Hoi hoi iedereen,
Even een berichtje van mij, heb berichtjes al gezien maar dacht even hoe moet ik nou reageren.
Ik wil allereerst zeggen dat het voor mij geen impulsieve actie is. Het is gewoon iets dat gevoel dat al een hele tijd in me zit en had echt gevoel dat ik dat hier gevonden had. Met de mensen met wie ik gesproken heb via msn en mail hier, heb ik gewoon een heel positief gevoel gekregen over de cinema. Heel anders, wat ik eerder schreef dat ik dacht dat ik een sub was. De chats waren heel anders dan hier. Beter bij mij passend. Dit hier voelt als een plek om anoniem te zijn, waar niemand van af hoeft te weten in mn normale leven, waar je zelf bepaalt hoe ver je gaat of niet. Geeft me een heel vrij gevoel en vind ook fijn om te merken dat ik niet de enige ben met zulke fanatsieen. Lijkt me superspannend om een keer te kijken en misschien de gloryholes te proberen. En dat er mannen zijn voor ook vrouwen zijn met deze ideeen. Ik heb bv leuk gekletst met femsubsletje en ook onder andere zij geeft me gevoel dat ik niet alleen sta. Een plek om naartoe te gaan, wanneer je wilt, zonder dat mensen wat van je verwachten.
Ik wil ook graag eerlijk zijn hier en ja, kom uit 93 inderdaad, misschien had ik beter niks gezegd over mn havoexamen (maar ja, dat zat alleen in mn hoofd

maar moet ook eerlijk zijn, misschien moet ik tot volgend jaar januari wachten, maar vind dat wel heel jammer, omdat ik me er eigenlijk op wel op verheugd had en ik aardige man heb ontmoet die me graag wilde begeleiden naar de cinema. Ik heb de afgelopen 2 jaar langzamerheid echt de vrouw in me gevoeld komen, ben niet meer alleen het meisje (hoe mensen je soms wel zien hoor) maar geniet ervan om me vrouw te voelen, sexy te zijn, mannen. Ik zoek plek waar ik me echt vrouw kan voelen, sexy gekleed, spannend, uitdagend.
En trouwens, heb mn examen gehaald!! Superleuk, had het absoluut niet verwacht (was al aan het leren voor de hers

en laatste dagen alle eindexamenfeestjes afgeweest, misschien nu nog maar geen feestje dan hier, maar hoop in toekomst een keer langs te komen.
Nogmaals dank voor berichtjes, voel me stuk fijner over mezelf en accepteer mn fantasieen gewoon veel meer.
Dikke kus,
Lotte
93lotte@gmail.com (ook msn)