09-03-2012

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
jan1
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

09-03-2012

Bericht door jan1 »

Vroeg uit de veren hard gewerkt en om 15.00 uur klaar , in de auto naar de ec geen file erg rustig op de weg, dat zit al mee.
Auto buiten de parkeer zone gezet , op de kleintjes letten is toch 8 eur en 2 x is 1x ec + .
Kom ik de winkel binnen zijn ze aan het verbouwen, in een ogenblik flits er door mijn hoofd toch niet in de ec, nee.
De winkel word vrouw vriendelijker hoorde ik meer van,haast niets verhullende, mooi sexy kleding . Na mijn euro’s gestort te hebben voor het goede doel mag ik naar binnen, zo als altijd eerst even in de cinema kijken rustig dan naar het grote bed daar ontmoet ik G & R
We begroeten elkaar G. met 3 dikke zoenen en R. een hand, verschil moet er zijn, ieder zijn voor keur.
Mijn jas in de lokker, wat opfrissen en kijken wat er veder te doen valt. De rest van de ruimtes was het stil maar de ingang van de filmzaal werd versperd door een man die G. en zij de man, aan het betasten waren.
Later eindigde het met een heftige stoeipartij op het grote bed, waarbij zowel G. als Grote P. heerlijk genoten van elkaar en ik kon het goed zien want ik mocht G. haar hoofd ondersteunen
Uit dank voor mijn hand en spandiensten werd ik beloond door G. op een heerlijke pijp beurt. Inmiddels was het tijd om de inwendige mens te versterken en een ieder ging zijns weegs naar het voor hen lekkerst maal.
Om 19.00 uur was iedereen weer terug en ging zich warmen in de zeer warme filmzaal.
Het was rustig in de EC ik denk alle stellen naar Arnhem of de meeste vrouwen waren nog moe van de internationale vrouwen dag.
Na een stukje film gezien te hebben belande ik met G. bij het grote bed en al gauw op het grote bed. Desondanks dat het hier niet zo erg warm was waren de kleren snel uit en hebben we heerlijk van elkaars inmiddels warme lichamen genoten.
Na elkaar verwend te hebben in stadje 96 kwam ik op mijn rug te liggen met gehesen vaandel zo als je zou kunnen zeggen.
Dit bracht G. op een idee, ze had dat wel eens gezien, dat ik bereden werd als door een amazone, gauw de regenjas aan en en ik werd heerlijk door haar bereden onder het mom hij licht er toch klaar voor, pak de kans als hij er is.
Wat is het toch een lekker gevoel als een vrouw zich heerlijk op je laat gaan en je zelf alleen maar hoef te genieten .
Na div. standjes werd er gezegd, dat is het standje van Pieter, dus ook al was hij er niet zijn naam word toch positief genoemd.
Nadat ik lekker klaar was gekomen in G. der hand even op frissen in de wc.
Klaar, handen gewassen en zo, doe ik de deur open om er uit te gaan sta ik spiernaakt oog in oog met een zeer vrouwelijke, mooie, blonde dame, is toch wel even oeps. Zo is de EC vol van verrassingen.
Na nog wat gezellig na gebabbeld te hebben, kwam er zo weer een einde aan een gezellige en leuke avond in de EC.

Iedereen bedankt voor alles en tot een volgende keer.

Groetjes Jan1
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer.
Mens durf te leven

Laten Genieten en Genieten.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten