Hallo allemaal,
Wij zijn een stel zij 49 hij 53 jaar en gaan voor het eerst naar een erotic cinema op vrijdag 8 juni en zijn zeer benieuwd hoe het er daar aan toe gaat. Wij zijn in een fase in onze relatie dat we onze grenzen eens willen gaan verleggen met andere mannen en vrouwen op sexueel gebied. Is hier iemand die morgen toevallig ook gaat of ons wat meer zou willen informeren wat wij zoal kunnen verwachten. Onze namen zijn Monique en Arie. Alvast bedankt voor jullie moeite
Eerste bezoek erotica cinema Amersfoort op 8 juni
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: Eerste bezoek erotica cinema Amersfoort op 8 juni
Hoelaat gaan jullie naar de EC?
- todare
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Re: Eerste bezoek erotica cinema Amersfoort op 8 juni
ZOuden wij zondag kunnen afspreken? Wordt ook mijn eerste bezoekje.Nieuwsgierig stel schreef:Hallo allemaal,
Wij zijn een stel zij 49 hij 53 jaar en gaan voor het eerst naar een erotic cinema op vrijdag 8 juni en zijn zeer benieuwd hoe het er daar aan toe gaat. Wij zijn in een fase in onze relatie dat we onze grenzen eens willen gaan verleggen met andere mannen en vrouwen op sexueel gebied. Is hier iemand die morgen toevallig ook gaat of ons wat meer zou willen informeren wat wij zoal kunnen verwachten. Onze namen zijn Monique en Arie. Alvast bedankt voor jullie moeite

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten