Na een gezellige middag in de EC ga je lekker een Vlaams frietje eten in de stad, kom je terug in de EC, even in de cinema kijken, opstootje bij het bed.
Na dat ik mijn jas in de lokker had gestopt naar de filmzaal. Daar aangekomen zie ik tussen de 5 a 6 mannen lichamen door een stel mooi witte billen op het bed, ik loop naar de zijkant van het bed en zie daar een geblinddoekte Damen liggen.
Zwart lang haar met een bloem er in, zwarte blinddoek, rode lippen, mooie borsten met grote stevige tepels, die uit haar kante bloesje stekken en zo vederkijkeend naar en prachtig glad kutje waar om beurten div. mannen van genieten.
Aan haar lach en geluidjes te zien en horen genoot zij ook, en de heer die haar begeleide was zo te zie ook een genieter.
Na een poosje hielp de Heer de Damen van het bed stopte haar borsten meer in het bloesje, deed haar lange rok omlaag gaf de aanwezige heren een hand en begeleide de dame naar de uitgang.
De manen achterlatend in een mengeling van verbazing en plezier.
Zo kan het gaan in de EC, een begin van een spannende avond.
Bij deze, ik denk ook namens de andere mannen, Chique Damen en Heer bedankt voor uw bezoek van uit het verre België naar Amersfoort, wie weet zien wij u nog eens.
Met vriendelijke groeten Jan1
Na Vlaamse friet een “Vlaamse” verassing
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 59
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Na Vlaamse friet een “Vlaamse” verassing
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer.
Mens durf te leven
Laten Genieten en Genieten.
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer.
Mens durf te leven
Laten Genieten en Genieten.
- Sue en Lee
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 67
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Na Vlaamse friet een “Vlaamse” verassing
En een spannende avond werd het zeker..
Zelfs in het donker...
Sue en Lee
Zelfs in het donker...

Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 56
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Re: Na Vlaamse friet een “Vlaamse” verassing
Inderdaad een opstootje bij het bed. Ik had het geluk om op het juiste moment in de heterozaal te zijn toen deze mooie dame door haar begeleider naar binnen werd gebracht. Ze had een blinddoek om en haar handen waren achter haar rug geboeid. Ik stond achterin de zaal bij het gordijn wat met mijn pik te spelen en in eerste instantie kon ik mijn ogen niet geloven.
Haar begeleider zag mij staan en draaide de vrouw zodat ze recht voor me stond. Ze kon echt niets zien want ze schuivelde voetje voor voetje. Aan de uitdrukking op haar gezicht was wat spanning af te lezen. Haar mooie volle borsten werden voor mijn ogen uit haar blouse getild en door haar begeleider aan mij en aan de andere mannen getoond. We werden aangemoedigd haar te betasten. Ik zelf ben niet al te groot en ik schat de vrouw in kwestie ca 1.75 - 1.80, ze stond recht voor, ze kon me niet zien, en ze was duidelijk een beetje gespannen. Gezamenlijk met de anderen mannen deden we ons te goed aan dit lekkers, en er zou nog meer volgen....
Ze werd door haar begeleider naar het bed gedirigeerd waar rokje omhoog ging en haar geschoren spleet door hem verwend werd. En wij onder tussen maar met haar borsten spelen. Haar handboeien gingen los maar de blinddoek bleef toen ze door hem achterover op het bed geduwd werd. Haar spleet werd door hem open gehouden en op zijn vraag of ik een condoom bij me had wist ik niet hoe snel ik die tevoorschijn moest halen.
Een waar genot om deze vrouw te neuken. Ze kon me niet zien maar aan alles bleek hoe ze genoot. Zonder probleem mocht ik me helemaal laten, haar bij haar borsten vast houden en haar ondertussen diep en hard neuken.
Ondertussen waren er ook 2 mannen naast haar op het bed gaan zitten terwijl ik haar neukte trok zij de andere mannen af. Haar begeleider moedigde ons aan, als er maar geen sperma op haar kleren kwam. Nadat de mannen waren klaar gekomen en het bed was schoon geveegd werd ze door haar begeleider, terwijl mijn pik nog in haar zat op, haar zij gedraaid. Weer mocht ik me uitleven en weer een genot om deze geblinddoekte dame bij haar borsten en nek vast te houden en zo mijn pik diep naar binnen te kunnen stoten.
De begeleider had inmiddels ook zijn pik tevoorschijn gehaald en terwijl ik even pauzeerde werd ze ook door hem flink genomen.
Vervolgens was ze weer voor ons en nadat een andere man zich op haar had mogen uitleven, mocht ik nog een keer. Mij pik was al die tijd redelijk hard gebleven. Haar spleet werd weer door haar begeleider open gehouden zodat mijn pik er weer gemakkelijk in gleed en opnieuw mocht ik me uitleven.
Ik had nog wel even door willen gaan was het niet dat haar begeleider het wel genoeg vond. Gelant werd ze van het bed geholpen, toch lastig als je een blinddoek om hebt, haar kleren werden weer wat gefatsoeneerd. en nadat we allen een hand kregen verliet het stel de zaal.
Tja, dit had ik niet verwacht en na het bijkomen tijdens een kopje koffie ben ik ook maar vertrokken.
Het beeld van deze dame zoals ze door haar begeleider de heterozaal werd ingedirigeerd zal, denk ik, altijd op mijn netvlies blijven staan.
Groeten van een toevallige passant.
Haar begeleider zag mij staan en draaide de vrouw zodat ze recht voor me stond. Ze kon echt niets zien want ze schuivelde voetje voor voetje. Aan de uitdrukking op haar gezicht was wat spanning af te lezen. Haar mooie volle borsten werden voor mijn ogen uit haar blouse getild en door haar begeleider aan mij en aan de andere mannen getoond. We werden aangemoedigd haar te betasten. Ik zelf ben niet al te groot en ik schat de vrouw in kwestie ca 1.75 - 1.80, ze stond recht voor, ze kon me niet zien, en ze was duidelijk een beetje gespannen. Gezamenlijk met de anderen mannen deden we ons te goed aan dit lekkers, en er zou nog meer volgen....
Ze werd door haar begeleider naar het bed gedirigeerd waar rokje omhoog ging en haar geschoren spleet door hem verwend werd. En wij onder tussen maar met haar borsten spelen. Haar handboeien gingen los maar de blinddoek bleef toen ze door hem achterover op het bed geduwd werd. Haar spleet werd door hem open gehouden en op zijn vraag of ik een condoom bij me had wist ik niet hoe snel ik die tevoorschijn moest halen.
Een waar genot om deze vrouw te neuken. Ze kon me niet zien maar aan alles bleek hoe ze genoot. Zonder probleem mocht ik me helemaal laten, haar bij haar borsten vast houden en haar ondertussen diep en hard neuken.
Ondertussen waren er ook 2 mannen naast haar op het bed gaan zitten terwijl ik haar neukte trok zij de andere mannen af. Haar begeleider moedigde ons aan, als er maar geen sperma op haar kleren kwam. Nadat de mannen waren klaar gekomen en het bed was schoon geveegd werd ze door haar begeleider, terwijl mijn pik nog in haar zat op, haar zij gedraaid. Weer mocht ik me uitleven en weer een genot om deze geblinddoekte dame bij haar borsten en nek vast te houden en zo mijn pik diep naar binnen te kunnen stoten.
De begeleider had inmiddels ook zijn pik tevoorschijn gehaald en terwijl ik even pauzeerde werd ze ook door hem flink genomen.
Vervolgens was ze weer voor ons en nadat een andere man zich op haar had mogen uitleven, mocht ik nog een keer. Mij pik was al die tijd redelijk hard gebleven. Haar spleet werd weer door haar begeleider open gehouden zodat mijn pik er weer gemakkelijk in gleed en opnieuw mocht ik me uitleven.
Ik had nog wel even door willen gaan was het niet dat haar begeleider het wel genoeg vond. Gelant werd ze van het bed geholpen, toch lastig als je een blinddoek om hebt, haar kleren werden weer wat gefatsoeneerd. en nadat we allen een hand kregen verliet het stel de zaal.
Tja, dit had ik niet verwacht en na het bijkomen tijdens een kopje koffie ben ik ook maar vertrokken.
Het beeld van deze dame zoals ze door haar begeleider de heterozaal werd ingedirigeerd zal, denk ik, altijd op mijn netvlies blijven staan.
Groeten van een toevallige passant.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten