Woensdag zomaar weer eens even binnengelopen in de ec.
Zoals gewoonlijk eerst Jan hartelijk begroet, was ook alweer zo lang geleden dat we er waren. Maar voelde gelijk weer goed.
Toch maar even de cinema ingelopen, kopje koffie en een filmpje.
Toen weer terug naar de cruising ruimte, er waren veel mannen, bleek dat er rond half 5 nog een stel zou komen, vandaar die drukte.
Maar ze liepen allemaal gekleed rond, geen actie van welke aard dan ook.
We gingen op de bank naast een bezoeker zitten die wel al een paar keer in de ec was geweest, maar eigenlijk nog nooit wat geils had beleefd.
Toen kwam het gesprek erop of één van de aanwezige mannen het aandurfde om naakt op het bed te gaan staan, handen vast aan de ringen en dan zien wat er gebeurd.
En ja hoor na enige tijd stond de man naast ons op, kleedde zich uit waarop Lee zich ook uitkleedde, solidair met de naakte man...ik laat je niet in je eentje bloot staan zei hij..
De man klom op het bed, pakte de ringen vast en stond spiernaakt en zenuwachtig voor me op het bed.
Was erg geil om te zien, ik klom bij hem op het bed en begon hem heerlijk over zijn blote lijf te wrijven, hij sidderde van geiligheid en in no-time had hij een heerlijk stijve pik. Zo mooi om te zien.
Ik kleedde me uit en begon heerlijk tegen hem aan te rijden, was super geil om te doen.
Hij kon alleen genieten en ontvangen, de overige mannen stonden ons met geile ogen te bekijken, en ik denk dat er menigeen wel een stijve paal in zijn broek kreeg, maar ze lieten ons gaan. Super ervaring was dat.
Na een poosje mocht de man los en daarna ben ik heerlijk gevingerd en gebeft en super geil geneukt. Je was geweldig…..was toch nog een geile ervaring in de ec. voor je…..én voor ons….. bedankt!!
Er waren inmiddels 2 andere naakte mannen bij op het bed geklommen die me ook heerlijk te pakken namen. Een mooie blonde man die me zo enorm kon verwennen, likken, wrijven, vingeren en niet te vergeten die man kon zoenen!!! mmmmm, en tot slot me nog enorm lekker geneukt heeft, bedankt voor deze fijne beurt.
Op de bank op schoot bij mijn Lee werd ik van 4 kanten heerlijk betast en bekeken, met mijn benen gespreid hadden de mannen een heerlijk uitzicht op mijn natte kale kutje, Lee trok mijn lipjes uit elkaar en dat wondt de meesten toch wel erg op.
En natuurlijk niet lang daarna schoof er alweer een heerlijke harde paal naar binnen.
En tegelijkertijd had ik twee heerlijke pikken in mijn mond.
Het was echt genieten deze middag.
Ben ook enige keren spuitend klaargekomen, wat echt een ontzettend geil gevoel is.
Jammer dat de man in kwestie het met zo’n desillusie liet eindigen. Maar desalniettemin was het een heerlijk geil middagje.
Rond half 6 zijn wij weer vertrokken, maar er was nog genoeg te beleven daar in de ec, met het andere stel.
Mannen wederom bedankt voor deze geile middag, hoop dat we snel weer eens een kansje krijgen om langs te wippen
Sue en Lee
een onverwachte geile middag
- Sue en Lee
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 67
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
een onverwachte geile middag
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: een onverwachte geile middag
Wat een heerlijk geil verhaal. Krijg er spontaan een nat kutje van.
Jessica
Jessica
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 58
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: een onverwachte geile middag
Lieve Sue en Lee
Goed beschreven zeg! Ik was de man die naast jullie zat en op het bed ging staan, en ik kan je zeggen: ik heb nog nooit zo genoten. Fantastisch, echt supergeil. Dus heel erg bedankt, en ik hoop dat we elkaar weer ontmoeten. Wie weet wat we dan gaan doen? Ik ben voor veel in.
Nogmaals heel erg bedankt
Frank
Goed beschreven zeg! Ik was de man die naast jullie zat en op het bed ging staan, en ik kan je zeggen: ik heb nog nooit zo genoten. Fantastisch, echt supergeil. Dus heel erg bedankt, en ik hoop dat we elkaar weer ontmoeten. Wie weet wat we dan gaan doen? Ik ben voor veel in.
Nogmaals heel erg bedankt
Frank
Hoy Sue en Lee,
Hoy Sue en Lee,
leuk om te lezen dat jullie erotica Amersfoort weer eens bezocht hebben. En met succes als ik het zo lees.
We hebben elkaar in het verleden wel eens in de bios ontmoet, ik heb toen rode laklaarzen bij Sue aan gedaan. Was zo sexy ha ha.
Zaterdag 14e mei geef ik, samen met Saskia, 's avond een erotisch getint feestje vanwege m n verjaardag. Hierbij wil ik jullie uitnodigen om die avond (even?) langs te komen.
Je kunt me ook bellen; Jan heeft m n nummer.
Geile groetjes, Bedman.
leuk om te lezen dat jullie erotica Amersfoort weer eens bezocht hebben. En met succes als ik het zo lees.
We hebben elkaar in het verleden wel eens in de bios ontmoet, ik heb toen rode laklaarzen bij Sue aan gedaan. Was zo sexy ha ha.
Zaterdag 14e mei geef ik, samen met Saskia, 's avond een erotisch getint feestje vanwege m n verjaardag. Hierbij wil ik jullie uitnodigen om die avond (even?) langs te komen.
Je kunt me ook bellen; Jan heeft m n nummer.
Geile groetjes, Bedman.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten