Sex in de Citty

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
knabbelenbabbel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Sex in de Citty

Bericht door knabbelenbabbel »

Na dat iedereen weer terug is van vakantie G en R en natuurlijk Pietertje , kreeg ik afgelopen vrijdag weer de geile kriebels om er weer een heerlijke orgie van te maken , heb nog wat pb tjes gestuurd werd om twee uur afgezet bij de cinema , Jan verkondigde dat het lekker druk was , kwam door dat een stel zich had aan gekondigd op het forum , had ik weer profijt van , toen ik de cinema binnen kwam waren er al heel wat mannen , de damen zat wat kletsen met wat heren , en mijn meester P al half uit gekleed , was ik niet gewend van hem ,meestal nog even in het pak, maar dat kwam zeer waarschijnlijk door die dame op het matras , die was al enige tijd bezig geweest , na even een klets praatje en een bakje koffie werd het tijd om mij om te kleden , de mannen zag ik ongeduldig en geil kijken , wat zal ze aan trekken dit keer was het een leren jarretel en open bh waar mijn wulpse tieten goed uit kwamen naadkousen en schoenen met een hoge stiletto hak , zo kwam ik uit de badcel, en de blikken zeiden genoeg ik vroeg aan de dame of ze mee ging naar de filmzaal , ik zei dat de mannen niet zo gauw zouden beginnen op het grote matras , nou zei daar een man ik wel, :lol: en trok gelijk zijn broek uit en begon heerlijk aan mijn borsten te zitten , daar werd mijn kutje lekker op gewonden van , en had ook een heerlijke stijve libido in mijn handen ging vrij snel in het mondje, hij werd goed op gewonden zodat er al snel een condoom omging en heftig en diep geneukt werd zodat wij samen tot een orgasme kwamen er stonden al vele om mij heen met een heerlijke stijve En zo werd ik keer op keer genomen , wat een genot en werd steeds natter :oops: rond drie uur kwamen R en G binnen zagen mij volop genieten :roll: even wachten met begroeten , drink pauze en wat bij geklets G ging haar roze outfit aan trekken , wat zag je er heerlijk uit G voor dat ik het wist lag je al heerlijk te genieten ik wachtte onder tussen op Meester P die even een boodschap moest doen had maar de tijd tot half vijf ,die tijd moest ik even benutte , zijn kleding ging langzaam uit en ik keek naar dat heerlijke lichaam van Meester P, ik stelde hem voor dat hij mij weer aan het kruis mocht zetten , zodat ik mij volledig aan hem kon over geven , de eerste tien minuten waren wij alleen het was zeer heftig en intens ,keer op keer kreeg hij mij op het hoogte punt, liet mij zeer heftig spuiten en was helemaal in trans , had mij volledig in zijn macht . ik voelde nog een ander hand over mijn borst glijden ,ven een oude bekende R genaamd liet mij ook klaar spuiten , helemaal uit geput werd ik van het kruis gehaald en viel in de armen van mijn Meester, die mij zoende en streelde , ik beefde over mijn hele lichaam van genot ,even samen iets drinken en op zoek naar R en G even kijken waar de andere P uithing G lag in een klein hoekje bij de glory home te genieten , bij de hand genomen door meester P naar de bios zaal moest ik voor over gebukt gaan staan mijn borsten over de rand van de stoel werd ik van achter genomen voor mij een heerlijke stijve lul . krijg ik een tikje op mijn schouders van P kijk naar rechts staat daar Bert jr met een stijve libido na hem gepijpt te hebben nodigde ik hem uit op het stukje matras daar heeft hij mij heerlijk geneukt voorts nog wat heerlijke mannen om mij heen die mij lekker geneukt hebben het werd nu tijd om afscheid te nemen van Meester P plicht roept en wij even genieten van een pauze om lekker te gaan eten tot straks zie vervolg :) :)
pdh
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Sex in de Citty

Bericht door pdh »

Nou Knabbel,
Wat heb je dit weer in een heerlijk verhaal verpakt, ook ik vond het weer spannend om met je te spelen, rust maar goed uit want als je er weer bent dan.............. volgt er weer een nieuw avontuur met een verassing. Groet P. ;)
Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten