gang bang

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
vaarman
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: gang bang

Bericht door vaarman »

Blacky schreef:ik wil ook wel komen, maar ik weet totaal niet wat ik moet verwachten
dat ik begint te twijfelen :$
Met zo'n pik heb je geen reden om te twijfelen.

Just my 2 cents ;-)

Ik weet het, flauw grapje... maar volgens mij zul jij daar heel veel lol beleven, gewoon gaan man!
peterr
Contacteer:

Bericht door peterr »

Vanavond in Amersfoort een heerlijke en leuke avond gehad met Enjoy. Ze is niet alleen een geile meid die er echt van geniet, maar ook een heel leuke vrouw. Hij is een patente vent, en zo werd het in de pauze en na afloop ook gewoon gezellig kletsen. De actie begon beter op tijd dan mijn trein, dus was wat aan de late kant. De mannen waren i.h.a. goed van gedrag en zo konden de liefhebbers Enjoy laten genieten van hun eigen genot :lol:. Na heerlijk gepijpt te zijn konden de mannen toestoten. Ook ik mocht in het mooie en heerlijke kutje van enjoy en man, wat was dat lekker!
Tot gauw weer,
Grtz
peter
Lekkerrr
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Enjoy the moment

Bericht door Lekkerrr »

Gisteren weer eens naar de EC gegaan om ENJOYTHEFUN :lol: mee te maken. Het was TV dag en een drukte van belang met slechts één tv. Het eerste stel dat binnenkwam kreeg een rondleiding dat schrok van de drukte.
Vervolgens kwam het stel waarvan de dame geheel in het, dan nog maagdelijk, wit was gekleed binnen. Ze was slank, had een knap gezicht en zag er erg lekker en geil uit.
Haar 'begeleider' P. herkende ik van eerdere 'samenkomsten' in de EC. Na een locker te hebben 'gevonden' had dit stel niet veel tijd nodig om uit de kleren te gaan en de actie te laten beginnen.
P. begon haar op te warmen waarna het stel op het bed belanden. Inmiddels had ook mijn jongeheer zijn interesse voor de dame omgezet in uiterlijk vertoon! :roll: Ook het stel was dit niet ontgaan en terwijl P. haar neukte werd ik lekker gepijpt. Deze dame wist van aanpakken want ook pikken in de buurt werden onder handen genomen. Na een cd te hebben geinstalleerd maakt P. ruimte voor me om haar lekker doggy style te nemen. Na een poosje maakte ik ruimte voor andere gegadigden.
Ondertussen werkte E.N. Joy clockwise de geile pikken aan het bed af. Op 'zeven uur' kwam ze weer bij mijn pik uit. Nogmaals werd ik geil & deepthroat gepijpt,mmmm... ;) Van beide zijden van me kreeg ze een volle lading zaad. Erg geil.
Na de pauze ging het spel door. Mijn pik begon weer op oorlogssterkte te komen en toen de plaats hiervoor vrijkwam heb ik haar strakke kut nog eens zo lekker geneukt dat ik haar volspoot. Hiervoor en hierna werden de beschikbare pikken leeggezogen en afgerukt. Nog enige tijd gebleven om af te kicken van al dit geils en wat te kletsen alvorens ruim een uur terug naar huis te rijden. Door een omleiding werd dit nog wat langer.
De reis was zeker de moeite waard. E.N. Joy, lekkertje ik heb van je GENOTEN! X
P. en het lekkertje hoop ik nog meer te 'ontmoeten'.
ENJOY THE MOMENT - ENJOY THE MOMENT -ENJOY THE MOMENT
maarten
Leeftijd: 44
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door maarten »

ik was er voor het eerst maar vond het prachtig en heb je mijn kluisje gegeven en als juiiie er weer zijn of ergens anders hoor ik het graag x
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: MrJ84 en 8 gasten