Gisteren weer eens naar de EC gegaan om ENJOYTHEFUN

mee te maken. Het was TV dag en een drukte van belang met slechts één tv. Het eerste stel dat binnenkwam kreeg een rondleiding dat schrok van de drukte.
Vervolgens kwam het stel waarvan de dame geheel in het, dan nog maagdelijk, wit was gekleed binnen. Ze was slank, had een knap gezicht en zag er erg lekker en geil uit.
Haar 'begeleider' P. herkende ik van eerdere 'samenkomsten' in de EC. Na een locker te hebben 'gevonden' had dit stel niet veel tijd nodig om uit de kleren te gaan en de actie te laten beginnen.
P. begon haar op te warmen waarna het stel op het bed belanden. Inmiddels had ook mijn jongeheer zijn interesse voor de dame omgezet in uiterlijk vertoon!

Ook het stel was dit niet ontgaan en terwijl P. haar neukte werd ik lekker gepijpt. Deze dame wist van aanpakken want ook pikken in de buurt werden onder handen genomen. Na een cd te hebben geinstalleerd maakt P. ruimte voor me om haar lekker doggy style te nemen. Na een poosje maakte ik ruimte voor andere gegadigden.
Ondertussen werkte E.N. Joy clockwise de geile pikken aan het bed af. Op 'zeven uur' kwam ze weer bij mijn pik uit. Nogmaals werd ik geil & deepthroat gepijpt,mmmm...

Van beide zijden van me kreeg ze een volle lading zaad. Erg geil.
Na de pauze ging het spel door. Mijn pik begon weer op oorlogssterkte te komen en toen de plaats hiervoor vrijkwam heb ik haar strakke kut nog eens zo lekker geneukt dat ik haar volspoot. Hiervoor en hierna werden de beschikbare pikken leeggezogen en afgerukt. Nog enige tijd gebleven om af te kicken van al dit geils en wat te kletsen alvorens ruim een uur terug naar huis te rijden. Door een omleiding werd dit nog wat langer.
De reis was zeker de moeite waard. E.N. Joy, lekkertje ik heb van je GENOTEN! X
P. en het lekkertje hoop ik nog meer te 'ontmoeten'.
ENJOY THE MOMENT - ENJOY THE MOMENT -ENJOY THE MOMENT