Allemaal naakt...... en nat
Allemaal naakt...... en nat
Vanmiddag even in de namiddag A'foort binnen gelopen en bemerkte eindelijk weer eens een enorme drukte. De hele cinema zal vol op de naaktdag. Tegen half 6 komt een heerlijk stel binnen en neemt plaats in de bios. Korte tijd later was plots de zaal helemaal leeg en iedereen in de darkroom. De heerlijke dame lag in de stoel en werd door 10 handen tegelijk bewerkt, terwijl ze ondertussen werd gelikt en geneukt. Op een gegeven moment was ze aan een momentje squirten toe, haar mannetje hielp haar even van de spanning af en ....wow....wat een waterval was dat, het spoot alle kanten op en bleef maar komen. Dat werd dus dwijlen daar achter ! Na een korte pauze, werd op het grote bed de vergadering voortgezet waarbij iedereen ruim de tijd nam om deze heerlijke geile sexy meid te geven waar ze voor kwam. Ik heb mij flink bezig gehouden met het juiste plekje bewerken in haar heerlijke strakke spuitkutje, met als resultaat dat ze maar bleef spuiten, minuten achtereen. Het was werkelijk 1 natte soppende bedoeling op dat bed, het had wel iets weg van een lekkend waterbed, echter met hulp van iedereen werden de tissues massaal aangesleept waardoor het geile neukfeest niet onderbroken hoefde te worden. Wat een ongelofelijk geil gezicht en gevoel is dat toch als je (stoei)partner zich zo kan laten gaan en aaneengesloten spuitend ligt klaar te komen. Ter afsluiting heb ik mijn opgespaarde geilheid heerlijk over haar heerlijke stevige borsten gespoten. Overigens, complimenten aan alle aanwezigen vanmiddag/ vanavond voor het bewaren van respect, geduld en fatsoen, dit heb ik wel eens anders gezien. Zo houden we dit soort spontane geile escapades gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Voor mij een krijgt deze middag het cijfer 10.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten