Stel 22 24 jaar

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Jongstel2224
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jul 2018 17:56
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Stel 22 24 jaar

Bericht door Jongstel2224 »

Hallo wij willen graag naar Amersfoort is voor ons nieuw is er een stel of man vrouw die met ons mee wil wij 22 24 jaar liefst onze leeftijd
Gebruikersavatar
Njoylife
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 sep 2017 09:39
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Stel 22 24 jaar

Bericht door Njoylife »

Hallo leuk jong stel,

Wij zijn Nicole en Hans en lazen net jullie berichtje. Wat leuk dat jullie interesse hebben in de Erotic Cinema. Daar gebeuren hele leuke dingen en daar valt heel veel te zien. Wij gaan daar zo af en toe heen met een ander heel leuk jong stel (25 en 26 jaar) en dat is altijd weer een spannende en leuke middag/avond daar. Het is alleen niet handig om van te voren je komst aan te kondigen. Dat hebben we 1 keer gedaan en toen waren er meer dan 20 mannen aanwezig. Dat was iets teveel van het goede. Wij vinden het leuker om met onze vriendjes onaangekondigd langs te gaan en er dan een lekkere spannende dag van te maken.
Nu weten we niet waar jullie precies naar op zoek zijn en wat jullie willen. Maar misschien vinden jullie het een leuk idee om eens met ons viertjes daar heen te gaan. Nicole en ik zijn wel wat ouder dan jullie natuurlijk al zien we er jonger uit :-)) Maar onze vriendjes zijn wel van jullie leeftijd en daar gaan jullie je zeker mee vermaken. Ze zien er zeker lekker uit. Uiteindelijk bepalen jullie uiteraard zelf of jullie wat met anderen gaan doen en met wie. Dat is het mooie van alles. Je mag van alles doen. Maar als je iets niet wil gebeurt het ook niet.
Als jullie dit wat lijkt, stuur ons dan even een berichtje terug. Wie weet staan er nog leuke dingen voor jullie in het verschiet.
We zijn heel benieuwd. Hopelijk horen we nog wat van jullie en kunnen we misschien wel eens wat af spreken.
Wellicht tot gauw :-)

Dikke kus van ons allemaal XXX
When nothing goes right, go left :D
Rockjunkie
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 jan 2018 21:12
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Stel 22 24 jaar

Bericht door Rockjunkie »

Ik ben 23 :p en ga toevallig aanstaande donderdag er heen
Als jullie zin hebben gaan we gezellig met zijn 3e :p
xplnt
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 sep 2018 11:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Stel 22 24 jaar

Bericht door xplnt »

Zijn jullie inmiddels al geweest? Lijkt mij (28 jr) namelijk erg leuk om eens samen te gaan. Ben nog onervaren binnen de EC.

Stuur gerust een berichtje
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast