vandaag jonge jongen

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
jonggeil
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 20
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

vandaag jonge jongen

Bericht door jonggeil »

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb mijzelf net geregistreerd. Ik ben een jonge jongen die vandaag misschien in de middag langs wilt komen. Ik heb totaal geen ervaring in een club of cinema, uiteraard wel met sex. Ik ben hetero en val dus op vrouwen/meiden, leeftijd onbelangrijk. Voor een vaste relatie, wat ik overigens niet zoek, wil ik dat graag rond mijn eigen leeftijd, maar voor lust is 50+ ook spannend.

Wie kan mij vertellen hoe het er aan toe gaat in de cinema? Zijn er alleen veel mannen of zijn er ook wel vrouwen aanwezig overdag. Ik begrijp dat het allemaal relatief is en situatie verschillend, echter zouden jullie mij een duidelijker beeld kunnen bieden.

Nu iets over mijzelf;
Ik ben een jongen van 20 jaar en sportief. Ga meerdere keren per week naar de sportschool en kan zeggen dat ik er wel goed uit zie. Ik kom voor de vrouwen en die zou ik dan graag willen verwennen. Handen, mond, lul geen enkel probleem. Verder ben ik goed opgeleid en kan ik makkelijk praten.

Ik zou het leuk vinden als hier reacties op komen, van mannen en vrouwen, over de gang van zaken bij cinema Amersfoort. Bevallen die mij dan neem ik vanmiddag misschien nog de stap om langs te komen.

Gr jonggeil
bep en willem
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: vandaag jonge jongen

Bericht door bep en willem »

Hhmm...hoe kan het nou dat ik de eerste ben die reageert :) :)
Lieve groet,
van ons
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten