Met Ramona Nederland-Denemarken overspelen

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
EroticCinemaTeam
Contacteer:

Met Ramona Nederland-Denemarken overspelen

Bericht door EroticCinemaTeam »

Nederland-Denemarken wordt overgespeeld op:

14 Juni bij EroticCinema Amersfoort tussen 12.00u en 16.00u met onze Ramona met haar blonde Deense lichaam Blond Volle Borsten en Extra lange benen.

Hier kunnen de Nederlanders die op deze Gang-Bang aanwezig zijn net zoveel doelpunten maken als ze willen en Ramona heeft geen keeper in het doel staan, zij geniet van ieder doelpunt dat gemaakt wordt. De profs die Ramona kennen weten dat als geen ander en Ramona weet als geen wat het Oranje gevoel is.

Als het druk is zal Ramona de blessure tijd erbij tellen en bij gelijkspel moeten er strafschoppen genomen worden.

Ramona gaat proberen nog een vriendin met het Oranje gevoel mee te brengen maar dat is nog niet zeker er moeten zoveel Nederlanders getroost worden.

De Nederlanders die deze middag genoten hebben van alle doelpunten met Ramona kunnen ’s avonds na genieten op de reserve bank van Italië Kroatië en Spanje Ierland.
Bijlagen
Ramona E.K. 2012 02.jpg
marten
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Met Ramona Nederland-Denemarken overspelen

Bericht door marten »

Ik ga alvast trainen. En aan Ramona de vraag of ze hard op mijn fluit wil blazen, toch een hoogtepunt voor mIj. Dat mag ook vaak herhaald worden. Ook kijk ik uit naar het vasthouden van de bal, kortom tot dan!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten