woensdagavond genot..

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Sue en Lee
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

woensdagavond genot..

Bericht door Sue en Lee »

Na ons geile avontuurtje van vrijdagmiddag, hadden we woensdag alweer de kriebels.
Jan sloeg bijna achterover van schrik.. jullie…..alweer?? haha..

Tot groot genoegen waren er die avond nog twee stellen binnen. En het werd zomaar spontaan een nudisten feestje. Iedereen ging uit de kleren..
Een stel wat er vaker komt genoten vnl. met zijn drietjes.
En wat later in de avond kwam er een nieuw stel al giegelend binnen, die wilden even een filmpje kijken, maar vonden de life actie die er plaatsvond toch ook wel spannend.

En ja het werkte…zien genieten…doet genieten.. Dus ze hebben zich lekker laten gaan.
Er waren wat lekkere mannen binnen die er wel ogen (en handen en tongen en pikken hihi) naar hadden en een enkele geluksvogel mocht zijn “dikke vriend” heel voorzichtig in haar warme kutje laten glijden.
Heerlijk om die dame te zien genieten, omdat ik maar al te goed weet hoe dat moet hebben aangevoeld.

Zelf ben ik ook weer heerlijk verwend …
Ja wederom een goed bestede avond…

XXX Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
Rembrand
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: woensdagavond genot..

Bericht door Rembrand »

Woensdagavond genot........ staat erop de header, nou ik kan u vertellen dat daar geen woord van gelogen is.
Het was al, veel, te lang geleden dat ik een bezoek aan de EC had gebracht.
Aangezien ik weer eens in de buurt was, en zeg maar wat voorkennis had, m'n entree betaald
en gauw de bios ingedoken. Normaal word voorkennis gestraft, in de EC echter wordt deze altijd
beloond en hoe.................
Bij binnenkomst werd er een voor mij onbekende dame op de bank heerlijk verwend door 2 mannen.
Vanaf de andere bank een warm welkom van Lee en bij het inlopen van de gang liep ik gelijk tegen het heerlijke lijf van Sue aan, mmmmmmmmm. Even kort genuffeld en daarna net als alle andere maar gelijk uit de kleren.
Even rustig zitten kijken naar Sue en de jongeman die er zichtbaar van genoot hoe zij hem opwarmde,
of is opgeilde hier meer op zijn plaats? Langzaam maar zeker werd ik ook in dat spel betrokken en voor ik het wist lag ik heerlijk met Sue samen op het grote bed. Ongelooflijk, maar waar, werden we door iedereen met rust gelaten, waar maak je dat nog mee, en konden we dus heerlijk genieten met
én zeker van elkaar.
In dezelfde tijd kwam er een stel binnen die ik nog niet eerder gezien had in Amersfoort. Misschien in het begin wat onwennig op afstand maar op een gegeven moment zaten ze op de bank heel dichtbij toe te kijken. Langzaam ontdooide ze en begonnen op "De Stoel" met elkaar te spelen. Na verloop van tijd verhuisde ze naar het bed en zoals Sue al omschreef liet de dame zich helemaal gaan en genoot met volle teugen. Voor de toeschouwers was het heerlijk om te zien hoe ze zich aanpaste aan de omgeving en met volle overgave zich helemaal gaf.
Kort samengevat was het wat mij betreft een heerliike avond, iedereen bedankt die hier aan meewerkte en Dames jullie waren heerlijk maar ik wil zeker niet onvermeld laten dat op deze avond de aanwezige heren ook een, kleine?, pluim verdiende.
Dat er maar snel een vervolg mag komen....
Aangezien ik nogal nieuwsgierig van aard ben ben ik heel benieuwd hoe het 3e stel dit zelf beleefd heeft.
Leven en laten leven
wild romance
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: woensdagavond genot..

Bericht door wild romance »

Leuk deze verslagen ! Ga zo door !