Na de vorige keer aanwezig geweest te zijn na aankondiging van BBW Lisa en Sarinah die 30 juli in de bios waren ben ik bevriend geraakt met Sarinah waardoor ik vandaag samen met haar naar de bios ben geweest.
Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen door de EC Crew, waar wij dan ook gelijk een sleutel kregen van een kluisje aangezien deze allemaal bezet waren, tevens twee handdoeken en koffie muntjes.
Bij binnenkomst in de cinema even wennen aan dat het zo donker was. Sarinah vond snel de weg en nam een koude douche.
Tijdens dit begrepen wij dat er nog een stel aanwezig was, waarvan de vrouw in de sling hing, even wezen kijken en inderdaad een zelfde geile milf die vele mannen trok/neukte letterlijk en figuurlijk. Snel daarna werd Sarinah de darkroom in gevraagd. Waar ze daar snel omringd werd door mannen en graaiende handen. Tijdens dit alles werd in de sling de ene na de andere man afgewerkt. Hier werd het dan ook wel heeeel warm vandaar Sarinah naar het matrasje verhuisde. Waar het eerst rustig begon verliep het steeds wilder en wilder en geiler, en natter. Kort hierna liep het heel snel leeg, waar ik nog de andere geile Milf net nog wat te drinken aan kon bieden.
Snel hierna vertrok het geile stelletje waar ik achter bleef met mijn Milfje Sarinah. Hier nog even wat mannen zien beffen waarna ik het matrasje beklom en mij zo liet gaan waar ik morgen spierpijn van zal hebben. Hierna kwam een BBC binnen waar ik al aan zag dat Sarinah daar heeerlijk van zou gaan smullen, en indeed. Een donkere Pik met hoofdletter P. Hierna kwamen we tot het punt een eind te maken aan het feestje, maar er liep nog een jonge man te ijsberen en van Sarinah mocht hij dan tenslotte het matras op om haar een afsluitende neukbeurt te geven.
Bij het typen van dit stukje tekst kijk ik naar Sahrinah met het gevoel haar in slaap te willen neuken.
Bedankt allen voor deze geile middag en de groetjes aan het andere geile stel.
Ps. Wie Lisa in dit verhaal mist kan ik meedelen dat Lisa op het laatste moment verhinderd was.
Een zeer geslaagd BBW Milfen middag
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 27
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Een zeer geslaagd BBW Milfen middag
Laatst gewijzigd door kinkymarco op 27 aug 2014 09:57, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Een zeer geslaagd BBW Milfen middag
Hi Marco,
Dank voor je uitgebreide bericht. Ik kon helaas niet aanwezig zijn, maar de avonturen van Sarinah zijn altijd botergeil, ook om te lezen...
Ook ik heb Sarinah wel eens mogen begeleiden naar een stout feestje en ook ik heb haar extatisch draaiende oogjes mogen zien terwijl ze mijn lul in haar mond had en door een onvermoeibare black cock langdurig uitgewoond werd. Wat zul jij nu een gelukkig man zijn...
Geniet van elkaar,
Warme groet,
Don Roberto
Dank voor je uitgebreide bericht. Ik kon helaas niet aanwezig zijn, maar de avonturen van Sarinah zijn altijd botergeil, ook om te lezen...
Ook ik heb Sarinah wel eens mogen begeleiden naar een stout feestje en ook ik heb haar extatisch draaiende oogjes mogen zien terwijl ze mijn lul in haar mond had en door een onvermoeibare black cock langdurig uitgewoond werd. Wat zul jij nu een gelukkig man zijn...
Geniet van elkaar,
Warme groet,
Don Roberto
-
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Vanmiddag voor het eerst in EC Amersfoort geweest. Eerst lekker gespeeld met het stelletje dat als eerste binnenkwam. Super lekker sletje en ook met hem heerlijk kunnen spelen. Bedankt allebei. Even later kwam Sarinah en met haar ook nog lekker gestoeid.
Al met al een geweldige middag en voor herhaling vatbaar. Duurt hopelijk niet te lang....
Al met al een geweldige middag en voor herhaling vatbaar. Duurt hopelijk niet te lang....
- Sarinah
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Zo, hier dan ook een berichtje van Sarinah `herself`
. Lisa was, zoals KinkyMarco al meedeelde helaas verhinderd. Ik had gisteren al een erg drukke dag achter de rug, kon de slaap ´s nachts niet vatten en ben rond 03.00 uur een warme douche gaan nemen, wetende dat ik daarna altijd heerlijk in slaap val. Die rust had ik ook wel nodig aangezien er vanochtend om 07.30 uur al een behanger voor de deur zou staan.
Ik was vandaag dus best vermoeid en dacht er dit keer een wat korter bezoekje van te maken dan de vorige keer. Na mijn verfrissende douche werd ik inderdaad uitgenodigd in de darkroom, was verbaasd over de drukte daar. Al snel voelde ik de vele handen over mijn lichaam gaan en ik begon wat mannen te pijpen. Ik had echter geen goede houvast , werd zo nu en dan ook geneukt en dat gebukt staan was niet echt prettig voor mijn rug. Ik ben toen, ook vanwege de warmte in de darkroom, naar het matras gegaan.
Ik had het geluk dat er dit keer meer actieve mannen waren gekomen en het is voor mij een heerlijke middag geworden. KinkyMarco veegde zonder dat ik ook maar iets hoefde te vragen mijn transpiratie weg, zo ook de klodders sperma, bracht me een blikje fris. Ik was zowaar verbaasd hoe goed ik mijn toy-boy in de korte tijd dat we elkaar nu kennen heb opgevoed
.
Op het moment dat ik uiteindelijk toch aanstalten wilde maken onze heerlijke middag af te sluiten kwam er een heerlijke donkere en kale man binnen. Vraag me niet wat het is, maar al van kinds af aan vind ik kaalhoofdige mannen al interessant, het heeft iets stoers en sensueels vind ik. Ik kan mijn genot niet faken (gelukkig) en laat graag horen dat ik geniet. Het was dan ook zo heerlijk toen hij me vroeg of ik net zo had genoten als hij had gedaan, en genoten had ik zeker
.
Ik ga regelmatig naar een club waar ze eens in de 5 weken een gang-bang hebben, dat is mijn avond en ik wil dan die avonden ook voor geen goud missen. Om het voor ons vrouwen nog wat interessanter te maken nodigen ze een aantal donkere mannen uit, zij zijn dan tussen 23.00 en 01.00 uur te "gebruiken" voor ons genot. Ik vertelde hem hierover en het leek hem wel leuk om bij die avonden uitgenodigd te worden. Ik heb hem toegezegd contact hiervoor op te nemen met de eigenaresse en wie weet tref ik hem dan in de toekomst niet alleen af en toe in Amersfoort, maar ook daar. Misschien denken sommigen van jullie; wat vriendelijk dat je hem daarop wijst, op die mogelijkheid op nog een leuk feestje, maar wie zegt dat ik mezelf er niet nog meer plezier mee doe als hij komt
Tenslotte wil ik zeggen dat ik altijd graag naar de cinema in Amersfoort kom, soms wordt ik ook wel gevraagd eens in Hilversum te komen, maar ik voel me in Amersfoort het meest op mijn plek. Ik ken de crew van de andere vestigingen uiteraard niet, maar in Amersfoort voel ik me echt welkom en als ik me op het forum heb aangemeld voor een geile middag als vandaag en ik kom aan dan voel ik me als een prinses in de watten gelegd. Dank dus aan de medewerkers

Ik was vandaag dus best vermoeid en dacht er dit keer een wat korter bezoekje van te maken dan de vorige keer. Na mijn verfrissende douche werd ik inderdaad uitgenodigd in de darkroom, was verbaasd over de drukte daar. Al snel voelde ik de vele handen over mijn lichaam gaan en ik begon wat mannen te pijpen. Ik had echter geen goede houvast , werd zo nu en dan ook geneukt en dat gebukt staan was niet echt prettig voor mijn rug. Ik ben toen, ook vanwege de warmte in de darkroom, naar het matras gegaan.
Ik had het geluk dat er dit keer meer actieve mannen waren gekomen en het is voor mij een heerlijke middag geworden. KinkyMarco veegde zonder dat ik ook maar iets hoefde te vragen mijn transpiratie weg, zo ook de klodders sperma, bracht me een blikje fris. Ik was zowaar verbaasd hoe goed ik mijn toy-boy in de korte tijd dat we elkaar nu kennen heb opgevoed

Op het moment dat ik uiteindelijk toch aanstalten wilde maken onze heerlijke middag af te sluiten kwam er een heerlijke donkere en kale man binnen. Vraag me niet wat het is, maar al van kinds af aan vind ik kaalhoofdige mannen al interessant, het heeft iets stoers en sensueels vind ik. Ik kan mijn genot niet faken (gelukkig) en laat graag horen dat ik geniet. Het was dan ook zo heerlijk toen hij me vroeg of ik net zo had genoten als hij had gedaan, en genoten had ik zeker

Ik ga regelmatig naar een club waar ze eens in de 5 weken een gang-bang hebben, dat is mijn avond en ik wil dan die avonden ook voor geen goud missen. Om het voor ons vrouwen nog wat interessanter te maken nodigen ze een aantal donkere mannen uit, zij zijn dan tussen 23.00 en 01.00 uur te "gebruiken" voor ons genot. Ik vertelde hem hierover en het leek hem wel leuk om bij die avonden uitgenodigd te worden. Ik heb hem toegezegd contact hiervoor op te nemen met de eigenaresse en wie weet tref ik hem dan in de toekomst niet alleen af en toe in Amersfoort, maar ook daar. Misschien denken sommigen van jullie; wat vriendelijk dat je hem daarop wijst, op die mogelijkheid op nog een leuk feestje, maar wie zegt dat ik mezelf er niet nog meer plezier mee doe als hij komt

Tenslotte wil ik zeggen dat ik altijd graag naar de cinema in Amersfoort kom, soms wordt ik ook wel gevraagd eens in Hilversum te komen, maar ik voel me in Amersfoort het meest op mijn plek. Ik ken de crew van de andere vestigingen uiteraard niet, maar in Amersfoort voel ik me echt welkom en als ik me op het forum heb aangemeld voor een geile middag als vandaag en ik kom aan dan voel ik me als een prinses in de watten gelegd. Dank dus aan de medewerkers

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten