een andere man in zijn mond.

Na een tijdje stoten wilde hij op het grote bed genomen worden. hij lag op zijn rug en weer schoof ik mijn jongeheer naar binnen. “Wat kan jij lekker neuken!” zei hij.
Misschien zei hij het wel om iets liefs te zeggen en meende hij het niet helemaal, maar goed voor het zelfvertrouwen is het wel :-)
Na een tijdje neuken kwam hij lekker klaar op zijn buik. Lekker!
Hij stond op en ging zichzelf waarschijnlijk opfrissen.
Ik ging ondertussen verder kijken wat er nog meer te beleven was..

Na een korte pauze viel mijn oog op een flinke dikke pik die vanuit een gloryholehokje naar buiten werd geschoven. Ik heb zelf nog niet zo vaak een pik gepijpt maar zo een dikke wil ik wel eens proberen :-) De man had een sexy zwart broekje aan maar dat was ook het enige wat ik kon zien. (Het blijft er erg donker en door het glas kon ik geen gezicht zien)
De man aan de andere kant kon er volgens mij wel erg van genieten. Ik probeerde (ondanks de dikte) zijn pik toch zo diep mogelijk naar binnen te slurpen en voor ik het wist spoot hij een flinke lading zaad in het condoom.

Ondertussen was er nog een crossdresser aangekomen. Ze was vrij lang had blond haar en lange benen en droeg dunne zwarte kousen(degene uit het pashokje ?). Ook droeg ze een cockring met ballstretcher waardoor haar grote pik goed zichtbaar was. Ze was wat aan het spelen met de “dame” die er al was. Wat een heerlijk gezicht! Terwijl ik dit schouwspel aan het bekijken was voelde ik een arm tegen mijn pik. Het leek per ongeluk maar even later was het ook zijn hand die ik op mijn pik voelde. Na een tijdje voelen zijn we naar de heterozaal gegaan en daar heb ik hem heerlijk mogen pijpen en daarna hebben we nog een kort praatje gemaakt over parenclubs. Was ook wel even gezellig na alle actie ;-)

Het was eigenlijk al tijd om naar huis te gaan maar ik ben toch nog even op de bank gaan zitten waar de “dames” nog steeds met elkaar aan het spelen waren. Een andere heer was inmiddels ook in het spel betrokken.
Ik heb nog een tijdje haar mooie benen kunnen strelen en wilde eigenlijk nog wel meer maar durfde niet zo goed en ik merkte ook dat de blonde dame eigenlijk haar handen al vol had aan de andere man. Hopelijk een andere keer want ze zag er in ieder geval goed uit!

Rond 5 uur weer richting huis gegaan. Heerlijke dag!!
Gebruikersavatar
Liza.TVgirl
Berichten: 246
Lid geworden op: 10 feb 2013 17:38
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Locatie: 't gooi
Contacteer:

Re: Spannende dinsdag in Hilversum

Bericht door Liza.TVgirl »

spannend en mooi verslag jerry
ik laat je weten, voor dat je gaat vragen. ik was niet die tgirl in pashokje.
was er andere tijd.

liefs Liza.
spontane,sexy TVgirl, strak, slank figuurtje,... op hoge stiletto naaldhakken.

*** Lach naar de wereld en de wereld lacht terug ***
Jerryonline
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 jul 2021 07:38
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Spannende dinsdag in Hilversum

Bericht door Jerryonline »

Liza.TVgirl schreef: 03 aug 2023 11:56 spannend en mooi verslag jerry
ik laat je weten, voor dat je gaat vragen. ik was niet die tgirl in pashokje.
was er andere tijd.

liefs Liza.
Ik wilde het net vragen ;-)

Jammer dat we elkaar dan net zijn misgelopen. Misschien tot een volgende dag !
Gebruikersavatar
Liza.TVgirl
Berichten: 246
Lid geworden op: 10 feb 2013 17:38
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Locatie: 't gooi
Contacteer:

Re: Spannende dinsdag in Hilversum

Bericht door Liza.TVgirl »

Jerryonline schreef: 03 aug 2023 13:15
Liza.TVgirl schreef: 03 aug 2023 11:56 spannend en mooi verslag jerry
ik laat je weten, voor dat je gaat vragen. ik was niet die tgirl in pashokje.
was er andere tijd.

liefs Liza.
Ik wilde het net vragen ;-)

Jammer dat we elkaar dan net zijn misgelopen. Misschien tot een volgende dag !
dat was echt wel jammer. wie weet volgende x. wel. :)
spontane,sexy TVgirl, strak, slank figuurtje,... op hoge stiletto naaldhakken.

*** Lach naar de wereld en de wereld lacht terug ***
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten