Rond half 3 kwamen we gelijktijdig met een ander bekend stel de cinema binnen.
Er waren al een stuk of 7 mannen allemaal een beetje aan het ronddolen in de filmzaal en de cruisingruimte.
Niemand was naakt

Even gebabbeld en toen gingen zijn warme handen - nadat hij mij om toestemming had gevraagd - op onderzoek uit.
Ik had alleen mijn t’ shirtje nog aan en een lekker kort spijkerrokje niets eronder alleen mijn hakjes.

Ik liet me gewillig betasten terwijl ik ondertussen met Lee heerlijk stond te tongen. Dat wond P. erg op, ik voelde hoe hij zich tegen me aandrukte en een heerlijke bobbel in zijn broek wreef langs mijn benen.
Ik liet mijn handen over zijn rug glijden, onder zijn shirtje over zijn gladde geile broekje en richting zijn inmiddels heerlijke harde pik. Mmmmm dat voelde echt lekker aan, een geile pik die klaar stond om in mijn natte grotje te verdwijnen.
Niet lang erna ging zijn condoom om en heeft ie me heerlijk geneukt op het grote bed. Veel te snel naar mijn zin kwam hij klaar, maar de volgende stond al klaar die me heerlijk stevig wilde neuken, zag er ook erg geil en lekker uit die harde pik…, helaas hij was zooooooooooooo geil, en mijn knijpkutje zoooooooo lekker nat…

Nog steeds botergeil kroop ik naast Lee op de bank, begon hem lekker te pijpen en P. ging weer naast me zitten op de leuning van de bank. Binnen no-time lag Lee me uitvoerig te vingeren en lag ik met een harde pik in mijn mond te genieten van een erg geile P.
Toen op mijn knietjes voor P, pakte hij me diep op zijn hondjes, Lee kroop onder ons en likte me heerlijk aan mijn klit en af en toe over de ballen van P. het was volop genieten voor tenminste drie…mmmmmmmmm
Tot slot heeft P. me nog een geweldige geile spuitbeurt over mijn borsten gegeven, omdat hij die harde pik op die manier toch echt niet in zijn broek kreeg.

Door deze geile acties waren de overige mannen ook wel opgewonden geraakt, en al snel voelde ik wat handen, tongen en heerlijke harde pikken om me heen. Ik lag op de bank en werd enorm lekker gebeft, gevolgd door een heerlijke neukbeurt, zelfs op de leuning van de bank was geen probleem hihihi…terwijl Lee op dat moment door dezelfde man gepijpt werd, wat een prachtig uitzicht had ik.
Na een pauze en een gezellige babbel met het andere stel en Pavus kreeg ik weer zin om te geilen.
Ik had mijn rokje, truitje en hakken inmiddels weer aan en ging in de filmzaal even op onderzoek uit.
Ik ging achter in de zaal zitten en even later kwam Lee me vergezellen, hij begon me heerlijk te vingeren en het klotste dat het een lieve lust was. Er waren inmiddels weer wat nieuwe mannen binnen gekomen, waaronder wat erg lekkere jónge mannen. We gingen terug naar de cruisingruimte en al snel waren mijn kleren weer uit. Op de bank pijpte ik Lee, terwijl een andere jongeman naast me kwam zitten lekker aan zijn pik te trekken. Ik pakte hem in mijn handen en trok hem lekker stijf. Terwijl ik hem trok en Lee pijpte attendeerde Lee me op nóg een jongeman die heerlijk aan zijn pik stond te trekken en te genieten van wat hij zag. Ik wenkte hem en begon ook hem lekker te trekken.
Wat een heerlijke leuke, geile jongen was dat, mooi lijf, leuke kop en heerlijke geile pik. Hij streelde mijn lijf en zijn pik stond superstrak..mmmmmmm
Op het matras heeft ie me in meerdere standjes genomen en heerlijk keer op keer klaar laten komen.
En zo lang door kunnen gaan, onvermoeibaar en zo veelzijdig…echt superrrr!!! Ben keer op keer klaargekomen op diverse manieren, in de gyno stoel en op het bed`. Daarna was het mijn beurt om hem ook zo te laten genieten van mijn pijpkunsten, hij ging op zijn rug op het bed liggen, ik kroop tussen zijn benen en nam zijn heerlijke paal in mijn mondje, steeds dieper verdween hij tot hij diep achter in mijn keel zat en me echt in mijn keel neukte. Ik hoorde hem kreunen, even eruit en dikke klodders slijm dropen over zijn pik en ballen uit mijn mond. Mijn handen gleden soepel over die heerlijke natte kale pik.Hij moedigde me aan en weer nam ik hem diep, geweldig lekker.
Jongeman…(ik weet niet eens je naam) bedankt..Ik geniet nog na, en het leuke!!! Lee genoot enorm van de manier waarop jij mij verwende…en ik jou. En tot slot je warme sperma nog heerlijk over me heen spoot.
Het was weer een super middagje, met meerder hoogtepunten.
Voor mij in ieder geval wel…
Bedankt..Sue en Lee