Donderdag 10 April

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Mike66
Geaardheid: hetero
Contacteer:

Re: Donderdag 10 April

Bericht door Mike66 »

Zoals afgesproken met Gstar was ik donderdag avond aanwezig. Ondanks dat ik ook grote drukte had verwacht daar Leermeester de komst met zijn Sub groots had aangekondigd op het forum en er vele heren al dan iet via PB of op het forum hadden gereageerd. Niets was minder waar het was erg rustig. De heerlijk behandeling van Leermeester met zijn sub nauwlettend gevolgd. Maar ik had geen wensen kenbaar gemaakt naar leermeester, daar ik dus al met Gstar en zijn J had afgesproken.
Leermeester hartelijk dank voor de uitgebreide en openhartige uitleg over het 'e'en en ander ;-) Ik was zeer onder de nadruk van het incasseringen vermogen van je Sub en heb later ook nog even heerlijk met je Subje zitten kletsen op de bank alvorens jullie weer weg gingen om jullie vrije avond elders verder te ontspannen.
Ik hoop jullie nog eens te ontmoeten in EC en wie weet maak ik dan wel van te voren mijn wensen kenbaar. Dan is het aan leermeester om te bepalen of die wensen ook ingevuld gaan worden........

GG
Mike
Leuke spontane 47 jarige man met een druk en afwisselend leven. Ervaring voldoende en laat graag anderen genieten!!
LeerMeester
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door LeerMeester »

Hallo Mike,

Bedankt voor je complimenten, en je leuke aanvulling.
W/we hebben het die Donderdag naar O/ons zin gehad! het was leuk om met je te praten, maakt een bezoek waardevoller.
Je houding en interesse heb ik zeer gewaardeerd.
We gaan Elkaar vast nog wel zien, W/wij staan altijd open voor leuke suggesties dus wie weet... ;)

Overigens de andere heer die net iets achter je stond, was ook zeer voorkomend fijn dat er zo respectvolle mannen zijn die kunnen genieten van het kijken naar een sessie.

De twee andere heren zouden daar van kunnen leren! maar ik vrees dat die te druk waren met elkaar.....

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
julia
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door julia »

Ja, we hadden idd meer drukte verwacht. maar zoals vaker voorkomt: sommige mensen zeggen te komen maar blijven weg. We hebben ons best vermaakt ondanks dat ik best meer had aan gekund. Maar wel lekker verwend door twee heren en gstar. Ook leuk dat er nog een ander stel was, weer gezichten bij de namen hier :D

De twee heren die druk met elkaar waren in de darkroom heb ik inderdaad ook gezien en ik dacht nog wel dat ze beter even een iets andere ruimte dan die op dat moment konden gebruiken.
LeerMeester
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door LeerMeester »

Hoi julia,

Leuk om ook iets van jouw te lezen, wie weet is het de volgende keer zo druk dat de mannen in de rij staan om je alle hoeken van het matras te laten zien, ook weer speciaal..haha

Het gaat er om dat we het naar ons zin hebben en dat was zeker het geval!

( dat de heren in de donkere ruimte waren is niet erg eigenlijk ook wel leuk!
Een volgende keer alleen niet direct naast het kruis waar iemand aan vast staat en slaag krijgt. En als je wenst te voelen niet doen maar vragen, dat is op zich het minste wat je kan doen. )

Ik hoop je snel weer te zien julia, hopelijk kunnen we dan ook even praten...

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten