Geile gangbanglovers

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Sandor
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Geile gangbanglovers

Bericht door Sandor »

Vandaag weer even naar de cinema geweest op de naaktdag, toch altijd weer extra spannend!!!
Maarrrrrrrrrrrr de aankondiging van Gangbanglovers heeft me zeker over de streep getrokken...pffff wat een geile dame is dat zeg....overal een harde pik ze kan het allemaal hebben.........als ik er nu weer aan denk krijg ik weer een stijve.....

Vooral genoten van een afstandje want ik was weer eens te zenuwachtig... :oops: maar zeker niet minder geil!!!
Fijn dat er op de naaktdag ook nog wel stellen komen....ik kom snel weer!
Lijkt me geil om nog meer verslagen te lezen, dus mannen die er vanmiddag ook waren.
Grover
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Geile gangbanglovers

Bericht door Grover »

Bedankt voor je verslag.
Ik was ook van plan om er heen te gaan maar op een een of andere manier is de drempel nog te hoog voor mij om eens een x te kijken in een van de cinema's. Dat deed jij tenminste wel ;) , en door jouw verslag ben ik van plan om binnenkort toch een keer de eerste stap naar binnen te zetten en het zelf eens te ervaren. :shock:
'Jonge' nette en verzorgde man die graag toch wel eens meer mee wilt maken dan het 1-op-1 met een V tot nu toe. Vandaar dat ik benieuwd ben of dat hier bij Erotic Cinema te vinden is :-).
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten