13-09-2013

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
jan1
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

13-09-2013

Bericht door jan1 »

Om 16.30 loop ik de ec binnen begroet door een leuke dame, koop mijn kaartje en ga naar binnen.
Het was niet zo druk en in de film zaal zat een stel , keurig naast el kaar een filmpje kijkend
Na een poosje ging de man even weg en bleef de dame allen achter in de stoel, wij mannen overlegde wat hier nu de bedoeling van was ( als er een bedoeling was ) de dame was geheel gekleed en had haar jasje nog aan dus voor ons na rijp beraad geen aan leiding om iets te ondernemen op dit moment , misschien nieuw hier en dan kan je beter even afstand nemen vonden we .
Na een poosje ging het stel weg, in de winkel beklaagde ze zich over het feit dat de mannen niets onder namen, hadden wij het toch verkeerd ingeschat jammer voor hun en ons.
Om 17.30 mijn zelf getrakteerd op een heerlijke vlaamse friet
Om een uur of 19.00 kwam er een stel binnen een mooie vrouw met lang donker haar geheel in het zwart , ze gingen een filmpje kijken een half uur later kwam er nog een stel wat na een poosje in de ruimte tussen de film zalen een paar mannen verwende er was inmiddels ook een cd binnen gekomen.
De vrouw in het zwart wilde dat wel eens zien en ging achter in de zaal door de ruit staan kijken , en man vroeg of hij aan haar borsten mocht komen en als gouw werd hij door haar gepijpt , ze ging op haar hurken zitten en met de mededeling heren geen handen ik wil me op de lul konsentreren ging ze vol overgaven veder , ze had haar mooie borsten ontbloot en de man haalde uit zij zak een paar tepel klemmen en bracht de ze aan wat voor haar een nieuwe spannende ervaring was.
Na een poosje gingen ze voor in de zaal veder de man ging in de stoel zitten en zij op haar hurken er voor hij gaf haar een bud plug die ze wat onwennig bij hem inbracht en zij pijpte hem klaar zo als ik zelden heb gezien zij kreunde het uit en hij lag haast te stuiteren in de stoel , mooi om te zien hoe ze samen genoten.
Er werd nog wat met de klemmen gespeeld en later in de gang kwam voor haar nog een nieuwe belevenis.
Hij liet haar iets wijd beens tegen de muur staan en liet haar spuitend klaar komen, er was nog net geen water overlast.
Het andere stel was in de zaal met het grote bed aan het spelen met een paar man die werden gepijpt en volgens mij kwamen er geen klodders op het schortje maar er onder .

Al met al weer een leuke vrijdag avond in de EC

Ik hoop dat de dame met het lange donkere haar niet te veellast had van bibberbenen toen ze weg ging , ze had in elk geval genoten .

Groetjes Jan1
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer.
Mens durf te leven

Laten Genieten en Genieten.
Durft
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: 13-09-2013

Bericht door Durft »

Ben blij dat ik dit live heb meegemakt :)
Durft
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Durft »

En wat was die dame met zwarte jurk lekker gebouwd en mooi zeg ! Heerlijke avond beleefd :$
edslash
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door edslash »

Goed verhaal weer had er graag bij willen zijn.
Dank je hoi hoi
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: geilpaal en 9 gasten