Wie wil "pijpschierige" hetero helpen met de Glory Hole?

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Smikkel
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Wie wil "pijpschierige" hetero helpen met de Glory Hole?

Bericht door Smikkel »

Hoi,

Het moet er nu gauw eens van komen. Als het meezit kan ik maandag 28 maart tussen 18:00 en 19:30 in Amersfoort zijn. Ik, hetero gebonden maar recentelijk heel erg pijpgeil geworden, wil dan heel graag een flinke strakke pik met bij voorkeur een dikke eikel (ook onbesneden is een plus) anoniem opgeilen, besnuffelen, likken en uiteindelijk klaarzuigen. Hopelijk heb je veel zaad te geven. Wie kan er rond die tijd en wil mij daarbij helpen. Ik ben toch wel nerveus en heb nog een heleboel vragen over hoe het moet en gaat in zo'n cinema. Reageer s.v.p. hieronder of per interne mail. Dit is serieus bedoeld.

Smikkel
warmehanden
Geaardheid: bi
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Wie wil "pijpschierige" hetero helpen met de Glory Hole?

Bericht door warmehanden »

Hi smikkel, jammer dat ik er maandag de 28e niet kan zijn. afgelopen vrijdag was mijn eerste bezoek aan A'foort. Ik was er al vroeg en langzaam begon het vol te lopen. Ik ben 1x achter een gloryhole gaan staan en er was een man die me heerlijk aftrok en pijpte. Toen ik terugtrok en even wachtte en om het hoekje keek zag ik zijn lekkere dikke lul door een hole steken. Ik heb hem een beetje gestreeld en merkte dat hij erg geil was. Ik ben hem toen met condoom gaan pijpen. Lekker diep, helemaal tot achter in mijn keel. Op een gegeven moment trok hij terug...
Het was erg druk daar en na ongeveer een uur kwam er een stel van ongeveer 55-60. Later ook nog een vrouw (weet niet of ze samen met iemand was) maar toen moest ik weg.. jammer, want ze zagen er uit alsof ze er de tijd voor wilden nemen.
Ik heb me nog wel even klaar laten pijpen (met condoom) door een erg geile man. hoop je daar eens te ontmoeten. ciao
Smikkel
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Wie wil "pijpschierige" hetero helpen met de Glory Hole?

Bericht door Smikkel »

Inderdaad jammer warmehanden, en ik hoop dat wij elkaar nog eens ontmoeten kunnen binnenkort.

Maar als ik maandag dus om, zeg 18:30 uur, bij een glory hole zit, zou ik graag iets aangeboden krijgen. Op wie kan ik rekenen?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten