Op zoek naar iemand met ervaring met sexcinemas

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
putain
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Op zoek naar iemand met ervaring met sexcinemas

Bericht door putain »

LowLow24 schreef:ik had zelf ook al terug zitten rekenen....en t komt uit op 17 idd.....maargoed....ik ben zelf morgen ( dus dat is de 17de ) in de cinema...vanaf een uurtje of half 8...misschien 7 uur...te herkennen aan...*het kapsel* :P....hopelijk c u there ppl!

greetz,
J
En, LOwLow, hoe was het gisteren?
Meegevallen of tegengevallen?
Ben benieuwd naar je ervaring
bottom met twee openingen beschikbaar
93lotte
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door 93lotte »

Hoi hoi iedereen,

Even een berichtje van mij, heb berichtjes al gezien maar dacht even hoe moet ik nou reageren.

Ik wil allereerst zeggen dat het voor mij geen impulsieve actie is. Het is gewoon iets dat gevoel dat al een hele tijd in me zit en had echt gevoel dat ik dat hier gevonden had. Met de mensen met wie ik gesproken heb via msn en mail hier, heb ik gewoon een heel positief gevoel gekregen over de cinema. Heel anders, wat ik eerder schreef dat ik dacht dat ik een sub was. De chats waren heel anders dan hier. Beter bij mij passend. Dit hier voelt als een plek om anoniem te zijn, waar niemand van af hoeft te weten in mn normale leven, waar je zelf bepaalt hoe ver je gaat of niet. Geeft me een heel vrij gevoel en vind ook fijn om te merken dat ik niet de enige ben met zulke fanatsieen. Lijkt me superspannend om een keer te kijken en misschien de gloryholes te proberen. En dat er mannen zijn voor ook vrouwen zijn met deze ideeen. Ik heb bv leuk gekletst met femsubsletje en ook onder andere zij geeft me gevoel dat ik niet alleen sta. Een plek om naartoe te gaan, wanneer je wilt, zonder dat mensen wat van je verwachten.

Ik wil ook graag eerlijk zijn hier en ja, kom uit 93 inderdaad, misschien had ik beter niks gezegd over mn havoexamen (maar ja, dat zat alleen in mn hoofd ;-) maar moet ook eerlijk zijn, misschien moet ik tot volgend jaar januari wachten, maar vind dat wel heel jammer, omdat ik me er eigenlijk op wel op verheugd had en ik aardige man heb ontmoet die me graag wilde begeleiden naar de cinema. Ik heb de afgelopen 2 jaar langzamerheid echt de vrouw in me gevoeld komen, ben niet meer alleen het meisje (hoe mensen je soms wel zien hoor) maar geniet ervan om me vrouw te voelen, sexy te zijn, mannen. Ik zoek plek waar ik me echt vrouw kan voelen, sexy gekleed, spannend, uitdagend.

En trouwens, heb mn examen gehaald!! Superleuk, had het absoluut niet verwacht (was al aan het leren voor de hers :-) en laatste dagen alle eindexamenfeestjes afgeweest, misschien nu nog maar geen feestje dan hier, maar hoop in toekomst een keer langs te komen.

Nogmaals dank voor berichtjes, voel me stuk fijner over mezelf en accepteer mn fantasieen gewoon veel meer.

Dikke kus,

Lotte
93lotte@gmail.com (ook msn)
FemSubSletje
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door FemSubSletje »

Hey Lotte,

Allereerst gefeliciteerd met je examen. Die heb je toch maar mooi binnen. Dat is lekker, zonder her, dus nu lekker vakantie.

En goed dat je eerlijk bent meid. Beter dat je dan even wacht, dan dat je het misschien verpest voor jezelf. Ik zou zeggen, geniet dan nu nog even van de fantasieeen en de voorpret. En ga vanaf januari lekker los hahaha.

Fijn dat je je prettig voelt bij een aantal mensen van het forum en dat de berichten en alle verhalen hier je een goed en prettig gevoel geven.

En neeeeee, zoals je al weet, je bent echt niet alleen hoor :lol:
Ik heb de kriebels ook al weer ernstig te pakken, helemaal met dit zalige weer erbij. Dan zie ik het al weer helemaal voor me.

Meid geniet lekker van je vrije tijd. En als je wil mailen dan weet je me te vinden. Ook ik heb msn, maar die zet ik hier niet neer. Dat doen we dan wel even via een prive berichtje als je dat makkelijker vind dan de mailtjes hier.

Groetjes en fijne dagen
FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
pavus1
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door pavus1 »

Hoi Lotte,

Van harte gefeliciteerd met je diploma. En nu eerst lekker genieten van een mooie zomer hoop ik voor jou. Straks weer aan de slag voor een vervolg opleiding?

Voor wat een bezoekje aan de EC betreft is het dus nog even geduld hebben. Wie weet zien we je volgend jaar of nog later. Ik zou zeggen doe maar rustig aan en in de tussentijd:
Doe geen rare dingen, doen wij het ook niet ;)

Groetjes Paul
franx
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door franx »

Hey mijn complimenten, stoer om op jouw leeftijd je sexualiteit te onderzoeken.
Heb ik nooit gedaan en kom daar nu pas achter.
Heel veel succes en plezier en hopelijk ontmoeten wij elkaar een keer.
rwn
Geaardheid: bi
Contacteer:

Bericht door rwn »

Hee Lotte. Zag op een andere site dat je uit 1991 komt. Welke is het nou?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten