WOENSDAG 1 MEI SUPER GANG-BANG / ORGIE met WENDY SOMER

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
WENDY SOMER
Contacteer:

WOENSDAG 1 MEI SUPER GANG-BANG / ORGIE met WENDY SOMER

Bericht door WENDY SOMER »

Woensdag 1 MEI van 12.00 uur tot 16.00 is WENDY SOMER in de geile seks ruimtes van Amersfoort
Omdat alles winkels op 30 april dicht zijn , hebben we besloten dat we op woensdag 1 mei maar een KONINGS seks feestje houden op 2 lokatie's , smiddags in AMERSFOORT & savonds HILVERSUM

KOM OOK NAAR DE GANG-BANG ORGIE VAN MIJ (Wendy Somer )ik heb er weer echt zin in en hoop op weer veer leuke ideeen van jullie , ik heb er zelf ook weer een paar in gedachte...... hi hi
dus zou ik komen als ik jullie was
ook komen er weer wat stelletjes mij helpen , het zal wel weer een natte boel worden
xxxxxxxxxxjes wendy
joophans105
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: WOENSDAG 1 MEI SUPER GANG-BANG / ORGIE met WENDY SOMER

Bericht door joophans105 »

Was voor mij de eerste keer dat ik aan deze orgie heb meegedaan en heb ontzettend genoten. Gezellige ongedwongen sfeer.
Bedankt Wendy!
altijdlief
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 65
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: WOENSDAG 1 MEI SUPER GANG-BANG / ORGIE met WENDY SOMER

Bericht door altijdlief »

Bedankt Wendy!
Was voor mij de eerste keer dat ik aan deze orgie heb meegedaan en heb ontzettend genoten. Allemaal geile kerels om Wendy heen, maar ze had voor iedereen de tijd. Waar haalt ze dat allemaal vandaag. Iedereen mocht haar ff neuken en wilde ook nog gepijpt worden, voor Wendy geen punt.
Wel alles keurig met condoom. Wie er nog nooit is geweest is dit zeker de moeite waard om het een keertje mee te maken. En durf je nog niet helemaal? Je mag ook rustig eerst even blijven kijken. Na een poosje ga je dan zelf mee doen. Heerlijk dat ik het mee gemaakt hebt. BEDANKT WENDY! ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten