Onverwachts geil vrijdagmiddagmoment

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
rein
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Onverwachts geil vrijdagmiddagmoment

Bericht door rein »

Hallo lezers en lezeressen,

Ik ben niet zo'n iemand eigenlijk die een spannende 'date' direct met iedereen hoeft te delen,maar vanmiddag had ik er wel degelijk een die ik jullie niet wil onthouden.
Ik was even in Amersfoort naar binnen gegaan gezien ik vroeg weg was van m'n werk in de omgeving en wel/niet zou gaan kijken,gezien het mooie weer vakantie etc,toch even gegaan! Eenmaal binnen om een uur of 1. Niemand......helaas,ik denk blijf tot een uur of twee,en is er niets ga ik maar.even later komt iemand binnen,een man ,en komt bij in de cinema zitten.gezien ik niet het type ben die een beetje film gaat zitten kijken,ik val in slaap als ik niet op pas;-) dus even wat water drinken......tot m'n verbazing tref ik bij de lockers aangekomen een erg mooie verschijning......nooit geweten dat er vrouwen in hun up ,naar de cinema gaan,ik dacht ...WAUW! Helaas had ze al afgesproken met iemand ,en ik dacht....dood vogeltje:-(, na wat gebabbel over het verschil tussen Amersfoort en Arnhem,maar even weer naar de filmzaal,ik had haar al zachtjes aangegeven dat ik die date wel wilde vervangen;-). Even later verdween ze richting lockers en dacht,dat zal m wel niet worden,en had in de planning om ook maar te vertrekken,maarrrrrr toe kwam ze terug,ging op het bed liggen en zei,kom maar! .......(elkaar even voorgesteld)dat laat ik me geen twee keer zeggen ,vervolgens deed ze haar jurkje omhoog en deed wat mentholachtige olie op dr kutje met de vraag ga er maar lekker met je hand erover heen:-)) terwijl ik dit deed,begon ze lekker met m'n pik te spelen,op een gegeven moment kwamen er twee mannen erbij staan/zitten waar ze naar toe kroop en met dr lekkere kont naar me toe draaide,en ik haar vroeg wat wil je schatje,waarop ze zei,heb je iets bij je?.......nee,maar ga snel halen,ik had immers speciaal kleingeld voor drie euro's gewisseld, voor het geval dat ;-),waarop de ene man zei, ik hè b dr wel een voorje. THx:- vervolgens heerlijk liggen neuken in verschillende standjes:-)) nadat we klaar waren even wat opgefrist en beide weer onze weg vervolgd! Haar naam was Kimberly,meid ik hoop je nog weer eens te treffen voor eenzelfde vervolg maar dan in je favoriete ec;-) een berichtje in m'n pb altijd welkom. Rein
bert_junior
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Onverwachts geil vrijdagmiddagmoment

Bericht door bert_junior »

Klinkt erg goed! Ik ben nu pas in de cinema en hoop dat er ook nog een leuk stel of dame binnenkomt zo ;)

Jammer dat ik er vanmiddag niet kon zijn :(
29, student, interesse in voornamelijk stellen/vrouwen, vrouwvriendelijk, goed libido, woon dichtbij de cinema ;)
ik kom kijken
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Onverwachts geil vrijdagmiddagmoment

Bericht door ik kom kijken »

Ik hoop dat er morgen 24 aug misschien een onverwachts geile vrijdagmiddag is?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten