Geile naaktdag 2 oktober 2014
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 65
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Geile naaktdag 2 oktober 2014
Ik weet dat de naaktdagen vaak flink druk zijn en dat regelmatig stellen hun opwachting doen maar op 2 oktober viel ik met mijn neus in de boter. Het begon bij binnenkomst. Erotic Cinema leek omgetoverd tot een mega-darkroom. Het bleek geen opzet maar de stroom was in de hele wijk uitgevallen. Opvallend eenvoudig vond ik toch mijn weg naar de lockers. Ik ging af op de genotskreten van een door mannen omringde nimf op het grote bed. Een uiterst charmante dame van een jaar of 25 liet zich de liefkozingen van verschillende heren welgevallen. Andere heren stonden rustig doch niet onaangedaan, oordelend naar de stijfheid van hun pikken, toe te kijken. De vingerende, likkende en strelende heren werden door de verwende juffrouw op hun beurt lekker afgetrokken en regelmatig werd een van de heren van zijn sperma verlost en nam een andere zijn plaats weer in. De dame verwende ondertussen haar partner door hem lekker te pijpen. Ik had het geluk de plaats van een heer te mogen in nemen. Ik heb mijn beste streelhand voor de dag gehaald en ongeveer het hele prachtige vel van onze genietster gehad tot en met haar tenen toe. Mijn collega vingerde met succes het heerlijke gleufje en ik heb een paar minuten het klitje lekker verwend met mijn tong. Ik had het idee dat mevrouw wel eens vrij snel klaar zou komen en van thuis weet ik dat een vingertje tegen de anus wel wil helpen en inderdaad na een paar minuten mocht ik genieten van een prachtig orgasme van de juffrouw. Gedurende een minuut of 2, 3 schokte mevrouw met haar hele lijf en onderging ze met zichtbaar plezier het orgasme. Hierna vertrok het gezelschap naar de darkroom waar ze in de sling gaat liggen. Haar partner zit op zijn hurken voor haar en likt ze in no-time tot een volgend hoogtepunt. Amper 5 minuten later geeft deze fantastische meid aan in te zijn voor een nog een orgasme. Ik steek een vinger in haar kutje en binnen een paar minuten blijkt dat ik goed zit en explodeert ze nog een keer. Daarna is het welletjes en kleed ze zich aan en vertrekt. Ik bedank haar voor deze belevenis. Ik klets nog na en kleed me aan en sta op het punt om te vertrekken als er nog een stel binnenkomt. Ik besluit maar weer een euro in de locker te doen en meteen daarna komt het derde stel van de dag. De stellen warmen zich op in de cinema en na een tijdje gaat een stel naar de darkroom. De 'zij' van het stel ondergaat staand een hele reeks kletsnatte orgasmes ondertussen de ene na de andere man aftrekkend. Ik kijk met een weer stijve pik toe maar besluit eerst poolshoogte te nemen bij het andere stel dat nog in de bioscoopzaal zit. Daar ben ik getuige van een heftig orgasme van de dame door een beffende bezoeker. Vrij snel daarna wordt aan het volgende hoogtepunt gewerkt en het is duidelijk te horen dat er genoten wordt. Ik zit ondertussen met een keiharde pik mee te genieten. Net als ik me wil mengen in de strijd - want zeg nu eerlijk, wat is heerlijker dan met je hoofd tussen de dijen van een klaarkomende meid te zitten - ruk ik iets te fors en kom ik voor de derde keer klaar. Ik kijk nog even toe en zie tot mijn schrik dat het al een uur later dan gepland is. Ik kleed me met tegenzin aan en snel naar het station. Ik zou graag de naam van de juffrouw willen weten die tussen pakweg 15.00 en 18.00 uur in de EC in de weer was. Ik vind je een machtige meid.
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 44
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Geile naaktdag 2 oktober 2014
Leuk verhaal
Dank je
Dank je
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 60
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Ik was denk ik iets later lees mijn verhaal onder algemeen, dus het gaat dan lekker door zo'n dag
Evert van Gisteren
Evert van Gisteren
- Eroticcinema A'foort
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Beste SanderBeekmans
Bij deze willen we jou feliciteren met het door jou geschreven spannende verslag van de maand OKTOBER.
Zie: http://www.eroticcinema.nl/forum/viewto ... 42&t=21234
Jou verslag is verkozen tot het spannendste verslag van de maand OKTOBER en zal daardoor
te lezen zijn in al onze filialen en uitgelicht worden op onze website .
Wij hebben je een e-mail gestuurd en bij deze kun je in 1 van onze filialen je cadeaucheque T.w.v € 15,- ophalen .
Eroticcinema Team
Bij deze willen we jou feliciteren met het door jou geschreven spannende verslag van de maand OKTOBER.
Zie: http://www.eroticcinema.nl/forum/viewto ... 42&t=21234
Jou verslag is verkozen tot het spannendste verslag van de maand OKTOBER en zal daardoor
te lezen zijn in al onze filialen en uitgelicht worden op onze website .
Wij hebben je een e-mail gestuurd en bij deze kun je in 1 van onze filialen je cadeaucheque T.w.v € 15,- ophalen .
Eroticcinema Team
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten