Donderdag 26 juni One for the memory!

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
MrJ84
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Donderdag 26 juni One for the memory!

Bericht door MrJ84 »

Afgelopen donderdag was het zover. Ik ging voor het eerst een naaktdag in EC Amersfoort meemaken. Lichtelijk nerveus, maar vooral nieuwsgierig loop ik de winkel binnen. Er staat een enorme rij voor de balie en er wordt door de dame daarachter hard gewerkt om iedereen binnen te laten. Doordat de kluisjes op dat moment op waren, was er nog een extra taak om tassen uit te delen. Ik heb betaald en kan naar binnen.

Holy fuck wat een walhalla om in binnen te komen. 2 stellen zijn zich met veel toeschouwers aan het vermaken. Het eerste stel dat ik tegenkom staat op een meter van de ingang in de hal te neuken! Deze dame houd duidelijk van een hardere aanpak. Snel door naar de cruiserruimte om zelf ook mijn kleding te ontdoen.
Het tweede stel is bezig in de sling. Wat een geil gezicht om een man in de sling te zien die heerlijk wordt verwend door de mond van de dame die tussen zijn benen zit. Het duurt maar even of een derde stel komt hier ook binnen. De dame wordt geblinddoekt en vastgemaakt aan het kruis. Haar partner begint met haar opwarmen en een andere man mag meedoen. Na een paar minuten mag ik het van haar partner overnemen en is haar kutje en een tiet van mij. De eerste man is behoorlijk hardhandig en dit wordt niet gewaardeerd. Hij wordt weggestuurd en dat geeft mij de ruimte om haar echt te verwennen. Met mijn vingers weet ik haar naar een goed orgasme te brengen.
Heerlijke dame om te verwennen, maar niet het type die ik echt wel neuken of mijn zaad aan geef.

Dan komt het moment. Als ik even rondloop en kijk, gaat de deur open en komen er 2 heren en echt een prachtige dame binnen. Het type waar elke man meteen van gaat kwijlen. Ik geef hen de ruimte en zie dat ook zij naar de darkroom verhuizen, met een hele stoet erachteraan. Ik wacht heel even en ga er dan ook achteraan. De dame heeft samen met haar twee mannen haar plaats ingenomen in de gloryhole! Wauw wat geweldig zeg. Meerdere mannen mogen van haar voortreffelijke lippen en pijpkinst genieten, maar net als ik aan de beurt ben, wil ze toch ergens anders heen. De bios in en ik volg. In de bios wordt ze door haar mannen en een derde man die ze kennen verwend. Neuken beffen pijpen, alles kwam voorbij. Mijn pik stond nu echt op knappen en ik wilde zo graag. De hele groep vertrok weer naar de gloryhole en ik ging mee. Een attente bezoeker regelde dat er een mapje kwam voor haar knieeen als hij als eerst mocht. Hij werd bedankt voor het matje doormidden van een vochtige mond. Toen hij opzij stapte zag ik mij. Kans schoon. Pik door het gat en…. Bingo!

Dames en heren, ik kan jullie verklappen, ik ben nog nooit zo goed en diep gepijpt als toen. Omdat de spanning zich al had opgebouwd, duurde het niet lang, maar kwam ik knetter hard aan n haar keeltje klaar. En het bleef maar komen. Zelfs de andere mannen stonden verbaast hoeveel er kwam.

Helaas heb ik niet gehoord wie jullie waren en of jullie vaker komen, maar bedankt voor afgelopen donderdag en ik hoop jullie nog een keer te treffen!
Eroticcinema A'foort
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Donderdag 26 juni One for the memory!

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Wat een heerlijk verhaal heb je geschreven. Je komt in de nominatie voor Verslag van de maand JULI, dus wie weet word jij de volgende winnaar ;) .

Tot snel weer in onze ECs.

Groet EC Team
MrJ84
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Donderdag 26 juni One for the memory!

Bericht door MrJ84 »

Nog maar 30 nachtjes slapen😅 spannend
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten