Travestiedag 5 september: pijp- en bukkakeslet

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pijpsletje
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 dec 2014 11:33
Geaardheid: bi
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Travestiedag 5 september: pijp- en bukkakeslet

Bericht door pijpsletje »

Hello boys (en zusjes!),

Het is alweer een jaar geleden dat ik in de EC ben geweest en ik heb zo'n zin om me weer eens als sletje te laten gebruiken! En daarmee bedoel ik:
  • Zit lekker aan me. Je hebt bij deze nu al toestemming om mijn hele lichaam te betasten, strelen, zachtjes te kneden. Til gerust mijn jurkje omhoog om beter bij mijn billen en kruis te kunnen komen. Wrijf jezelf tegen me aan; ik wil die harde paal van je voelen.
  • Als iemand me over zijn knie wil nemen en me zachtjes wil spanken: graag!
  • Ik pijp elke schone pik, lik elk schoon kontje.
  • Spuit waar je maar wilt, wanneer je maar wilt. Gezicht, borst, rug, benen, billen, kruis, etc. Mijn hele lichaam is je sperma canvas. Ook hier: til gerust mijn jurkje omhoog voor betere toegang. Ik wil aan het eind van de dag helemaal plakkerig zijn!
  • Ook als je geen interesse in me hebt: spuit over me heen! Dat scheelt jou weer opruimen... ;)
  • Ben je in een condoom gekomen? Giet de inhoud gerust over me uit.
  • Wrijf je pik gerust over m'n hele lichaam. Voorvochtsporen maken me nog geiler. Spank m'n gezicht gerust met je paal.
  • Ik doe niet aan anaal, maar je mag gerust met je vingers m'n kontje stimuleren (ik vertel je wel aan wanneer mijn grens bereikt is).
  • Droogneuk me gerust. Mijn dikke billen hebben een lekkere naad en ik heb stevige dijen waar je met wat glijmiddel een heerlijke tijd kunt beleven.
Ik zal er rond zo'n 13-14 uur zijn en blijf tot rond sluitingstijd. Kijk uit naar de stevige slet met een rode gothic-achtige jurk met zwarte mouwen en een tattoeage op haar linker schouder!
Legs, baby...
Legs, baby...
naughty.jpeg (47.5 KiB) 734 keer bekeken
Zusjes! Ben je net als ik net zo'n spermageile slet als ik? Zullen we samen spelen zodat de mannen nog geiler worden en we nog meer ondergespoten worden? PB me om af te spreken of sluit je in de EC gewoon bij me aan!
Geile bi-man die, soms in een jurkje, graag anderen verwent.
Gebruikersavatar
pijpsletje
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 dec 2014 11:33
Geaardheid: bi
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Travestiedag 5 september: pijp- en bukkakeslet

Bericht door pijpsletje »

Ik heb natuurlijk al mijn wensen en fetishes opgepend, maar wat willen jullie zoal met een onderdanig en beregeil sletje doen? Plaats het in dit topic en geil me nog verder op dan ik nu al ben!

En wie weet maak ik morgen je dromen waar...
Geile bi-man die, soms in een jurkje, graag anderen verwent.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten