Spontaan geil afscheid van het oude jaar…

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Sue en Lee
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Spontaan geil afscheid van het oude jaar…

Bericht door Sue en Lee »

Na een heerlijk weekje naar de zon te zijn geweest, besloten we gisteravond om Jan een heel goed uiteinde en een voortreffelijk en vooral gezond 2012 te wensen.
Natuurlijk bleef het hier niet bij en na een welkome begroeting door Jan, zijn we de cinema ingedoken.
Het was er al aardig druk, 2 stellen en een aantal mannen liepen er rond. Veel werd er nog niet gedaan, maar Geertje was als eerste uit de kleren en liet zich heerlijk betasten door twee mannen.
Er waren aardig wat bekenden, zeker allemaal afgekomen op de kerstgroet van Cockring…..:-)
Leuke hernieuwde kennismaking met Gerry gemaakt en natuurlijk Pietertje, die kon niet ontbreken.

Na wat bijgebabbeld te hebben en een heerlijk kopje koffie, gingen Lee en ik de filmzaal in, samen met Gerry.
Daar waren al “snel”de kleren uit :lol: (voor de intimi onder ons) en hebben we lekker met elkaar gespeeld.
De lekkere stijve pik van G. verdween al snel in mijn mondje en ik voelde diverse handen over mijn inmiddels naakte lichaam glijden.
Zachtjes strelend, aftastend hoe ver de mannen konden gaan, genoot ik van de strelingen en aanrakingen…
Om beurten pijpte ik Lee en G. en aan de kreuntjes te horen genoten zij ook.
G. zette me terug op de stoel en begon me ongelooflijk lekker te beffen. Zijn zachte warme tong door mijn zwoele natte lipjes te voelen glijden was geweldig…
Het duurde dan ook niet lang of mijn eerste orgasme was daar….
Omdat er al aardig wat mannen zich om ons heen verzameld hadden, besloten we om naar de cruisingruimte te gaan.
Ik kroop op het matras en begon lekker met Lee te spelen. Ook Gerry en Jan1 kwamen ons vergezellen op het matras. En al snel voelde ik pikken, handen en tongen all-over.
Terwijl we zo bezig waren, waren er inmiddels nog 2 stellen binnengekomen en een aantal mannen. Het was een gezellige drukte met in alle ruimtes een geil feestje.
Zo werd het aantal mannen mooi onder de stellen verdeeld. Iedereen genoot er op zijn eigen manier en de gilletjes en kreunen waren overal hoorbaar.

Ikzelf werd heerlijk onder handen genomen door Jan1, die me befte en Gerry die zich over mijn borsten en tepels ontfermde.
Pietertje kwam erbij en niet lang erna had hij zijn heerlijke paal diep bij me naar binnen gebracht, neukte me heerlijk op zijn hondjes terwijl ik Jan1 pijpte.
Wat een genot om zo heerlijk genomen te worden. Lee zag het allemaal van een afstandje aan en genoot van mijn genot, sjorrend aan zijn pik en observeren en in de gaten houdend of alles wel safe en met respect gebeurde.
Ondertussen was de pik van Jan1 ook aardig op aanvalssterkte gekomen en ook die wilde ik wel eens naar binnen voelen glijden.
Ik vroeg hem om een condoom om te doen en liet me heerlijk langzaam over zijn harde paal glijden. Voelde geweldig aan, mijn strakke kutje om zijn genotstaaf te voelen schuiven, ik neukte hem op mijn tempo en bereed hem als een amazone… Pietertje zag dit alles van achter aan en kwam met het super idee om te sandwichen…. Mmmmmm…wat glijmiddel erbij en na even wat gepruts, het goede standje gevonden, hebben de heren me een enorm lekkere dp bezorgd. En kwam dan ook keer op keer lekker klaar.

Een rustpauze had ik nog niet echt nodig, een bekertje drinken tussendoor en verder genieten van al die lekkere mannen.
Een jongere man had zich ook aangediend, liet zich door me trekken en uiteindelijk heb ik ook hem heerlijk gepijpt, nadat hij me een geweldige bef- en vingerbeurt had gegeven.
Hij stond naast me aan het bed en terwijl ik hem pijpte werd ik weer geneukt….Dat het opwindend was bleek wel, want de jongeman meldde keer op keer…ik kommmm…..maar telkens weer…net niet… opnieuw pijpen en weer…ik kommmmm…(hij wist dat ik niet in mijn mond gespoten wilde worden ) en uiteindelijk nadat hij het tot 4x toe had weten uit te stellen kwam er een enorme zaadlozing over mijn gezicht..geweldig geil om te voelen, hij spoot zich helemaal over me leeg, in mijn gezicht, mijn haren en mijn nek…wat een explosie…superrrrrrrrr……..
Dat was inmiddels nummer twee die zijn heerlijke zaad over me heen had gespoten.

Daarna op de bank gaan zitten naast Gerry die ook nog steeds met een volle zak zat. En een mooie kale pik, zo fier rechtop staand dat is onweerstaanbaar. Hij zat zichzelf lekker te trekken en ik begon aan zijn tepels te sabbelen en beetje te bijten, lekker tongzoenen tussendoor, mijn tong over zijn gladde geile lichaam glijdend en weer terug bij zijn tepels, werd het hem te veel en kwam ook tot een geweldige explosie.
Mooie klodders sperma vlogen rond en belandden op zijn buik…. Wat is dat toch een geweldig geil gezicht. Een klaarkomende man, een spuitende pik….jammieeeeeee….

Nog even in de darkroom wezen kijken wat zich daar allemaal afspeelde, Roos werd op de gyno stoel flink geneukt en uit de gloryholes klonk een enorme kreet. Even later stak Cockring zijn hoofd om het hoekje en wisten we allemaal wie daar op een geweldige manier klaargekomen was. Dus iedereen kwam aan zijn trekken vanavond.

Tijd om een douche te nemen, dit keer samen met Jan1, en we hebben genoten van elkaars natte geile lichamen, we schoven langs elkaar heen en achter de deur genietend van onze contouren stond Lee het schouwspel te bekijken wat hem erg opwond.
Lee kwam er ook bij en ik heb onder de warme stralen van de douche de mannen tegelijkertijd een heerlijke pijpbeurt gegeven.
Tegen tienen moesten we er toch echt uit en na een geweldige avond in die mooie ec. zijn we weer voldaan en schoon gewassen huiswaarts gekeerd. En ik kan jullie vertellen, ik heb heerijk kunnen slapen vannacht….lekker zo’n slaapmutsje.

Mannen wederom bedankt voor de geile en zeer geslaagde avond.
Spermadouches, pijpbeurten, befsessies en een heerlijke dp.
Heerlijke geile mannen en de bios vol genietende mensen, wat een geweldige afsluiting van het jaar.

EC blijf zo doorgaan, schoon, fris netjes en respectvol, heel veel gezondheid en erotiek gewenst voor het jaar 2012 voor alle bezoekers en medewerkers….
Geile groeten van Sue en Lee !!!
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
Vinroo
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Spontaan geil afscheid van het oude jaar…

Bericht door Vinroo »

Het was idd een drukte van belang ,maar zo werd de aandacht wel lekker verdeeld.
Volgens mij is iedereen goed aan z'n trekken gekomen ;)

Allemaal een heel spetterend uiteinde gewenst en alle goede voor het nieuwe jaar!

....en wie weet tot gauw!

X roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
jan1
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door jan1 »

Sue en Lee, Een prachtig en waar gebeurd verslag van een zeer geslaagde avond.

Ik wilde de DAMENS: Sue, Geertje, Roos, de ( wat verlegen ) blonde Damen en de andere Damen nog hartelijk bedanken voor deze avond.

TOT MEIDEN !!!!! ( heren ook bedankt )

Als alle dagen van 2012 net zo gezellig en mooi worden als die van 30-12-11 in de EC van Amersfoort
hebben we niets te klagen.

Iedereen een gezond en mooi en ……. 2012

Groetjes Jan1
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer.
Mens durf te leven

Laten Genieten en Genieten.
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Jan1, jij ook een fantastisch 2012 gewenst!

X roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Rembrand
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Rembrand »

Natuurlijk eerst maar iedereen een gezond en zeker niet te vergeten geil 2012 te wensen .

Zoals gewoonlijk is het weer geen straf om het bovenstaande epistel van Sue te lezen.
Dit is gewoon weer genieten en als ik mijn ogen sluit zie ik het zo voor mij, mmmmmmm.
Wat wel jammer was is dat ik het meeste van bovenstaand verhaal gemist heb.
Was in Amersfoort maar moest, helaas, rond half acht thuis zijn.
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik mij s'middags niet vermaakt hebt.
Toen ik rond half vier binnen kwan lag Geertje heerlijk te genieten tussen een aantal heren.
Ze had haar handen en mond vol aan Pieter, Cockring en Jan1. Dit schouwspel heb ik geruime tijd
relaxt op de bank aanzitten kijken. Het was niet erg druk en de sfeer was dan ook ontspannen.
Na verloop van tijd maar eens wat uitgetrokken en mij in de groep begeven.
Als snel werd mijn lul heerlijk gemasseerd en op het einde resulteerde dit in een super onlading tussen , zoals gewenst, de borsten van Geertje.
Na nog wat te hebben gebabbeld met Cockring en Jan1 tevreden naar huis gereden.

Rest mij alleen te zeggen: tot ziens
Leven en laten leven
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Rembrand,

Wij waren er ook aan t eind van de middag. Even staan kijken en kletsen en toen wat gaan eten. We waren rond kwart voor 8 weer terug in de ec. Jammer dat je weg moest....je hebt heel wat spannende actie gemist ;)

Wie weet tot gauw!

Roos
Sue en Lee
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Sue en Lee »

Jaja Rembrand, echt wel... :P

Tot gauw weer eens...

xxx Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
knabbelenbabbel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 50
Contacteer:

Bericht door knabbelenbabbel »

Wat jammer dat ik dat allemaal gemist hebt,ik was net 2 dagen geleden gepierst 3stuks in totaal 8-)
dus ik was even uit de running,maar zodra het kan ga ik er weer lekker van genieten.Heerlijk verslag Sue en Lee Ik word hier lekker geil van Mmmmmmm allemaal een happy new jear en dat het in 2012 net zo spannend word als in 2011 ;)
hete gr knabbel en babbel
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten