Ik wil graag mijn lieve en lekkere mannetje uitlenen aan (een aantal) actieve openminded lekkere vrouwen. En ik hoop jou in de omgeving van Amersfoort te vinden.
Over enige tijd gaat mijn lekkere vent voor langere tijd voor zijn werk naar het buitenland (en dan ergens in de rimboe) Dat wordt afzien!
Het lijkt me een supergeil idee hem te verrassen met een of meerderee vrouwen waar hij heerlijk op terug
terug kan kijken.
Dit kan wat mij betreft in de cinema, maar ook een ander geil voorstel hoor ik graag.
Zijn er spannende en ondeugende vrouwen die zich willen vermaken met mijn man ?
Vrouwen van een stel zijn ook meer dan welkom. Of misschien spreekt dit de man aan van een stel die het ook een heerlijke gedachte vindt en zijn vrouw wil uitlenen voor dit goede doel.. Sinds enige tijd genieten wesamen met andere stellen en dat is dus niet wat ik nu voor ogen heb.
Ik vind het uiteraard geen enkel probleem om hemlangs de zijlijn aan te moedigen. Misschien wel samen met de man van een stel onder genot van een kop koffie of een borrel.
Ik weet dat ik wellicht zoek naar een speld in de spreekwoordelijke hooiberg, maar wat zou ik hem graag dit kapotje geven...
En ja ik ben een lieve ruimhartige vrouw, maar ik weet zeker dat ik goed beloont word hiervoor.

Ik wacht vol spanning op een zalig voorstel. En inderdaad manlief (44jr) weet nog van niets. .