Hoi, wij een stel, zij licht onderdanig en dienstbaar 45/159/69/C85/geschoren zkm een licht dominante man welke flink geschapen is. Bij bezoek EC zorg jij ervoor dat zij goed, langdurig wordt afgeneukt en gebruikt door jezelf en of andere mannen ( niet meer dan drie tegelijkertijd). Deze mannen moeten net als jij ook goed geschapen zijn en het lekker lang vol kunnen houden. Zij moet totaal afgemat/afgeneukt huiswaarts gaan. Ik kijk toe, zij zal mij geil dienen te houden, als ik zin heb neuk ik ook maar hoeft niet. Mijn sletje is in kutje en kontje te safe te neuken en pijpen doet ze met condoom! Jij zorgt ervoor dat mijn sletje direct bij binnenkomst uit de kleren gaat en een ieder laat genieten van haar geile lichaam. Zij is een "normale" vrouw en geen hoog blonde nymphomane hoer. Zij is licht onderdanig, wat passief, zeer dienstbaar en in begin wat verlegen. Wij willen bij een klik dit op regelmatige basis doen, waarbij jij de regie voert! Het genot van de mannen staat voorop, of zij krijgt haar orgasme voor aanvan publiekelijk, waarbij zij zelf mastruberen en klaarkomen zal.
Reageer met een persoonlijk bericht, na selectie zal er telefonisch contact mogelijk moeten zijn waarbij zij een afspraak met je maakt in WC Amersfoort.
Groet,
Petra en Hans
Stel zkm flink geschapen dominante man.
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: Stel zkm flink geschapen dominante man.
Ik ben eeen vent van 47, goed in model, dikke stevige lul en veel borsthaar. Goede conditie en uithoudingsvermogen en kom niet snel klaar.. Dus...
Graag wil ik eens een vrouw stevig in haar kont uitwonen,
Laat maar wat weten !
Graag wil ik eens een vrouw stevig in haar kont uitwonen,
Laat maar wat weten !
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: Stel zkm flink geschapen dominante man.
Nou ik weet wel wat ik met haar zou willen doen. Bijv even aan de lijn meenemen. Zorgen dat we aandacht hebben en haar gehoorzaam laten pijpen. Uit de rukkers die zich dan verzamelen kies ik wel een paar potente kerels die hun mannetje durven staan. Dan mogen dan mee om haar flinkk aan alle kanten door te smeren.
Goed genoeg?
Goed genoeg?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten